Skoda Octavia ll 1.9 tdi - studeny štart nechytá

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peter481994
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 24.05.2016 17:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peter481994 »

a čo som napísal ...napísal som hodnoty ktoré mi mechanik ukázal a povedal mi že tá s plusovou hodnotou je zlá 1,07 čo som zle natom napísal
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo ti povedal vieš iba ty.Ale tu si napísal toto...
Bol som u mechanika dnes a zistil že sú vstreky zlé vlastne jedna triska podľa týchto hodnôt -0,46mg/H

Snáď ešte čítať viem,ale ja tam nevidím ani slovko o tom že zlá hodnota je tá dole ..1,07 a nie tá vo vete.
Ale rovno ti poviem...miesto toho aby si robil zo seba hlupáka a za svet nerozumel že si napísal niečo zmätočne,tak sa vyviňuješ ako Kaliňák,pritom stačí písať ale aj prečítať po seba a ak treba opraviť.Tu nejde vôbec o teba,ale o to,že to číta aj ďalší niekto a potom číta nezmysli ktoré zavádzajú
peter481994
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 24.05.2016 17:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peter481994 »

Jáááj sorry ano stých hodnôt mi povedal že tá 1,07 je zlá
1mk
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.12.2017 10:36
Zdieľať na Facebook

podobný problém

Príspevok od používateľa 1mk »

Dobrý deň,