Skoda Octavia tdi - hodnota dymivosti pri emisnej kontrole

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Šetrná jazda spôsobuje väčšie ukladanie resp zanášanie dýchacích ciest až do stavu že prierez sania zmenší na polovinu a menej.EGR obrastie tým bordelom tak že prestane plniť svoju funkciu úplne.Aj neúčinný EGR sa vie podpísať pod emisie.Dobrý totiž vie emisie znížiť o 50% !!! Od určitej chvíle sa už stav zhoršuje tak,že žiadne rýchle jazdy nemajú šancu pomôcť a musí nastúpiť mechanické a chemické vyčistenie.BXE nie je problémový na emisie,naopak.Vie mať emisie hlboko pod normu.
autoelectric
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27.08.2012 00:15
Zdieľať na Facebook

Tak ako to dopadlo s tou emisnou bxe ??

Príspevok od používateľa autoelectric »

Ja mam oxtaviu 2010 bxe bez dpf dnes mi namerali 3 dimivost a ze hodnota ma byt max 1 ze mam turovat cca tyzden na 4000 otackach ja jazdim okolo cca 2000 otackach a vobec nedimi ma to zmysel tyzden jazdit tak pomohlo to niekomu ??
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jediné čo by dávalo zmysel dotyčnému povedať niečo od srdca.
Jediné čo má zmysel je urobiť diagnostiku a na základe toho dať do poriadku to čo treba.To má hodnotu aj keby nebolo STK
autoelectric
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 27.08.2012 00:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autoelectric »

Dal som to na diagnostiku ziadne chyby teda az na jednu zhavic ale to nema nic s emisnou spotreba oleja cca 0,2l na 10 000km vykon to ma dobry povedal mi mechanik a skusali sme to a dymit zacalo az pri 4000 otackach ale nie tak ze nevidim za sebou
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ale to nie je diagnostika.Tu ti dám jednu diagnostiku takého istého a tiež nemal chybové hlásenie.Je to cca polovica toho čo treba preštudovať,ale chyba je tam a je ju vidieť z kilometra z tým hodnôt.Ty máš obrovské šťastie lebo diagnostika tvojho motora je pár riadkov,ale diagnostika dnešného nového Tdi v audinke je asi 800 riadkov,možno viac,je na 18 stranách A4 formátu
[img]https://s18.postimg.org/krewonk9h/image.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 09.01.2018 10:04, upravené celkom 1 krát.
mariaxo
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 09.01.2018 09:35
Bydlisko: Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mariaxo »

to hej, no snad nechces tie dve auta nejak porovnavat?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ja nič neporovnávam,smiešne jednoduché PD ani nejde porovnávať z novou generáciou CR.Ale načrtávam že chybový kód často nie je ani tam kde problém inak je a že teda treba pozerať niekde inde,diagnostika začína (iba začína) tam kde rozumieš čo v tých xy riadkoch hladáš.A že má pán štastie,lebo v PD to nájdeš pretože má zlomok tých hodnot ktoré musíš prelúskať u CR.Tých 800 riadkov iba prejsť očami a z nich si vybrať čo chcem sledovať (naraz sa sá tak max 10 aby nespomalovao načítavanie) nestihneš za pol hodiny.Ak niekto nestíha pumpáča,ako chce robiť CR-ko ?
To navyše ide vďaka UDS protokolu trocha inak.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

cviro...od 19-tej do polnoci som "bádal" výpis 3,0Tdi také to nové CR-ko od Audi a vyzeralo to ako ako v kancli.Je to plných 18 listov A4 hodnôt.Zoberieš zvýrazňovač a ideš. By som rád videl chlapca z autorizáku že mu šéf hoci iba hodinu (a nie päť) dovolí aby ho ešte nik nerušil. Prvý omyl sa ukázal už dnes....zbytočne nakúpené vírivé klapky,lebo staré sú v poriadku.Čo ja sledujem vývoj diagnostiky,tak ani nieže stagnuje,ale upadá volným pádom.Prinesie to jediné,zvýšené presuny peňazí od majiteľov aut do vreciek mechanikov,čo je asi lait motív že to takto je.Dostatočná "motivácia" aby sa opravovalo podla chybových hlásení.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kde nastala ? Asi v servisnom zázemí.Kým operovať môže iba lekár z x atestáciami,iný si ani necvrkne,tak techniku dnešných motorov ktorú vytvorili celé týmy špecialistov a nie hociakých nechá výrobca opravovať ľudom z učňovkov,aj tam sa väčšina predrala na štvorkách.Akurád svinstvo je v tom,že fabrika vie že čím hlúpejší sa toho babrú,tým viac dielov sa predá a tým viac sa učtuje za opravy.Na rozdiel od tých čias kde išlo aj o meno značky a prestíž,dnes ide iba o to,ako vymámiť ľudom peniaze z kešene.Je jedno či trochu alebo úplne špinavo.Grupa je školský príklad,je jedno že práve tú robím,urobila na ľudoch kolosálny podfuk,ale má na rováši viac,pretože tých malých robí stále plný zadok.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Načo by aj zasahovali,z toho stavu iba profitujú.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 46 neregistrovaných