Fiat Linea - egr ventil , emisna kontrola

Diskusia ohľadne vozidiel značky Fiat

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

m...
Príspevky: 252
Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa m... »

myslim ze emisna cez obd sa robi na autach s datumom prvej evidencie pri benzine od 1.1.2005 a pri nafte od 1.1.2008. ak to viete niekto presne tak ma opravte lebo som si neni na 100% isty????
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Ten rok 2005 a menej bude asi pravda, raz som mal rozhovor s technikom a nieco take spominal....nevedel "chytit otacky" tak ze to spravi cez zasuvku a tak este predtym ze pozrie chyby a vymaze keby daco bolo....no nejake tam boli povyskakovane a povedal ze keby to bolo od 2005 tak je to uz problem......ja som to vtedy nejak neriesil ani sa o to nezaujimal, auto preslo EK v pohode, inak raz mi ostala kontrolka motora svietit po vymene baterie, bola vonku sa nabit cez noc, dal som ju do auta a pri prvom starte mi auto zdochlo a ostala svietit kontrolka motora, vypol som, znova nastartoval este 2x a stale svietila, pozrel som chyby a asi 5 roznych, lambda, egr, neviem co vsetko, proste tie chyby tam vyhodilo ako to zdochlo, asi nedostatocnim napatim alebo niecim takym, vymazal som, odvtedy je pokoj, z toho mi pride ze chyba moze vyskocit kludne aj ked mi na krizovatke vlastnou vinou pri rozbiehani zdochne auto....
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

nakomplet vybita baterka notbukom lol - neuspesny start po zrachot budikov, no nech sa prepadnem asi 20 chyb ?? :41c2: , motor, bodycomp...zresetovane okna, nesiel otvorit kufor dialkovym = cele auto suce do srotu :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
marko2
Príspevky: 1380