Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.06.2012 12:28 Zdieľať na Facebook
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Ahojte, vopred sorry ak sa to tu uz riesilo...
Potrebujem vedet vase nazory, chystam sa kupit GTcko 2.0 JTS, cca 90 000km.
Ake mate skusenosti s tymto motorom, popripade nejake nedostatky auta comu sa vyvarovat, kazivost a podobne.
Dakujem za rady
Potrebujem vedet vase nazory, chystam sa kupit GTcko 2.0 JTS, cca 90 000km.
Ake mate skusenosti s tymto motorom, popripade nejake nedostatky auta comu sa vyvarovat, kazivost a podobne.
Dakujem za rady
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Podla km u takého veterana sa jedna zrejme o "Liebhabera". Ak chces, aby taky ostal aj nadalej, tak sprav minimalne toto:
1. vymenit komplet rozvody s prisl. bez ohladu na stav
2. vymenit komplet vodne hadice + chladiacu zmes (u takto stareho auta totiz mozu puknut bez varovania a si vo WC)
3. vymenit komplet sustavu drazkoveho remena
4. vycistit komplet sanie a vymenit sviecky (ideal NGK)
5. olejovo-filtrovy servis (vr. vymeny prev. oleja)
6. preventivne skontrolovat/vymenit olejove cerpadlo
-
K autu treba pristupovat s vedomim, ze sa jedna o priamovstrekovy agregat a teda najma:
- agregat po !!!zahriati!!! tocit (nizke obratky znamenaju sklon ku karbonizacii)
- bezpodmienecne aditivovat benzin (ideal VIF)
- optimalne pouzivat oleje Selenia, menit max. po 10 000km!
- pravidelne (cca á 1000km) kontrolovat olej!
snad som na nic podstatne nezabudol...
1. vymenit komplet rozvody s prisl. bez ohladu na stav
2. vymenit komplet vodne hadice + chladiacu zmes (u takto stareho auta totiz mozu puknut bez varovania a si vo WC)
3. vymenit komplet sustavu drazkoveho remena
4. vycistit komplet sanie a vymenit sviecky (ideal NGK)
5. olejovo-filtrovy servis (vr. vymeny prev. oleja)
6. preventivne skontrolovat/vymenit olejove cerpadlo
-
K autu treba pristupovat s vedomim, ze sa jedna o priamovstrekovy agregat a teda najma:
- agregat po !!!zahriati!!! tocit (nizke obratky znamenaju sklon ku karbonizacii)
- bezpodmienecne aditivovat benzin (ideal VIF)
- optimalne pouzivat oleje Selenia, menit max. po 10 000km!
- pravidelne (cca á 1000km) kontrolovat olej!
snad som na nic podstatne nezabudol...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 09.06.2012 12:28 Zdieľať na Facebook
Alfa GT 2.0 JTS
Dik moc za rady, a ake skusenosti mas s napravami a podvozkom ako takym, cital som na nejakom fore, ze je dost nachylne na vymenu ramien a podobne...
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Podvozok je obdoba AR147 a trvacnost je iba priemerna. Obzvlast, ak zvysis tzv. neodpruzene hmoty - cize predovsetkym na to zavesis elektrony s velkym priemerom a budes sa s tym prehanat po nekvalitných cestách.
Dobra sprava je, ze cena podvozkových dielov je velmi prijatelna.
Dobra sprava je, ze cena podvozkových dielov je velmi prijatelna.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 09.11.2005 09:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: 24.12.2014 20:44 Zdieľať na Facebook
Ak môžeš, kúp si verziu s motorom busso 3.2 v6
Žravé sú obidva a tie 2l naviac ťa už nezabijú. Zato je to úplne iné auto, celkom živé a s krásnym zvukom.
Mám 156 ku s 2.5L 141kw obdobou kt. má najazdené 430 tis km a motor je mechanicky v perfektnom stave. Kompresie 12bar na vsetkch valcoch... Je to síce starý 15 ročný kýbel ale ten motor ma neprestane baviť nikdy.
Naozaj, chcem ti dobre.. minimalne sa choď na nejakej s v6 previezť a pohopíš o čom rozprávam.
Keď už si ideš kúpiť nepraktické kupé tak nech tá jazda stojí za to
Žravé sú obidva a tie 2l naviac ťa už nezabijú. Zato je to úplne iné auto, celkom živé a s krásnym zvukom.
Mám 156 ku s 2.5L 141kw obdobou kt. má najazdené 430 tis km a motor je mechanicky v perfektnom stave. Kompresie 12bar na vsetkch valcoch... Je to síce starý 15 ročný kýbel ale ten motor ma neprestane baviť nikdy.
Naozaj, chcem ti dobre.. minimalne sa choď na nejakej s v6 previezť a pohopíš o čom rozprávam.
Keď už si ideš kúpiť nepraktické kupé tak nech tá jazda stojí za to
-
- Príspevky: 450
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: LH Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
Nazdar, ja by som do toho jts nešiel, áno pokiaľ dodržíš určite podmienky a servis, tak na tom bude fajn, ale bude ta to baviť stále dookola sa takto starať a báť sa, aby si niečo nezanedbal a potom riešil plno problémov.Radšej ber 1.9 jtd v základe má 110kw a 310nm ak ti to nebude stačiť, chod na alfatuning za šarkanom a ten ti to načipuje a budeš vysmiati, pretože jtd nepotrebuje aby si okolo neho behal, ako okolo malého dieťaťa.A ak máš love dosť, tak určite 3,2 V6 busso. Inak auto pekné neokukané, nieje dáke kazové len veľké kolesá+ slovenské cesty budeš často vymieňať podvozok a je ta toho dosť čo meniť :D
-
- Príspevky: 450
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: LH Zdieľať na Facebook
prd bude často meniť ked dá poriadnu nápravu!!!
chlapy ked tam dáte sadu za 160€ tak vám toľko aj vydrží!
ked dáš prednú nápravu na grupu za 180€(cela sada) tak ti koľko vydrží... áno presne veľké hov.... ako na alfe...
daj poriadnu lemforder alebo original a vydrží 100-150 tisic km.
na diaľniciach aj 250 tisic km.
chlapy ked tam dáte sadu za 160€ tak vám toľko aj vydrží!
ked dáš prednú nápravu na grupu za 180€(cela sada) tak ti koľko vydrží... áno presne veľké hov.... ako na alfe...
daj poriadnu lemforder alebo original a vydrží 100-150 tisic km.
na diaľniciach aj 250 tisic km.
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
No asi prečo, veľké kolesá, zle cesty slovenske, plus náročný podvozok konštrukčne.Máš krásnu predstavu o kvalite dnešných dielov, možno tak ked si to kúpiš v nemecku alebo podobných krajinách, dneska si nemôžeš biť žiadnym výrobkom istý, že je to naozaj tá firma a aj tak sa robí u šikmookých alebo v Poľsku.Aj tak všetky firmy išli kvalitou dole nieje to už ako kedysi.Tak asi preto
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
A nakoniec nie som žiadny neznalec, píšem na základe svojich skúsenosti, prešla mi rukami nejedna alfa,lancia či fiatka,a rôzne diely, rôzny výrobcovia ,rôzne servisne úkony do roku 2005 boli krásne časy, čo sa týka automobilového priemyslu, teraz to ide všetko dole vodou, niekedy sa nato nedá ani pozerať, niekedy mi je na grcanie s dnešného automobilové priemyslu a to nepíšem o servisoch a ujoch v monterkách čo sa tvária ako veľký automechanici
-
- Príspevky: 69
- Dátum registrácie: 21.10.2008 17:49 Zdieľať na Facebook
A pre zadávateľa, ešte ma napadlo neviem v akom kraji bývaš, ale nájsť poriadneho mechanika na alfu, je riadni problém celkovo na taliana,väčšina sú len grcovia a ked sa aj niekto podujme, tak to aj tak odflákne, ja bývam vo Zvolene a v okolí je to hnus, väčšinu si robím radšej sám.Tak aj na to treba myslieť.Prajem veľa šťastia pri výbere, samozrejme ak máš možnosť zober si zo sebou niekoho kto sa vyzná a má aj diagnostiku.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
2,0 JTS vychadza z twinsparku, je to cisty talian, vsetci vedia o problemoch twinsparku, tieto sa tomuto agregatu tiez nevyhybaju, jeden laboruje so seleniou kvoli variabilite co je nanu citliva, dalsi leje 0W-60, zere olej kazda, lebo ma velke vole aby sa dala lepsie tocit, on ti to tak nenapadko naznacuje marko v svojom prispevku na co vsetko si dat pozor
kazdopadne nemylit si 1,9 a 2,2 su GM motory s talianskou, resp nimi modifikovanou hlavou, maju rozvod retazou a vsetky chutovky vyplyvajuce z toho riesenia, najma pokial uz raz bola retaz natiahnuta a "bezudrzbovy" rozvod sa neurobil KOMPLET
musim sa priklonit tutoka k predrecnikom, ked alfa, tak 3,2 mpi , nie JTS, alebo potom az 1,75 turbobenzina, vsetko ostatne je horsia volba ako dizel, tie maju taliani vychytane, aj ked uznavam ze klepotak k takemuto dizajnu volako nesmakuje
k podvozkom a spol., daj tam fabricke diely a nespekuluj !
kazdopadne nemylit si 1,9 a 2,2 su GM motory s talianskou, resp nimi modifikovanou hlavou, maju rozvod retazou a vsetky chutovky vyplyvajuce z toho riesenia, najma pokial uz raz bola retaz natiahnuta a "bezudrzbovy" rozvod sa neurobil KOMPLET
musim sa priklonit tutoka k predrecnikom, ked alfa, tak 3,2 mpi , nie JTS, alebo potom az 1,75 turbobenzina, vsetko ostatne je horsia volba ako dizel, tie maju taliani vychytane, aj ked uznavam ze klepotak k takemuto dizajnu volako nesmakuje
k podvozkom a spol., daj tam fabricke diely a nespekuluj !
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
JTS je tuším už priamovstrek a to by som teda nechcel. Cena auta nie je vysoká za to cena udržby môže vyletieť vysoko
A všeobecne známa informácia je, že u AR to s benzínom moc nevedia hlavne čo sa spotreby týkalo. Človek chápe že ked nahána motor tak to niečo zožerie, ale u AR to žralo vela aj ked to človek nehnal (a to zrovna ja nie som ten čo pozerá na každú kvapku paliva)
A všeobecne známa informácia je, že u AR to s benzínom moc nevedia hlavne čo sa spotreby týkalo. Človek chápe že ked nahána motor tak to niečo zožerie, ale u AR to žralo vela aj ked to človek nehnal (a to zrovna ja nie som ten čo pozerá na každú kvapku paliva)
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
K Alfe GT, konkretne 3.2 V6 Busso sa mi viaže jedna humorná príhoda.
Predával som takéto auto v r.2012 a prišiel za mnou chlápek, že sa mu to velice lúbi. A že má naň dokonca aj peniaze. Avšak iba jeden drobný problém: časť z tých úspor, ktoré by tvorili kúpnu cenu, má odložených na rekonštrukciu balkónu.
Stačilo ho však v tom káre trošička previezť a rekonštrukcia balkónu tak musela počkať
Ak GT, tak jedine 3.2 V6 Busso. Asi neexistuje lepší športový benzínový V6 +- 3000cm3 v civilnom káre. To je jednoducho motorársky klenot po všetkých stránkach.
Takto vyzeral ten môj kár, kochajce še: https://www.autobazar.eu/alfa-romeo-gt- ... 00977.html
Predával som takéto auto v r.2012 a prišiel za mnou chlápek, že sa mu to velice lúbi. A že má naň dokonca aj peniaze. Avšak iba jeden drobný problém: časť z tých úspor, ktoré by tvorili kúpnu cenu, má odložených na rekonštrukciu balkónu.
Stačilo ho však v tom káre trošička previezť a rekonštrukcia balkónu tak musela počkať
Ak GT, tak jedine 3.2 V6 Busso. Asi neexistuje lepší športový benzínový V6 +- 3000cm3 v civilnom káre. To je jednoducho motorársky klenot po všetkých stránkach.
Takto vyzeral ten môj kár, kochajce še: https://www.autobazar.eu/alfa-romeo-gt- ... 00977.html
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných