Čo dokáže Frontera, Monterey?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Opel

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mboo
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 13:42
Zdieľať na Facebook

Čo dokáže Frontera, Monterey?

Príspevok od používateľa mboo »

Zdravím. Zvažujem kúpu 5 dverovej Frontery, alebo Monterey. Chcem sa spýtať, čo všetko zvládnu, kde majú limity a čo sa na nich najviac kazí. Niekto píše, že je to auto dobré, iným zase nevyhovuje. Mňa zaujali kvôli "ľudovej cene". Respektíve aké iné terénne auto by ste odporučili?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mboo
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 13:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mboo »

Búrať sa s tým nik nechystá, každopádne takto nejak skončí každé auto s rámom. Nie? :d :D
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ked Frontera a chceš ju využivať v terene,tak lepšia je krátka 3-oj dverova verzia, je lahšia a teda vykonnejšia aj viac priechodnejšia terenom
Pozor treba hlavne davat na motor 2.2 CDTi su to dobre motory ,len treba najst zachovaly kusok, taky čo sa majitel onho staral a včas menil olej
inak okrem motora sa dobre opravuje všetko, a tiež rám aby nebol zohnitý..
Ale ja by som radšel bral Pajero....
mboo
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 13:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mboo »

Samozrejme, trojdverová je pre svoje rozmery lepšia, len 5 dverová je priestrannejšia, ale tam by bolo skôr treba bodylift potom. Motor 2.2 máme v Zafire, teda jeho výkonnejšiu verziu. Pajero by bolo samozrejme lepšie, len pri lepších kusoch je už aj cena inde, preto sa snažím zistiť či by vyhovovala aj frontera poprípade monterey.
macko640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 18.09.2009 16:15
Bydlisko: Sydney, Australia
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa macko640 »

mal som pred par rokmi trojdverovu 2.2 ale benzin. Na bezne jazdenie mimo cesty to bolo v pohode auto, nejake extremy, brody a vyjazdy som s tym neskusal ale vozenie po lesnych cestach na zvazanie dreva to dalo bez problemu. Chce to dobre pneu a podla mna to ide kam chces, este ked zapnes redukciu tak ako tank. Ja som nemal ani lift len General Graber pneu a jazdil som na tom celorocne. V lete som zhodil hardtop zozadu a vozil drevo, kamene na chatu.
Ten motor bol ale bieda do toho auta. Trebalo to tocit aby tahal a zrala v pohode 15 litrov. Nafta bude asi lepsia volba.
Za trojrocnu prevadzku a zhruba 60 tis km som do nej mimo oleja a brzd nedal nic. Vsetko slapalo bez problemov.
mboo
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 13:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mboo »

Predný náhon sa na frontere pripája mechanicky nejakou pákou, alebo elektronicky? Lebo na páke redukčne prevodovky som videl len 4H a 4L, narozdiel napr. od Pajera.
macko640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 18.09.2009 16:15
Bydlisko: Sydney, Australia
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa macko640 »

ked dobre pamatam predok sa zapinal tlacidlom na palubovke a paka sluzila na redukcia. 4h klasicka stvorkolka ale mam pocit ze to bolo len do 80 km alebo tak nejak a 4L je redukovana ktoru pouzivas len ked treba :)
Subaru Tribeca B9
mboo
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 03.04.2016 13:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mboo »

4H do 80km/h bohate stačí, na snehu a ľade aj tak človek rýchlejšie nepôjde. Zase mechanické pripájanie predku by bolo lepšie ako gombík na palubovke.
Napísať odpoveď

Návrat na "Opel fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných