Peugeot - motor 1,2 puretech 96kw skusenosti
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 22.08.2011 13:37 Zdieľať na Facebook
Peugeot - motor 1,2 puretech 96kw skusenosti
Motor Peugeot 1,2 puretech 96kw /130k/ máte s ním skúsenosti,akú má životnosť,treba sa mu radšej vyhnúť.Ďakujem
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Podľa toho, ako dlho si ho chceš nechať a koľko km najazdíš. Ale litrový výkon vyše 100 koní nebude žiadne terno čo sa týka životnosti a odolnosti. Všetko nové je dobré, pokiaľ sa nepokazí. A keď sa to stane, tak len vtedy začne sranda.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 27.11.2014 21:20 Zdieľať na Facebook
v otazke zivotnosti ti asi zatial vela ludi neporadi, je to 3-rocny motor vyuzivany hlavne sukromne, teda s mensim rocnym najazdom. osobne ho mam v peugeote 308sw a k tomu autu je perfektny. pruzny, tichy a priemernu spotrebu za 6 mesiacov mam 6,3 pri vyuzivani vsetkych typov jazd...mesto/kombinovana/dialnice...obcasne male cuknitie typicke 3-valcom je obcas pocitit ale inak nemam co vytknut. na ten obsah a pocet valcov naozaj slusna dynamika. jedine zivotnost je otazna....ako u kazdeho downsizingu. skrat intervaly vymeny oleja na cca 12000km a moze dlho posluzit. ak chces nove a nie jazdenku so 150000km tak kludne do toho
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 22.08.2011 13:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 27.11.2014 21:20 Zdieľať na Facebook
mam manual...chcel som do automatu, no uz som predfaceliftovy model nezohnal. skusobnu jazdu som mal s automatom. radenie nebolo rychle ako mam napr. na druhom aute s dvojspojkou ale radilo to vcelku slusne. automaty im dodava myslim f.Aisin takze spolahlivost by mala byt v pohode hlavne pri pravidelnej vymene oleja po 60000km. na benzin som sa pytal asi u troch predajcov Peugeot lebo jedneho casu predpisovali len 99oktanovy no vsade mi povedali ze kludne 95-ku ale skratit interval vymeny oleja na 15000km, pripadne obcas mozno natankovat 99-nu. ja najazdim prave okolo 15tis/rok. uvazoval som aj ze objednam uz facelift model ale odradil ma GPF filter. predfaceliftovy model ma 6-rychlostny automat, model 2017 uz myslim 8-stupnovy. ak pojdes do funglaca a neplanujes najazdit 50000km rocne neboj sa ani motora ani toho automatu.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pokiaľ je motor 100 HP/lt určený pre 99 oktanov,tak by som okrem núdzového použitia pár litrov 95 oktanového benzínu do neho iné nedával.Aj výmenu oleja cez 10 tis km by som nerobil nikdy v živote.Motor je na trhu pár rokov,a hoci sa nedá kuvikať dopredu na akú porciu km je spôsobilý,ale v čase keď to už známe bude taká vedomosť nikomu nepomôže.A ak pôjde vývoj v nastúpenej línii servisu,sa pýtam,kto to dá do poriadku ?! tu už pokojne zakuvikám že to pôjde rovno na hrbu v kovošrote.Už si to treba iba poistiť automatom,nech je to dľa možností skôr. Pretože mi stačia dve ruky spočítať kde kvalitne urobia motor na SVK,na automat je aj jedna ruka veľa...a prírastky sú velkolepé,kedže ľudia už ani ten kutáč nedokážu vlastnoručne strčiť kam treba.
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
hlupak, spolahlivost nema s vykonom nic spolocne.gnagy napísal:Podľa toho, ako dlho si ho chceš nechať a koľko km najazdíš. Ale litrový výkon vyše 100 koní nebude žiadne terno čo sa týka životnosti a odolnosti. Všetko nové je dobré, pokiaľ sa nepokazí. A keď sa to stane, tak len vtedy začne sranda.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Yxo ,teraz si sa parádne sekol ty . Na webe je na stovkách stránok vysvetlené prečo je downsizing cestou do pekla.Skúsim to zhrnúť jednoducho polopatisticky - 100koní produkuje určitú energiu a teda aj teplo. Litrový motor váži 80kg .3litrový 180kg - teplo ktoré vyprodukujú je rovnaké a teda je jasné že litrový motor má so spracovaním toho tepla ovela väčší problém ako ten 3litrový. Jednoducho čím väčší kus železa a väčší objem tým je to spolahlivejšie.
Preto americké velkoobjemové motory natočia miliony km a vydržia aj sto rokov , kým pri europskych litríkoch to možné nie je.
tu si pozri štart po 40rokoch odstávky - https://www.youtube.com/watch?v=sxUP_oc5R70
a povedz mi ktorý z dnešných motorov to dokáže.
Preto americké velkoobjemové motory natočia miliony km a vydržia aj sto rokov , kým pri europskych litríkoch to možné nie je.
tu si pozri štart po 40rokoch odstávky - https://www.youtube.com/watch?v=sxUP_oc5R70
a povedz mi ktorý z dnešných motorov to dokáže.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Samozreme, ze objem nema nic spolocne s vydrzou motora.
Vid x prikladov:
3.0 DCI = shit
2,5 TDI = shit
2,9 CRDI = shit
1,8 TSI = shit
1,6 TDI = ok
1,6 Crdi = OK
1,0 ecoboost = OK
ak je motor postaveny dobre - je spolahlivy.
Ak je motor postaveny zle - je nespolahlivy.
Samotny objem, alebo vykon s tym nie je nijako spojeny.
Vid x prikladov:
3.0 DCI = shit
2,5 TDI = shit
2,9 CRDI = shit
1,8 TSI = shit
1,6 TDI = ok
1,6 Crdi = OK
1,0 ecoboost = OK
ak je motor postaveny dobre - je spolahlivy.
Ak je motor postaveny zle - je nespolahlivy.
Samotny objem, alebo vykon s tym nie je nijako spojeny.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Celý súbor vlastností je zodpovedný za spoľahlivosť.Samotná kubatúra začne hrať rolu až vtedy,ak sa z maličkej kubatúri začne žmýchať špičkový výkon.Špičkový výkon potrebuje aby bola špičková celá konštrunkcia tak materiálove ako aj usporiadaním a filozofiou konštrukcie.Tam už príkro platí,že silu reťaze určuje najslabší článok.Čím sú požiadavky vyžšie,tým skôr sa slabý bod konštrukcie objaví,a tým menšia závada prinesie fatálne následky.Ale aj keď by sa nemal objaviť vôbec žiadny konštrukčný nedostatok,špičkové namáhanie bude život stroja vždy skracovať v porovnaní z menej namáhanou a robustnejšou konštrukciou.
Niet najmenšej chyby pre vznik malej kubatúri.Chyba je v hlavách ľudí.Nech má tá malá kubatúra primeraný výkon a žiadne problémy nebudú.Malý motor sa dostane do malého a ľahkého auta,velký do velkého,strkať do Stalinca malinký turbomotor aj keď výkonnejší než tam dal rus,je idiotizmus,a ak európa nezačne používať zdravý rozum,vytrie si s nami skôr neskôr zadok celý svet.
Niet najmenšej chyby pre vznik malej kubatúri.Chyba je v hlavách ľudí.Nech má tá malá kubatúra primeraný výkon a žiadne problémy nebudú.Malý motor sa dostane do malého a ľahkého auta,velký do velkého,strkať do Stalinca malinký turbomotor aj keď výkonnejší než tam dal rus,je idiotizmus,a ak európa nezačne používať zdravý rozum,vytrie si s nami skôr neskôr zadok celý svet.
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
Automobilky by sa ako take asi az tak velmi nehnali za nizkym objemom a velkym vykonom,ale metodika merania emisii, ktoru nasi bratia v Bruseli presadili, im to skvelo umoznila.Pre vyrobcov motorov je jednoduchsie a hlavne lacnejsie vybrat sa lahsou cestou, ako napriklad popracovat na zvyseni ucinnosti motorov co by automaticky viedlo k znizeniu emisii.A tu uz je to potom na sikovnosti, ale hlavne umysloch jednotlivych vyrobcov motoroch.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: minac a 12 neregistrovaných