Audi A4 quatro B8 , 3.0 tdi - teplota klesa
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Audi A4 quatro B8 , 3.0 tdi - teplota klesa
Uz druhy mesiac mam problem so zohriatim sa auta na prevadzkovu teplotu 90C.Pri sviznej jazde po dialnici alebo do kopca sa auto v pohode zohreje na 90..ale ako nahle je zjazd z kopca,ale jazda po meste v kolone teplota zacne klesat na asi 70C.Termostat original 2 krat meneny a tiez nejake cislo,pricom auto kuri v poriadku.. Nikdo s tym nevie pohnut.Neviete prosim poradit kde moze byt problem?? ..uz som pocul ze to ma 2 termostaty a trojcestny ventil..vie mi to prosim niekto potvrdit..DAKUJEM
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.06.2015 21:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.06.2015 21:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
sam si to menil ci len servis to dokaze vymenit? ja mam manual a kod motora je CCWA.petruss napísal:To iste som teraz riesil na Q7...vymenil sa hlavny termostat-nic...cidlo teploty-nic...nakoniec to bol termostat pri egr ventile...neviem,aky kod motora mas-poniektore maju termostat aj na prevodovke
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
Presne tento problem som riesil ja,auto za bohanie udrzat na 90,v zime vobec,meneny termostat,presviedcali ma ze pokial nemam bufik tak to auto sa v zime na teplote neudrzi,co mi prislo ako p.covina,a hovoril to vychyteny mechanik z okresu,nejdem menovat,az ked som bol po dvoch tyzdnoch s mladym chalanom na pive,tak mi vravi ze ci som vymenil aj termostat pri egr,vtedy som pochopil ze ten mechanik je ch.uj a mal by ist zametat chodniky,dal som vymenit onen spominany termostat,a pokoj,auto ma po 10km 90c a drzi teplotu moze byt aj -15
A4 3.0Tdi 2013 180kw
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
U tých 3,0 Tdi je vecí a vecí tak dobre poskovávaných,že kto ten motor ozaj nepozná dobre ani nevie čo všetko a ako tam je.Práve robím taká CCWA ako píše nad tebou prizm38 a tak to mám čerstvé.. toť kde je skované vodné čerpadielko.Do teploty motora robí veľa aj výmenník EGR-ka,ten má vlastný okruh vody.No len je toho tam naplieskaného požehnane,v tej skrumáži sa dá stratiť
[img]https://s14.postimg.org/jtrrg29st/DSCN7503.jpg[/img]
Ono to tu tak husto nevyzerá,ale toto je už vykuchaný predok,a chladičová stena je odtlačená do servisnej polohy a demontované veci z predku motora.
[img]https://s14.postimg.org/jtrrg29st/DSCN7503.jpg[/img]
Ono to tu tak husto nevyzerá,ale toto je už vykuchaný predok,a chladičová stena je odtlačená do servisnej polohy a demontované veci z predku motora.
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je problém,na každom aute občas čosi,treba,len Audi sú majstri sveta ako veci robiť zložito.Ak chceš demontovať jednu vec,musíš kvôli nej druhú,pre druhú potom tretiu a atd.Čo inde robíš minuty,tu to trvá hodiny a ja to vidím ako schválne je to tak robené lebo logiku v tom nenájdeš.Zakrytovať skrutkový spoj palivovej skrutky aby s k nej nedalo dostať a trebalo urobiť prác na dve hodiny,to sa na nich podobá,expertov.Ak ho potom nedáš späť (nič nedrží) kedykoľvek bez problémov urobíš čo treba.Takých hlúpostí je tam tisíc.
-
- Príspevky: 1086
- Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
- Bydlisko: LM Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 08.03.2008 12:23 Zdieľať na Facebook
audi a4 B8 3.0 tdi 176 kw
Zdravím vidím, že píšem do témy, snáď mi budete vedieť poradiť. Mám A4 3.0 Tdi 176 kW ročník 2008.
cca 2 mesiace dozadu som si všimol, že akonáhle idem konštantne okolo 100-120 km/h tak teplota motora mi začne klesať cca na 75-80 C. Keď pridávam, alebo chodím v mesta tak teplota sa vyšplhá na 90 C, ale inak padne.
Už som menil termostat, a aj termoregulátor pri EGR. ale stále mi auto pri kľudnej jazde klesá na teplote. Neviete mi poradiť, čo mám ešte skúsiť?
Ďakujem
cca 2 mesiace dozadu som si všimol, že akonáhle idem konštantne okolo 100-120 km/h tak teplota motora mi začne klesať cca na 75-80 C. Keď pridávam, alebo chodím v mesta tak teplota sa vyšplhá na 90 C, ale inak padne.
Už som menil termostat, a aj termoregulátor pri EGR. ale stále mi auto pri kľudnej jazde klesá na teplote. Neviete mi poradiť, čo mám ešte skúsiť?
Ďakujem
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 16.10.2013 19:01
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných