Opel Vectra C 1.8 90 kw , lpg
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 20.04.2006 22:01 Zdieľať na Facebook
Opel Vectra C 1.8 90 kw , lpg
zdravim vas vsetkych, uz asi rok si neviem rady s mojou vectrou rv.2005, zacalo sa to zlym studenym startom, kolisanie otacok, az sdochnutie motora, zaroven auto akoby islo len na 3 valce, ani pridanie plynu nepomaha a uplne ho pridusi a niekedy az zdochne. Potom sa to premietlo aj pri jazde....auto bolo stale lenive, a pri pridani plynu sice pridava, na najprv ho vzdy pridusi a az potom pomaly zrychluje. Na benzin je vkuse ako bez zivota, nema tah. Na lpg ide bezproblemov,.....tiez by mohol byt zivsi, no je to neporovnatelne s benzinom.... Bolo menene uz asi vsetko, cerpadlo v nadrzi, sviecky, olej, rozvody, zapal.lista, vaha vzduchu, sktr.klapka, tepl.cidlo, vstrekovace, merany tlak benz., filtre......naozaj uz neviem kde moze byt chyba..... diagnostika nic neukazuje, dakujem za kazdu radu.....
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Je to len dobre,že si pomenil spustu vecí.. posilnil si výrobu nahradných dielov a celkovo ekonomiku SR ...
A samozrejme maš istotu,že to,čo je vymenené už by sa po parstovkach,či tisicoch km nemalo pokaziť...
Chcel by som upozorniť na 2 veci , v suvislosti s prevadzkou benzinového motora,v ktorých je treba mať jasno
1., Treba vždy tankovať len benzín, ktorý je aspoň na 98% benzinom, od toho sa všetko odvija, celá práca motora
teda,žiaden benzin z nejakej no-name benzinky,lebo dobrá cena , ale ani zo Shell-ky, lebo je známe ,že Shell
zneuživa svoje postavenie na SK-trhu, ma sice vyhovujucu naftu, ale o benzinoch sa to neda povedať ani zďaleka
Teda vyjazdi ten benzin, čo maš teraz v nadrži a natankuj trebars OMV 100 oktanov, dajme tomu 20 litrov a pojazdi aspoń 60 km na ten benzin
a dostavame sa k ďalšiemu doležitemu bodu:
2., o cca 60 km píšem preto,lebo je to zhruba čas,za ktorý RJ Tvojho motora vymaže všetky stare adaptácie a naadaptuje sa na prevadzku na ten 100 oktanový benzin, idealne by bolo prevetrať ten motor po dialnici .
Pre benzinový motor su normalne pracovné otáčky
od 2800 do 4000 cca a v tých treba držať motor pri jazde
vtedy bude pracovať optimalne.
Ešte predtým ako natankuješ ten OMV benzin, investuj ešte 6 euro a aplikuj do nadrže SONAX Fuel Injector Cleaner,
potom napíš sem koment, či sa práca motora zlepšila.
A samozrejme maš istotu,že to,čo je vymenené už by sa po parstovkach,či tisicoch km nemalo pokaziť...
Chcel by som upozorniť na 2 veci , v suvislosti s prevadzkou benzinového motora,v ktorých je treba mať jasno
1., Treba vždy tankovať len benzín, ktorý je aspoň na 98% benzinom, od toho sa všetko odvija, celá práca motora
teda,žiaden benzin z nejakej no-name benzinky,lebo dobrá cena , ale ani zo Shell-ky, lebo je známe ,že Shell
zneuživa svoje postavenie na SK-trhu, ma sice vyhovujucu naftu, ale o benzinoch sa to neda povedať ani zďaleka
Teda vyjazdi ten benzin, čo maš teraz v nadrži a natankuj trebars OMV 100 oktanov, dajme tomu 20 litrov a pojazdi aspoń 60 km na ten benzin
a dostavame sa k ďalšiemu doležitemu bodu:
2., o cca 60 km píšem preto,lebo je to zhruba čas,za ktorý RJ Tvojho motora vymaže všetky stare adaptácie a naadaptuje sa na prevadzku na ten 100 oktanový benzin, idealne by bolo prevetrať ten motor po dialnici .
Pre benzinový motor su normalne pracovné otáčky
od 2800 do 4000 cca a v tých treba držať motor pri jazde
vtedy bude pracovať optimalne.
Ešte predtým ako natankuješ ten OMV benzin, investuj ešte 6 euro a aplikuj do nadrže SONAX Fuel Injector Cleaner,
potom napíš sem koment, či sa práca motora zlepšila.
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 20.04.2006 22:01 Zdieľať na Facebook
ahoj, dakujem za vycerpavajucu odpoved, ale zabudol som napisat, ze ano aj toto som uz absolvoval, s tromi cisticmi s lacnejsimi aj drahsimi az do 20€ a tankoval som presne na omv 100okt. benzin a najazdil som asi 500km, takto mi to odporucal aj moj mechanik, no zlepsenie ziadne, ale dakujem, plus auto bolo aj na teste vstrekovacov, hoci su vymenene a nic....vsetko je OK, no auto netaha....
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- ako sa daju popisat kilometre textu bez prinosu,mozes robit politika....laco1871 napísal:Je to len dobre,že si pomenil spustu vecí.. posilnil si výrobu nahradných dielov a celkovo ekonomiku SR ...
A samozrejme maš istotu,že to,čo je vymenené už by sa po parstovkach,či tisicoch km nemalo pokaziť...
Chcel by som upozorniť na 2 veci , v suvislosti s prevadzkou benzinového motora,v ktorých je treba mať jasno
1., Treba vždy tankovať len benzín, ktorý je aspoň na 98% benzinom, od toho sa všetko odvija, celá práca motora
teda,žiaden benzin z nejakej no-name benzinky,lebo dobrá cena , ale ani zo Shell-ky, lebo je známe ,že Shell
zneuživa svoje postavenie na SK-trhu, ma sice vyhovujucu naftu, ale o benzinoch sa to neda povedať ani zďaleka
Teda vyjazdi ten benzin, čo maš teraz v nadrži a natankuj trebars OMV 100 oktanov, dajme tomu 20 litrov a pojazdi aspoń 60 km na ten benzin
a dostavame sa k ďalšiemu doležitemu bodu:
2., o cca 60 km píšem preto,lebo je to zhruba čas,za ktorý RJ Tvojho motora vymaže všetky stare adaptácie a naadaptuje sa na prevadzku na ten 100 oktanový benzin, idealne by bolo prevetrať ten motor po dialnici .
Pre benzinový motor su normalne pracovné otáčky
od 2800 do 4000 cca a v tých treba držať motor pri jazde
vtedy bude pracovať optimalne.
Ešte predtým ako natankuješ ten OMV benzin, investuj ešte 6 euro a aplikuj do nadrže SONAX Fuel Injector Cleaner,
potom napíš sem koment, či sa práca motora zlepšila.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Niekedy treba pripomenuť zakladne veci...
A krištaľova guĺa sa mi rozbila....
Takže nedokážem od klavesnice povedať, prečo ten spominaný motor nechce isť na benzin, ked na plyn ide ,že vraj dobre...
A kedže som už stary forista, píšem všetko v rozvitých vetách aby každy pochopil o čom hovorím a aby ma nikto neťahal za slovíčka...
A tiež možno to,čo som napísal bude prinosne pre niekoho..
A krištaľova guĺa sa mi rozbila....
Takže nedokážem od klavesnice povedať, prečo ten spominaný motor nechce isť na benzin, ked na plyn ide ,že vraj dobre...
A kedže som už stary forista, píšem všetko v rozvitých vetách aby každy pochopil o čom hovorím a aby ma nikto neťahal za slovíčka...
A tiež možno to,čo som napísal bude prinosne pre niekoho..
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Omyl - nekupujem "kazítka",
Felicia - po tom ako bola odsúdená na smrť, sa pre mňa zmenila na pokusného králika. Takže poslednú dávku dostala do motora použitý hydraulický olej !!!!! Je tam vyše 10t km a motor stále ide. Ešte neviem či ju budem pitvať alebo pôjde na šroták v celosti, ale už je jasné že plyn pôjde von a ešte si pár rokov pobehá v inom veteránovi.
Ešte pre zadávatela - za 30 rokov som fakt nezažil aby auto na lpg išlo a na benzín nie. Ja by som riešil dodávku paliva. Lebo ak by bol problém v elektrike alebo ventiloch nešiel by ani plyn.
Felicia - po tom ako bola odsúdená na smrť, sa pre mňa zmenila na pokusného králika. Takže poslednú dávku dostala do motora použitý hydraulický olej !!!!! Je tam vyše 10t km a motor stále ide. Ešte neviem či ju budem pitvať alebo pôjde na šroták v celosti, ale už je jasné že plyn pôjde von a ešte si pár rokov pobehá v inom veteránovi.
Ešte pre zadávatela - za 30 rokov som fakt nezažil aby auto na lpg išlo a na benzín nie. Ja by som riešil dodávku paliva. Lebo ak by bol problém v elektrike alebo ventiloch nešiel by ani plyn.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných