Fiat Ducato 2.3 diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
Fiat Ducato 2.3 diesel
Zdravim prosim vam o pomoc chcem si zakupit fiat ducato 9miestne kratsu verziu rocnik od 2015 ktore z motorov dodavalo iveco alebo aky agregat zvolit podla kw 96 alebo 110 jedna sa o 2.3 riesim to na bezne vozenie osob plus nejake naradie jazda denne do 100km sem tam dialnica dakujem
-
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
3.0 je lepsi
Ked kupis 2.3 s 300.000km tak to uz moze byt motor vstreky atd za horizontom. Jednoznacbe 3.0 ale su logicky drahsie ...
Ked kupis 2.3 s 300.000km tak to uz moze byt motor vstreky atd za horizontom. Jednoznacbe 3.0 ale su logicky drahsie ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
Po prve IVECO=FIAT tak ako ŠKODA=VW . Motor 2.3 mjet 2.3 130ps ,150ps a 177ps je z rodiny Sofim (IVECO) tak ako aj 3.0 mjet . Konkrétne pri 2.3 130ps je motor Iveco F1AE3481D a pri 2.3 150ps Iveco F1AE3481E .gabo498 napísal:Ani jeden nieje iveco, je to ten istý motor len iné turbo a upravený software, ja by som volil 3.0 180hp, ten je origo iveco, zanedbateľný rozdiel v spotrebe, ale spoľahlivý a silný motor ktorý nemá problém 1 milión km urobiť 2.3 znesie polovicu.
Pre všetky 2.3 palti vymeniť po 150 000-km okrem rozvodu aj reťaz medzi vačkami - ta sa zvykne natiahnuť rozhodí časovanie a časom sa ventil chce pozrieť ako to vyzerá vo valci . Inak pri normálnom vodičovi a rozumnom servisnom intervale (20 000-km a nie 45 000km) ten motor vydrží strašne veľa . Moja skúsenosť je cca 700 000km bez zásadných poruch !!! . Samozrejme treba rátať DPF filter okolo 350 000km že bude KO . Pri 150ps. verzii pohnevá turbo okolo 450 000km-500 000km ale inak zlatý motor !!! . Pri 2.3 bi-turbo 177ps tak ako aj pri 3.0 177ps treba rátať s prevodovkou okolo 200 000km bude mať vymlátené ložiska . ( netreba to podtačať a treba meniť olej každých cca 60 000km v prevodovke ) . Ďalej pri 3.0 a 2.3 177ps odchádzajú samotne poloosi , homokinetické kĺby .
Jednoducho povedané ak potrebuješ auto na dlhé trasy ustálenou rýchlostnou tak 3.0 je super . Ak zásobovanie jazdy po meste atd. je lepšie zobrať 2.3 mjet - auto bude mať menej problémov !!!. Pocitovo neregistrujem rozdiel výkonu medzi 2.3 130ps a 2.3 150ps . 2.3 150ps na trase Slovensko-Španielsko rýchlosť 110-130km/h spotreba 10,5 L . 3.0 pri rovnakom tempe okolo 11.5-12L . Veľkosť Ducata L4H3 .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných