Hromadne schvalenie LPG systemu pre Fabiu III - iba 12€?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Moj postreh je taký :
Na LPG jazdia väčšinou tí,čo by šetriť nemuseli ale nemienia prevadzku auta zbytočne preplacať ...
Preto su také vysoké najazdy u predavaných aut už so zabudovaným systemom LPG z druhej ruky...
Tí, čo naozaj MUSIA šetriť, lebo im nič iné nezostáva,jazdia na bicykli...
A tuto vrstvu obyvateľstva je aj tak zbytočné lákať na
LPG ....
hoci aj maju auto raz za mesiac natankuju za 20-cku a vybavené....
A propos, v poslednom čase ludia prechádzajú z aut s LPG
na auta TDi , poznam hned najmenej troch čo tak urobili.
Octavka II bez DPF je jasný favorit !
A tento trend bude určite len vzrastať !
Na LPG jazdia väčšinou tí,čo by šetriť nemuseli ale nemienia prevadzku auta zbytočne preplacať ...
Preto su také vysoké najazdy u predavaných aut už so zabudovaným systemom LPG z druhej ruky...
Tí, čo naozaj MUSIA šetriť, lebo im nič iné nezostáva,jazdia na bicykli...
A tuto vrstvu obyvateľstva je aj tak zbytočné lákať na
LPG ....
hoci aj maju auto raz za mesiac natankuju za 20-cku a vybavené....
A propos, v poslednom čase ludia prechádzajú z aut s LPG
na auta TDi , poznam hned najmenej troch čo tak urobili.
Octavka II bez DPF je jasný favorit !
A tento trend bude určite len vzrastať !
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
To ze brc splynovac mas 200k km bez servisu je podla mna plynom. Mozno menej merkaptanu, asi aj cistejsi, nemenia myslim pomer p/b rocnym obdobim... ja ked som zacinal s lpg tak v BA nnebola ziadna cerpacka, na plynarenskej to jeden capoval z hore dnom z otocenych 33kg pb fias ktore mal na vahe. Vsetok sajrat sa dostaval do nadrze v aute, regulator bolo treba pravidelne odkalovat, dokonca sa vyrabali s takym priehladnym kališkom aby bolo vidiet kolko markaptanu sa v nom zachytilo. To ze v jedno aute to jazdi tak a v inom inak, si myslim ze keby si mal v felde lovato tak by takisto jazdila bez poruch a brc v lancii by sa sr/4l0. Ver mi. To je aj stavom auta alebo tym co to servisuje. Skus navstivit aj inu firmu nie len tie tebou vyvolene. Hmmm aj tam moze byt pes zakopany:-)
A podla tvojej logiky o kom a ci vobec a ako sa na anonymnom internete pise a s tvojim nepisanym pravom to posudit a doporucuvat by si mal zaradit aj firmu ktora sa znizi zaplatit si platenych trollov ktori jej vylepsuju imidž podobnymi prispevkami ako v tejto teme.
A podla tvojej logiky o kom a ci vobec a ako sa na anonymnom internete pise a s tvojim nepisanym pravom to posudit a doporucuvat by si mal zaradit aj firmu ktora sa znizi zaplatit si platenych trollov ktori jej vylepsuju imidž podobnymi prispevkami ako v tejto teme.
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Myslím ,že som tu dostatočne známy ako exot , takže neviem či aj troll patrí do tejto kategorie.
Navštívil som hodne firiem, lebo pri práci v stavebníctve som vela cestoval. Takže BA,PK,ZA, Korejovce ,KE mám obkuknuté.
Moje autá sú špecifické tým , že sú holé bosé social edition. Je to s jediným zámerom vyhnúť sa servisu. Vela toho viem spraviť na dvore a ak sa prihodí prúser idem nie k najlepším ,ale k tomu ,ktorému jednoducho verím. Môže byť neviem ako vyhlásený servis ale pokial viem ,že kamarát kupuje od ich mechanikov oleje za tretinovú cenu ,tak im jednoducho neverím.
No a pri servise hrá dosť podstatnú úlohu aj vzdialenosť.
Moja felicia končí a tiež uvažujem nad dieslom , neuveríš dôvod. Felicia má motor s RJ a ten po skončení životnosti auta nedokážem transplantovať do traktorčeka , kdežto hladký diesel ano.
Takže ja som taký troll čo má svoje plány s autom aj po jeho šrotácii.
V Shade 120L som aj ja vozil flašu za sedačkami, len ich bolo treba trocha vytvarovať kladivom.
Navštívil som hodne firiem, lebo pri práci v stavebníctve som vela cestoval. Takže BA,PK,ZA, Korejovce ,KE mám obkuknuté.
Moje autá sú špecifické tým , že sú holé bosé social edition. Je to s jediným zámerom vyhnúť sa servisu. Vela toho viem spraviť na dvore a ak sa prihodí prúser idem nie k najlepším ,ale k tomu ,ktorému jednoducho verím. Môže byť neviem ako vyhlásený servis ale pokial viem ,že kamarát kupuje od ich mechanikov oleje za tretinovú cenu ,tak im jednoducho neverím.
No a pri servise hrá dosť podstatnú úlohu aj vzdialenosť.
Moja felicia končí a tiež uvažujem nad dieslom , neuveríš dôvod. Felicia má motor s RJ a ten po skončení životnosti auta nedokážem transplantovať do traktorčeka , kdežto hladký diesel ano.
Takže ja som taký troll čo má svoje plány s autom aj po jeho šrotácii.
V Shade 120L som aj ja vozil flašu za sedačkami, len ich bolo treba trocha vytvarovať kladivom.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
o svojom vozovom parku si pisal a klobuk dole, patris do starej skoly kde sa ucilo ze sa veci opravuju a vyuziju doposledna. ak som spomenul tvoj vozovy park tak to bol len maly štipanec, dal som tam aj smajlikov, ak si to inak pochopil tak sa ospravedlnujem. to troll nebolo o tebe, ty si diskuter, realny.
pekny vecer ti prajem
pekny vecer ti prajem
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
nieeee, niesi troll
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 29.10.2015 12:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 07.03.2017 11:40 Zdieľať na Facebook
napriklad toto su veci, ktore si ja nevsimam, neriesim, nech si kazdy kupi, co chce, co uzna za vhodne, osobne som nakloneny pre benzin s LPG, pre mna je toto prijatelnejsia volba, aj ked plne mi je jasne, ze niekto moze namietat, moj brat dlho nechapal co vobec na LPG ako takom vidim a duplom nechapal, ze som kupil jazdene auto a po roku som ho dal prestavat
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 18.11.2014 11:46 Zdieľať na Facebook
je to vsetko vec toho ako kto jazdi, kolko najazdi dost sa to od toho odvija aj pre ake palivo pre ake auto sa nakoniec rozhodne ja napriklad keby som nejazdil tolko co jazdim, tak asi by som nejako nerozmyslal nad takymito vecami, ani by mi to hlavou nepreslo, ale ked mas benzin, zerie dost a este aj najazdy rocne sa zdvihnu, tak na tej penazenke je to cititflasko napísal:Laco ja práveže mám opačný pocit, keď pozerám navôkol. Aspoň teda, čo sa mojich známych týka tak skôr už postupne od tdi upúšťajú.
Ale toto je vec, ktorú si musí každý zvážiť, či radšej benzín poprípade potom LPG alebo tdi.
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 29.10.2015 12:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 18.01.2017 11:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Z asi 30 tich aut čo som vlastnil ,jediné poškodenie motora sa mi stalo na Opli Corsa 55kw. Plynári v Štúrove mi aj vysvetlili , že to bolo chudobnou zmesou v kombinácii s egr ventilom. Inak aj teraz mám aktualne dve autá Škodu a Fiata ktoré majú cca pol mega na plyne a motorom nič nie je.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 18.01.2017 11:33 Zdieľať na Facebook
Tak potom neviem z kade ma sused takuto informaciu, ze to vyrabuje, vylagruje na totalku motor. Chcel som na toto poznat nazor niekoho, kto ma s LPG skusenosti uz niekolkorocne, aby to vedel zhodnotit a myslim, ze ty si clovek, co to vie zhodnotit. Takze toto vobec by nemal byt dovod neist do lpg, hej?
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Aj keby som mal istotu ,že motor vydrží len 100t km aj tak by som do plynu išiel. Na fiate sa mi prehrieval motor , tak namiesto špekulovania a hladania chyby som ho vymenil. Sám so synom na dvore, vytiahli sme ho trojnožkou čo sme na nej zabíjali prasce. Cena mmotora bola 80 eur.
Stále sa ale bavíme o jednoduchých 8 ventilových atmosferických motoroch.
TSI,FSI a dnešné oturbence mne nič nehovoria ,takže tam vplyv LPG posúdiť neviem.
Stále sa ale bavíme o jednoduchých 8 ventilových atmosferických motoroch.
TSI,FSI a dnešné oturbence mne nič nehovoria ,takže tam vplyv LPG posúdiť neviem.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Nie je technický dôvod, prečo by LPG malo na totálku zničiť motor.ernoldo napísal:neviem z kade ma sused takuto informaciu, ze to vyrabuje, vylagruje na totalku motor ?
Isté je že aj u správne nastaveného plynového systému sú viacej tepelne namáhané výfukové ventily, treba počítať že u mnohých áut bude treba skôr ako u samotného benzínu ventily meniť, aj so všetkým čo s tým súvisí. Samozrejme že u motorov, ktoré majú malé ventilky s tenkým driekom, je odvod tepla horší a teda aj skôr dôjde k ich podpáleniu. Týka sa to teda hlavne motorov so 4 ventilmi na valec a tiež moderných maloobjemových motorov.
No a pokiaľ majiteľ v snahe šetriť aj na plyne má ešte nastavenú chudobnú zmes, tak k podpáleniu ventilov dôjde ešte skôr.
Na funkciu ostatných častí motora by nemal mať pohon LPG negatívny vplyv.
A samozrejme plynová sústava je ďalší systém v aute ktorý môže mať poruchu, takže áno u auta s domontovaným LPG už z princípu je vyššia pravdepodobnosť poruchy ako u rovnakého auta bez LPG.
V reálnej praxi to však nie je až také zlé, konečne to množstvo áut s namontovaným LPG to potvrdzuje, poruchovosť obvykle nie je výrazne vyššia ako u iných konštrukčných skupín auta.
Problematika je to dosť zložitá, záleží vždy od konkrétneho prípadu, ale pokiaľ je vybraté auto s vhodným motorom a LPG systém je správne namontovaný, tak majiteľ nemusí mať obavu z výrazne zvýšenej poruchovosti auta.
Obvykle to mierne zvýšené riziko je dostatočne kompenzované úsporou pri tankovaní.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní