VW 2.5 tdi 4Motion b5.5 - zohrieva lave predne koleso
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
VW 2.5 tdi 4Motion b5.5 - zohrieva lave predne koleso
Zdravim vas. Mam taky problem. Zacalo mi zohrievat cele koleso lave predne uz po kratsej vzdialenosti. Auto mechanik mal u seba. Mal zhodene kotuce bol robeny prebrus oboch kotucov nakolko neboli velmi zle vravel ze prekastil komplet strmene aj valceky dalej to robilo. Potom vymenil aj hadicky a nepomohlo. Teraz sa to tak prejavuje, ze ked pridavam na 80 km alebo 90 tak vsetk normalne ide. Ked pustim plyn tak trasie celym autom aj volantom. On vravy, ze to moze byt aj poloosou alebo aj kardanom neviem som z toho auta uz naprasky co by to prisim vas mohlo robit.
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 05.12.2008 14:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
Mozno malo pravdepodobne....Stalo sa mi na caddy ze som menil cidlo ABS vpredu a nedosadlo dobre...nechal som to tak....robilo to ze aj pri najmensej rychlosti a jemnom staceni brzdy Absko sa zaplo....co ak mas tiez nieco z cidlom a elektronika pribrzduje jednu stranu ....tym sa prehrieva ale na zdvihaku je koleso volne...tipujem
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Asi pred 3 rokmi, tu bola diskusia o trasení prednej nápravy na Š Octavia, tuším to trasenie je spomenuté aj v názve témy,
treba hľadať...
tam sa M.hlavatý rozpisoval o tom,že na poháňanej prednej náprave všetky sučiastky pracuju spoločne a ked je jedna časť opotrebovaná vplýva to na celú nápravu
teda ked je vola v ložisku pri jazde sa to prejavuje vychýľovaním brzd.kotúča raz na jednu,raz na druhu stranu hoci len o 1/2 mm, a to može sposobovať spomínané trasenie a aj zohrievanie brzd.kotúča
vyvesením na zdvihaku sa neda nič zistiť a sustružiť z brzd.kotúčov, je v každom pripade čistá s.o.m.a.r.i.n.a
Treba pomeniť všetky veci na náprave a bude pokoj, tieto problémy sposobuje extremne veĺky krutak diesloveho motora,hlavne ak je pričipnutý, ktorý v kombinacii s nekvalitnými cestami sposobí vytrieskanie všetkých komponentov prednej nápravy.
treba hľadať...
tam sa M.hlavatý rozpisoval o tom,že na poháňanej prednej náprave všetky sučiastky pracuju spoločne a ked je jedna časť opotrebovaná vplýva to na celú nápravu
teda ked je vola v ložisku pri jazde sa to prejavuje vychýľovaním brzd.kotúča raz na jednu,raz na druhu stranu hoci len o 1/2 mm, a to može sposobovať spomínané trasenie a aj zohrievanie brzd.kotúča
vyvesením na zdvihaku sa neda nič zistiť a sustružiť z brzd.kotúčov, je v každom pripade čistá s.o.m.a.r.i.n.a
Treba pomeniť všetky veci na náprave a bude pokoj, tieto problémy sposobuje extremne veĺky krutak diesloveho motora,hlavne ak je pričipnutý, ktorý v kombinacii s nekvalitnými cestami sposobí vytrieskanie všetkých komponentov prednej nápravy.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ale to snáď už nemyslíte vážne.Brzda ktorá pribrzduje vám to oznamuje v kuse pri každom pohnutí a pri každom zastavení,lebo zastavuje trhnutím,úplne charakteristicky.Na rovine posunie tintítko chlap A6-ku tlakom jednej ruky na obvod kolesa,to robí kto dáva auto na zdvihák aj ten mechanik o ktorom je reč.Takže je asi všetko skované vo vete pána zadávateľa.... vravel ze prekastil komplet strmene aj valceky dalej to robilo...
Predpokladám že správne slovo je premastil
On mohol premastiť valčeky bočného posuvu hoci aj kačacou masťou,neurobil to čo je podmienka že brzda bude dobrá,jednoducho nevytlačil von piestik a nevyčistil.Jednoducho ho zo všetkým mnohoročným bordelom iba zatlačil dnu.Ak by ho vybral a vyčistil,piestik jemne potrel mazivom na piestiky,išiel by dnu silou palca a teraz by nematurovalo pol slovenska v čom to je a v čom nie.V tom to je,neurobí sa čo je nutné urobiť.Potom ešte vymení hadičky,čo znamená že valček demontovaný bol.Mechanik ktorému po oprave brzd koleso pribrzduje,nech v záujme svojich zákazníkov zavrie dielňu.
laco1871...veci ktoré rotujú si svoj nepokoj z nevyváženia alebo spôsobený výkyvom v nadmernej vôle alebo vďaka nesúmernosti,deformácie a pod vzájomne "podávajú".Zákmit jedného sa dokonca v ďalšom elemente vie zosilniť,ale dostať do harmonického kmitania.Nesúmernosť alebo nevývažok naberá na sile tak ako sa zväčšuje obvod jeho rotácie.Samotné koleso je jedno z mála ktoré sa dá kontrolovať tak na vyváženie ako aj hádzanie,pretože len vyváženie ešte nedáva záruku správnosti.Ale brzdový kotúč duplom ventilovaný je plný hrdze,sem tam odbitej.Maličká vôla ložiska je na obvode pnumatiky už významná miera.Spolupráca vôle a maličkej nedokonalosti je problém velkého rozmeru.
Tisíckrát to treba napísať - lajdácka robota za prvé druhé aj po sté.Pretože kto nemeria,nevie,kto nevie nerieši.O tom že brzda (platenie) za jedno koleso sa celkom dramaticky mení v náväznosti ako sa urobí snáď písať netreba.Samozrejme nejde urobiť všetko potrebné za desať minút,a teda ani cena nebude za soplík z nosa.
Ale to si treba vykonzultovať so zákazníkom,a nemilosrdne posielať preč,šuflikantov čo niečo urobia za ten soplík ale v kvalite tak ako tu v téme,je dostatok,musia si pohľadať toho svojho
Predpokladám že správne slovo je premastil
On mohol premastiť valčeky bočného posuvu hoci aj kačacou masťou,neurobil to čo je podmienka že brzda bude dobrá,jednoducho nevytlačil von piestik a nevyčistil.Jednoducho ho zo všetkým mnohoročným bordelom iba zatlačil dnu.Ak by ho vybral a vyčistil,piestik jemne potrel mazivom na piestiky,išiel by dnu silou palca a teraz by nematurovalo pol slovenska v čom to je a v čom nie.V tom to je,neurobí sa čo je nutné urobiť.Potom ešte vymení hadičky,čo znamená že valček demontovaný bol.Mechanik ktorému po oprave brzd koleso pribrzduje,nech v záujme svojich zákazníkov zavrie dielňu.
laco1871...veci ktoré rotujú si svoj nepokoj z nevyváženia alebo spôsobený výkyvom v nadmernej vôle alebo vďaka nesúmernosti,deformácie a pod vzájomne "podávajú".Zákmit jedného sa dokonca v ďalšom elemente vie zosilniť,ale dostať do harmonického kmitania.Nesúmernosť alebo nevývažok naberá na sile tak ako sa zväčšuje obvod jeho rotácie.Samotné koleso je jedno z mála ktoré sa dá kontrolovať tak na vyváženie ako aj hádzanie,pretože len vyváženie ešte nedáva záruku správnosti.Ale brzdový kotúč duplom ventilovaný je plný hrdze,sem tam odbitej.Maličká vôla ložiska je na obvode pnumatiky už významná miera.Spolupráca vôle a maličkej nedokonalosti je problém velkého rozmeru.
Tisíckrát to treba napísať - lajdácka robota za prvé druhé aj po sté.Pretože kto nemeria,nevie,kto nevie nerieši.O tom že brzda (platenie) za jedno koleso sa celkom dramaticky mení v náväznosti ako sa urobí snáď písať netreba.Samozrejme nejde urobiť všetko potrebné za desať minút,a teda ani cena nebude za soplík z nosa.
Ale to si treba vykonzultovať so zákazníkom,a nemilosrdne posielať preč,šuflikantov čo niečo urobia za ten soplík ale v kvalite tak ako tu v téme,je dostatok,musia si pohľadať toho svojho
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných