Skoda Superb 2.8V6 30v AMX - Benzínové vstrekovače
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 10.02.2011 14:48
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Skoda Superb 2.8V6 30v AMX - Benzínové vstrekovače
Zdravím Vás,
riešil niekto vstrekovacie ventily, ich repas, alebo výmenu? Dočítal som sa, aj mechanik mi to potvrdil, že by sa mali kontrolovať každých 100 - 120 tisíc vo všeobecnosti, ale nikde som nenašiel, že by niekto robil repas/výmenu vstrekovačov u motora 2.8 V6 30v. Jedná sa o nepravidelný chod motora na volnobeh - jemné trhanie - čo môže spôsobovať chybne fungujúci/e vstrek/y. Jedná sa o Superb rv 2006 190 tisic km.
Ďakujem
riešil niekto vstrekovacie ventily, ich repas, alebo výmenu? Dočítal som sa, aj mechanik mi to potvrdil, že by sa mali kontrolovať každých 100 - 120 tisíc vo všeobecnosti, ale nikde som nenašiel, že by niekto robil repas/výmenu vstrekovačov u motora 2.8 V6 30v. Jedná sa o nepravidelný chod motora na volnobeh - jemné trhanie - čo môže spôsobovať chybne fungujúci/e vstrek/y. Jedná sa o Superb rv 2006 190 tisic km.
Ďakujem
-
- Príspevky: 5443
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
chybu môže spôsobovať viacero faktorov, ako je napr. nízky tlak paliva alebo poškodená kabeláž k vstrekovaču alebo zakarbónovaný vstrekovač, minule sme mali kangoo s prasknutou pružinou na ventile - tiež sa to prejavovalo sklbaním motora, takže porucha môže byť nielen elektrická, ale aj mechanická. treba testovať a overovať.
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 10.02.2011 14:48
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Jedine o čom viem, tak nebolo merané/skúšané palivové čerpadlo. Rozvody nove, sviečky, káble, cievka, palivový filter, hadice odvetrávania nove, lamda sondy merané, plne funkčné aj predhrev. Menené vlnovce/pletence. Katy by mali byť OK, žiadne emisie. Takže logicky nam zostava kuknúť sa ako sa majú vstrekovacie ventily.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Na palivové čerpadlo zrovna neverím,ale odraziť sa dokážeš iba z dobrej diagnostiky toho motora za chodu.Len ako príklad ti ukážem čo všetko môžeš odsledovať čo sa previdelnosti spalovania týka na 3,0 V6 r.2004 a tvoj motor bude diagnosticky velmi podobný alebo totožný
[img]https://s33.postimg.org/vzthr1cyz/image.jpg[/img]
emisný systém má spústu kontrolných statusov pre každú činnosť
[img]https://s33.postimg.org/4qi4cjbvv/image.jpg[/img]
je toho nesmierne veľa,ale ešte aj vyhodnotenie práce ventilov je možné kontrolovať
[img]https://s33.postimg.org/nwvbfcxez/image.jpg[/img]
veci ako adaptácie po štarte
[img]https://s33.postimg.org/6xmczx6q3/image.jpg[/img]
je tých vecí cca 50 x viac než dávam ukážky a sú tam odsledované veci že rozum zastavuje,len treba nutne mať takéto významové vysvetlivky inak nekopne nik do lopty..Ale chce to nad tým stráviť ťažké hodiny z vypnutým telefonom.
Polština snáď nerobí problémy,žiaľ slováci nepublikú nič
Diagnostika grupy v ročníkoch okolo 2005 a vyžšie je abnormálne obsiažna a rozsahom ju nie je možné namemorovať.Diagnostikvať novšie napr Fsi to je malá šialenosť,hodnôt je snáď na tisíc,emisný systém čo je v podstate palivový a zapalovací sytém spolu len sám o sebe je odhadom šesť sto hodôt nad ktorými sa treba pozastaviť,resp niektoré sledovať dlhšie a rôznych režimoch.preto ja idem do kolien ak niekto príde či urobím diagnostiku,a myslí si že za desať minút je hotovo a hurá viem všetko.Nie je nič ľahšie,než v tej spúste údajov prehliadnuť problém,preto ten čo sa v tom kutre,musí mať neskutočný prehľad aby vedel vybrať na maximum tie zásadné veci ktoré sa týkajú problému a nelovil v mútnej vode.
[img]https://s33.postimg.org/vzthr1cyz/image.jpg[/img]
emisný systém má spústu kontrolných statusov pre každú činnosť
[img]https://s33.postimg.org/4qi4cjbvv/image.jpg[/img]
je toho nesmierne veľa,ale ešte aj vyhodnotenie práce ventilov je možné kontrolovať
[img]https://s33.postimg.org/nwvbfcxez/image.jpg[/img]
veci ako adaptácie po štarte
[img]https://s33.postimg.org/6xmczx6q3/image.jpg[/img]
je tých vecí cca 50 x viac než dávam ukážky a sú tam odsledované veci že rozum zastavuje,len treba nutne mať takéto významové vysvetlivky inak nekopne nik do lopty..Ale chce to nad tým stráviť ťažké hodiny z vypnutým telefonom.
Polština snáď nerobí problémy,žiaľ slováci nepublikú nič
Diagnostika grupy v ročníkoch okolo 2005 a vyžšie je abnormálne obsiažna a rozsahom ju nie je možné namemorovať.Diagnostikvať novšie napr Fsi to je malá šialenosť,hodnôt je snáď na tisíc,emisný systém čo je v podstate palivový a zapalovací sytém spolu len sám o sebe je odhadom šesť sto hodôt nad ktorými sa treba pozastaviť,resp niektoré sledovať dlhšie a rôznych režimoch.preto ja idem do kolien ak niekto príde či urobím diagnostiku,a myslí si že za desať minút je hotovo a hurá viem všetko.Nie je nič ľahšie,než v tej spúste údajov prehliadnuť problém,preto ten čo sa v tom kutre,musí mať neskutočný prehľad aby vedel vybrať na maximum tie zásadné veci ktoré sa týkajú problému a nelovil v mútnej vode.
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 10.02.2011 14:48
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 10.02.2011 14:48
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Až teraz je auto u mechanika (troška to tvalo, ale dovolenky, choroba, vianove a nový rok). Vyčistená škrtiaca klapka, bolo zasrate sanie, hadice odvetravania sa dávaju nové - kompletne ucpané a rozpadávali sa. Vstrekovače boli na ultrazvuku, vymenili sa gumičky - žiaden vstrek neštal, ale prietok nebol ani na jednom ok.
https://moja.uschovna.zoznam.sk/link/ef ... gn=sharing
https://moja.uschovna.zoznam.sk/link/ef ... gn=sharing
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných