Opel Astra H 2006 1.9Cdti 88Kw - núdzový režim + trhanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rodel
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22.08.2007 07:01
Zdieľať na Facebook

Opel Astra H 2006 1.9Cdti 88Kw - núdzový režim + trhanie

Príspevok od používateľa rodel »

Ahojte. Mám taký problém už dlhšiu dobu. Auto pri záťaži poškubáva. Od 3-4-5-6 rýchlosti v nižších otáčkach. Stačí, že idem napr. 120 s tempomatom na diaľnici a príde jemný kopček a už potrháva. Ale aj po rovine pri zosliapnuti plynu. No do nudzaku mi padá keď spomaľujem resp keď motor nieje v záťaži. Proste dám nohu z plynu, spomaľujem a vtedy to spadne.(Niekedy 5x za 10 min a niekedy 2x za rok, v poslednej dobe je to intenzívnejšie). Naštartovať ide hneď za jazdy. Diagnostika od začiatku hlási niečo so vstrekovaním, resp napatie na vstrekoch, ide tam málo štavy alebo čo. Ide o to, že to vyhadzuje zakaždým iné vstreky. Raz vstreky 1,2,3. Potom len 3. Včera zase 3,4. V servise mi menili vrchnú časť elektroniky (tú svorku) na vstreku 3, lebo ten je výhodený na diagnostike vždy. Dnes sa menila tá horná časť aj na vtreku č. 4. Auto sekať seká stále ale uvidíme či zase spadne do núdzového režimu. Možno tieto dve veci spolu ani nesúvisia ale zmysel by to dávalo keby hej. Ale neviem no. Čo si o tom myslíte vy? Ďakujem
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

To co si opisal je typicke pre EGR.Ked ides plynulo a jemne pridas ci uberies vtedy Egr sa ma otvorit ci zavriet.Podla mna to skor bude tam....
rodel
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22.08.2007 07:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rodel »

Presne no, to sme si mysleli aj my :) Je vyčistený a vyzerá, že chodí dobre.
mikroskop
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 05.05.2010 23:43
Zdieľať na Facebook

Mal som ten isty problem.

Príspevok od používateľa mikroskop »

Mal som to iste.Egr vycistit.Casom treba vymenit vyrive klapky.Regeneraciu robi vzdy po po urcitom pocte prejdenych kilometroch.Ked su tie klapky polamane tak to skorej ucpava filter pevnych castic.Ucpe sa vyfuk.Aky mas stav kilometrov?Astru som predal ked mala 300000Km.Inak super auto.
rodel
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22.08.2007 07:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rodel »

Ďakujem za postreh. ;) To EGR som čistil už viac krát a aj hned po vyčistení žiadna zmena na jazde. Čistili mi ho aj v servise teraz a to isté. Môže sa stať, že na prvý pohľad vyzerá dobre ale napriek tomu je tam nejaký problém? Viem , že diagnostika by ho nevyhadzovala aj keby vadný bol. A PDF nemám. Najazdených "asi" 220000km.
mikroskop
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 05.05.2010 23:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mikroskop »

Ja som mal polamane vyrive klapky vzduchu.Skor ucpavalo filter.Ked sa vymenili tie klapky tak to bolo v pohode.Mal som rocnik 2005.Nie som automechanik,ale chodim kamosovi ktory robi v opli.
rodel
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22.08.2007 07:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rodel »

Klapky mám v poriadku, problém škubania je spôsobený tým vstrekovaním. Diagnostika včera ukázala chybu P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High. Keby stále vyhadyovalo iba tú 3 tak je to zrejme vstrek ale tým, že to vyhadzuje občas aj iné vstreky som neistý.
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný