Peugeot 807 hdi 94kw - výmena žhavičov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Peugeot 807 hdi 94kw - výmena žhavičov

Príspevok od používateľa petyy »

Ahojte páni, bol som v servise, kde mi oznámili, že výmena žhavičov u tohoto vozidla obsahuje vybratie motora a následnú výmenu žhavičov.... alebo zloženie hlavy motora, potom výmena žhavičov atď.... Sú to fakt jediné možnosti? Ak dajú dolu hlavu, tak samozrejme nové tesnenie, zarovnanie atď... Je to staré auto z roku 2004 a investovať do výmeny žhavičov niekolkonásobne vyššiu sumu ako do bežných aut sa mi teda nechce...
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

A preco nezmenis servis???
Ale s kludom poviem, ze netreba vyberat motor. Akoze da sa aj tak, ale preco komplikovat situaciu?
Je pravda, ze vymena tych zhavicov neni zrovna otazka na 10 minut, ale da sa zo spodu, kto chce viac miesta tak demontuje FAP, co neni nic komplikovane. A da sa aj zhora, ale je to na dlhsie a je potrebne demontovat stierace s plastom a potom to este komplikuje EGR ventil a este to moze skomplikovat, ze tam moze vadit aj vymennik, ktory sa tam moze nachadzat.
Najdi proste niekoho, kto to uz robil na tom aute.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celý problém je v umiestnení žhavičov za motor dozadu kde je skovaný a je problémový prístup.Ako písal mastik29 sa to po odstojení vecí ktoré bránia prístupu dá,ale viac menej sa to robí po slepu a ak nastane aj najmenší problém že je niektorý zapečený tak je postarané aj o zábavu.
Ako nie je to jediný motor od Peugeotu kde výmena žhavičov vyvolá potrebu celozávodnej dovolenky,tj nie a nie a ani bohovi,a ak nech to na kuchyňu aj niečo prinesie.Fér to nie je bezpochyby,ale aut je ako smetia a túto neštastnú hlúpu prácu človek hravo oželie.Iné je ak niekam chodíš celé roky a tam sa neodmieta ani tá najbrutálnejšie nepríjemná práca.Ale inak dovi dopo
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

a ostava sa modlit aby sa nezalomil.potom je o zabavu postarane.zhavice sa nemenia kazdy rok...inak je to hnusna robota na tom aute.
petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petyy »

dakujem.. potešili ste ma... No nieje to Vaša chyba, mám pocit, že autá sa robia skôr na to aby ešte aj pri bežnom servise zarobili, keďže museli ísť s cenou výrazne dole a niekde sa to musí vrátiť...
petyy
Príspevky: 3134
Dátum registrácie: 16.12.2009 15:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa petyy »

to: mhlavaty.... práve to je môj problém. Môj život prešiel veľkou zmenou a starí ochotní servisáci, čo boli aj kamaráti sa už nenachádzajú v mojej blízkosti a teraz som odkázaný na neznáme zdroje a moja voľba na toto auto asi nebola najlepšia.. No aj tak ďakujem. Dlho som sa neozýval, no nemal som čas na to čo ma baví, naša doba nás núti robiť veci inak a rýchlejšie a zabúdame aj na to čo nás bavilo a čo nás napĺňalo...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dnes je veľa vecí zaplatené krutou daňou nejakého úmyslu a verím že jeden z nich je aj naháňať peniaze cez servis značky.Sú aj prozaickejšie dôvody.Motor sa vyrobí,má svoju už nezmeniteľnú architektúru,na jednej strane to,na druhej tamto.Potom ho šupnú je jedného auta,tam problém nie nie,kedže napr tieto vci by prístupné boli.Ale v rámci modelovej štruktúry ak príde potreba do auta ten výkon,tak tam ten motor šupneme.niečo bude super prístupné,niečo horšie.SUV sa dosť dobre nedá urobiť aby bolo všetko vyriešené a umiestené pre radosť zo servisu.Touran Pd -čkový je jeden z mála kde je to poriešené skoro ukážkovo,ale sú aj katastrofické riešenia.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Dnes som videl ucet, takmer 3000€ za opravu motora 2.0 TDi (PD) v 10rocnom Audi (cena auta cca 6000€ +/-) a napriek tomu ten motor stale neni v poriadku. Zial, niektore kombinacie proste nie su “kompatibilne“ a koncern na tomto motore zrovna zlucil dost nekompatibilnych veci, co sa odraza na cene a komplikovanosti servisu (vstrekovace, DPF, hlava valcov, uz aj tie spominane zhav. sviecky atd.)
Ale nutno poznamenat, ze v cene opravy sa zrazili blbost zakaznika a neodbornost servisu.
K tej cene nutno este priratat dalsie turbo, olejove cerpadlo a dake drobnosti, co predchadzalo tej oprave za tych 3000€.
Preco to pisem?
Lebo vymena tych zhavicov na tom 2.2 HDi v C8 aj napriek vsetkym komplikaciam nebude stat viac nez desatinu z 3000. Motor ako taky je to slusny, spolahlivy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

O nekompatibilite sa píše a dá sa iba súhlasiť že 125 kW je lepšie sa oblúkom vyhnúť
[img]https://s14.postimg.org/xn5wtgr65/image.jpg[/img]
Tak trocha sa zastanem dielne,možno oprávnene možno nie,ale treba aj na túto vec myslieť.
Po oprave systému emisií ak servis urobí testáciu jednotlivých komponententov,a hodnoty poukazujú na obvyklé (správne) hodnoty,dielňa ešte prevedie zmeny v základných nastaveniach ak sa parametre opravou zmenili (čistenie a pod.) a odovzdáva auto zákazníkovi.Tu ale by mala striktne zákazníka upozorniť,že ho púšťa síce presvedčená o zdarnej oprave,ALE až čas keď prebehne riadna regerácie a systém bude opäť pracovať aj v obvyklých časových a kilometrových obdobiach správne,až vtedy je to OK.Ibaže...dielňa ani necekne,pretože by to vyzeralo akože to poriadne neurobila,auto vypustí a čuduje sa,že zákazník je naštvaný.
Zrejme je opisovaný prípad iný,a patrí k takým,kde sa urobí jedno,potom druhé,potm tretie až raz (možno) to bude dobré.
S tými žhavičmi je to zase tak,nemal by sa ani pokúšať dostať žhaviče von ten,kto nevie zákazníkovi na rovinu vysvetliť,aké sú problémy s tým spojené a teda čo sa aj reálne stať môže.Čo viem že sa aj stalo,tam všade došlo ku konfliktom so zákazníkom,čo aj je oprávnené,kedže nebol na nič upozornený.Keď čosi nejde,treba si vykonzoltovať,čo bude ak sa to po.... Zalomiť žhavič dokáže aj blb
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

aceton + olej do automata 1:1 uvolni aj certa, zevraj..., neskusal som lol
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

samozrejme :2f93: , musis sa dostat tak aby si to dostal k zavitu, ale je to svina, najde diru do ni vleze, jak hovoria bratia cesi lol , je to chemia v praxi, male molekuly...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

jav sa vola penetracia ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

cviro123 napísal:Len to sa musi najprv k tomu dostat co je zapecene, najprv je zavit a potom je problem.
Presne o toto ide.Problém je za závitom.Má dlhý driek medzara medzi ním a hlavou za založí spalinami a zapečie.Za ten jemný závit sa nedostane ani môj uvolńovač a tým vyberám všetko až na toto.Pri povolovaní ak vydá typický praskavý zvuk,tak ešte je nádej ale vyberanie štyroch môže trvať celý deň.To som nedávno zažil,všetky štyri boli zlé na Hdi Picasse,celý jeden deň sa vyberali a aj vybrali.Vývrt sa musí vyčistiť takou frézkou a závit závitníkom.Nové tam išli až po kužel dvoma prstami.Ak nedosadnú na kužel tesno,zopakuje sa to znova.Ibaže...zase a znova.Doma si to ľudia vyberú,závitník niet,fréza niet,narve nový a kedže ide ťažko žhavič nedôjde po kužel.Práve to zabetonoval
Napísať odpoveď

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných