Volvo XC70 T5 manuál - skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volvo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

01Eagle tak ako od Francaka tak aj od Hatiara som videl par kusov co bola montaz lpg nie velmi dobre prevedena ale kedze kazdy sa najpv musi naucit tak uz maju nieco za sebou a teraz by uz tu montaz mali urobit lepsie-aspon typujem lebo na individualnej prestavbe sa da vzdy nieco pokazit . A teraz k tym rozpravkam co tu stale o tom plyne sa pisu stale dookola ked je lpg system kvalitny + dobre zvoleny+ aj dobre namontovany-napriklad dobre dimenzovane vstrekovace+ dvojity rededuktor ale 2reduktory-pri vacsom vykone + trochu bohatsia zmes nastavena- napisal som to ,,amaterskym,, dialektom aby to pochopil kazdy tak sa motor nema co prehrievat pri ustalenej dialnicnej rychlosti alebo pri vyssich otackach sa nema co prepinat sam od seba na benzin !!!! A ked sa naklada tak sa nahrieva + priehrieva aj ked sa jazdi len na benzine . Lebo stale sa tu toci o plyne ako to blbne a ake to nie je vhodne a divne,ze mal som vacsie objemy na plyne vacsinou s zahranicnou montazou-tak som to kupil dovezene a nikdy s plynom problemy neboli a deto ani s vykonom . S nasimi montaznikmi to uz bolo horsie + len bezna udrzba ale jasne ,ze poznam par kamaratov,co riesili bezne problemy splynovacov -pre neodbornu montaz ale ked spriemerujem tak vela km a ziadne problemy sa nekonali o ktorych tu stale citam :40bd:
calkirk
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 13.11.2017 05:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa calkirk »

Dakujem vsetkym za prispevky. Na zaklade zdraveho rozumu sme sa rozhodli ze obetujeme xc za obycajne V70 a do hor si zaobstarame nejake Suziky.Vplvicko bude iba ako kara na dialkove trate a zameriame sa na zakupenie Volva uz s LPG. Osobne nie som pretekar a ak aj mam silne auto, nejazdim rychlo ale podla predpisov. Tak ze vytacanie motora isto nehrozi.
Aprox
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 07.10.2008 10:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Aprox »

To Calkirk: ok fajn, dobra myslienka. Len nezabudaj na to, ze s autom je to takisto ako so zenskou. Ak ju raz za cas poriadne nepretiahnes, tak Ti zlenivie a vykon je ta tam :4012: .
intro
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 11.11.2005 13:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa intro »

laco1871 napísal:Dialnice a LPG nejde velmi spolu dokopy...

Vysoká spotreba a trvalé prehrievanie spalovacieho priestoru z dovodu vysokej teploty horenia LPG.

LPG je idealné prave na okresky ,tam sa dá dosiahnut maximalna uspora.
....daľší odborník na LPG
intro
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 11.11.2005 13:55
Zdieľať na Facebook

Re: Volvo XC70 T5 manuál - skúsenosti

Príspevok od používateľa intro »

calkirk napísal:Zdravím volvákov, potreboval by som trošku pomôcť, mám záujem o Volvo xc 7O všeobecne, no našiel som vhodný model XC70 T5 s 2.5 motorom 154kW, neriešim prečo práve XC, ja viem prečo, no potreboval by som vaše skúsenosti s tým, že aký je to motor, toto auto je manuál, plná výbava, no a chcem ho dať na plyn. Viem že musím doplatiť za prihlásenie, lebo nie je tento motor schválený..poprosil by som osobné skúsenosti a naj skúsenosti s LPG ak niekto má. Budeme jazdiť cca 90% dialnice, 5%mesto a 5% okresky. Prečo pohon 4X4? lebo človek nikdy nevie kam sa dostane a minimálne pár x do roka sa dostaneme aj na nespevnené cesty. Tak že chlapi...diky za rady, skúsenosti, prípadne dobré servisy, alebo montáž LPG...
Benzin s 2.5T s manualom je vyborna volba, pernamentny zatah, vysoky krutiak pri nizkych otackach(nizkotlake turbo)auto mam 10rokov- tak dlho som ziadne auto nemal a popri nom som vymenil dalsie dve znacky. Volvo vzdy ustalo a zostalo v rodine, nemam ho sice v plyne(aj ked som o tom spociatku uvazoval) pretoze spotrebou priemerne je na 9 litroch takze to nema velky vyznam. Len udrzba , ide ako hodinky: ) Do plynu by som daval skor atmosfericky motor od 3 litre hore. Volvo robilo aj bi-fuel verziu bola to atmosfericka 2,4. 2.5 by som do plynu nedaval.Nadmerne opotrebenie ventilovych sediel - Prins black list ..Vyhody/nevyhody?:skor si pozri volvo forum.
https://www.autogastanken24.de/document ... 081107.pdf
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

pokial je na prins blackliste rozhodne ruky prec od LPG :41c2:

intro nejde mi otvorit ten link...byva tam aj poznamka s dovodom, co tam pisu presne pre tento motor ?
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

dik cviroslav ;-), som videl taky subor davnejsie, samozrejme hlava je prva narade u kazdeho sporaka...niekdy byva doporucenie napr. speci verzia pre cng pouzit alebo tak neco, uplne idealne sa rovno vyhnut takej motorizacii + plyn a obzret sa po niecom inom, alebo akceptovat cenu benzina :-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ja som len pripomenul jeden rozdiel v spalovani LPG oproti spalovaniu benzinu a sice ten,ze benzin vstreknuty do spalovacieho priestoru,pri premene na plynne skupenstvo,ma mierny,opakujem mierny ochladzovaci ucinok,na spalovaci priestor,
pri LPG nic take neexistuje a teplota spalovacieho priestoru /pod ventilmi/ je mierne vyssia ako pri spalovani benzinu,co ma spustaci efekt pre
,zaklepavanie ventilov ,tento efekt je este vyraznejsi,pri ustalenych zvysenych otackach / jazda po dialnici/ .
Black list od Prins- u ma iste racionalny zaklad,a je to opravnene varovanie,
no nebrani majitelom tychto vybranych motorov ,aby si dali prerobit svoje vehykle a jazdili ma LPG,
len treba sledovat volu ventilov a v spravny cas urobit korekciu,tieto vole mechanicky zvacsit a mo,no jazdit dalej na LPG.
Moj motor je tiez medzi nimi urobil som spominanu korekciu a jazdim dalej,
na LPG som najazdil uz viac ako 120 000 km,aj napriek nejakemu black-listu,ktory uplne ignorujem
Tento black-list nezakazuje prerabanie uvedenych motorov na LPG ani jazdenie na LPG,
len UPOZORNUJE,ze pouzivanie LPG v tychto motoroch prinasa zvysene riziko ,zaklepavania ventilov ,skorsie opotrebenie a inych poruch motora,ktore pri prevadzke na benzin nehrozia,alebo mozu hrozit v radovo daleko mensej miere ako pri LPG.
Dakujem za precitanie mojho prispevku.
Laco.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

lacko po dlhsej dobe nieco, s cim sa da iba suhlasit :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Bajo, samozrejme, že sa z tým dá suhlasiť,
Naposledy upravil/-a laco1871 v 19.11.2017 00:42, upravené celkom 1 krát.
calkirk
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 13.11.2017 05:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa calkirk »

Vazeni pani volvaci a peispievatelia. Bol som na pytacky v rakuskom servise....to, co mi tam pan povedal ma trosku zaskocilo. Pytal som sa aj na plyn.Pan mi povedal ze twn motor 2.5t nie je az tak vhodny na LPG ale iba preto, lebo ho majari zle namontuju a davaju iva jeden velky reduktor co je chyba. Maju sa davat dva. Potom mi povedal ze aj primaz sa ma dat ale cez nejake cerpadlo a ze tam to uz mazat bude lepsie a ze najviac sa to kaziak sa pravidelne cca kazdych max 20tis nedosteluju ventile. Odporucil mi to robit pri kazdej vymene oleja. Olej odporuca vymenut kazdych max 15tis km a ze tym ak sa kontroluju aj ventile by sa nemalo co stat. Zahrievanie je podla neho iva vecou tazkej nohy. Ak sa jazdi normalne, nie je dovod lebo motor ma silu a ak sa ide po dialnici 130 km tak je to na pohodu. Co sa tyka padajucich budikov, oni maju skusenosti v Brne. Ze tam to niekto robi a chodi aj ku nim ak treba ale ze v Brne je to lacnejsie. Vraj sa odpajaju spoje na plosnom spoji...kde..to ja neviem, auto este nemam. Co sa tyka problemov s Haldex...je to proste choroba. Rakusania co maju Volva s tymto problemom a nechcu to opravovat, daju to proste demontovat a tam to zhaalo. V Rakusach sa to da dokonca zapisat do TP. Vraj tymto majitelom sice nepojde 4x4 ale komfort auta zostava len nemoze velmi frajerit na snehu...auto je o 120kg lahsie a tym aj menej spapa. Da sa take nieco aj u nas urobit? Ak by to nefungovalo tak to dat prec? Mal ten rakusan o plyne pravdu? Pretoze zial...v takej vybave ako je to xc ame ziadne ine nenasli.dakunem za odpovede

Návrat na "Volvo fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní