repas turba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 03.11.2017 19:24 Zdieľať na Facebook
repas turba
Nazdar bral už niekto repasované turbo zo stránky www.wizardturbo.sk
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 03.11.2017 19:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 03.11.2017 19:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto je zvláštnosť tunajších motoristov na ktorú často doplatia a dokonca aj viac razy a do dielne prídu po tretej turbíne !!!
jednak je turbína min v polovici prípadov vymenená zbytočne,ako zle určený vinník problému.Ak aj je turbína jasne na výmenu,neurobia sa úkony na odstránenie príčiny pre ktorý kľakla,to bývajú problémy z mazaním.Takže kľakne aj tá druhá.Cesta k reklamácii je u samomontáže velmi otázna,väčšina predajcov vyžaduje vyjadrenie dielne.Ak vidím aké chyby ľudia porobia pri domácich laboráciách sa ani nečudujem že sa reklamácia uplatňuje problematicky,ono to má dôvod celkom oprávnený.Ak je pre niektorú oblasť priam typické šuflikantstvo,tak okolo turb to plne platí.Dnešné turbíny majú desivú výdrž a len výnimočne ich problémy začnú pred 400 tis km.Mnohé ťahajú značne za týmto limitom.To by si mali ľudia konečne uvedomiť,že riešenie pri 150 tis km znamená,že je niečo čo urýchluje smrť.A že príčina môže byť kus ďaleko nemajú odkiaľ vedieť.Je asi jeden z tisíca,kto sa obťažuje pri výmene turbíny merať aj tlak oleja.Olejový servis šetrílkov to je škoda aj spomínať,za všetko sa platí.Niekdy z časovým odstupom,ale stroj neoklamete nikdy,na rozdiel od človeka.
jednak je turbína min v polovici prípadov vymenená zbytočne,ako zle určený vinník problému.Ak aj je turbína jasne na výmenu,neurobia sa úkony na odstránenie príčiny pre ktorý kľakla,to bývajú problémy z mazaním.Takže kľakne aj tá druhá.Cesta k reklamácii je u samomontáže velmi otázna,väčšina predajcov vyžaduje vyjadrenie dielne.Ak vidím aké chyby ľudia porobia pri domácich laboráciách sa ani nečudujem že sa reklamácia uplatňuje problematicky,ono to má dôvod celkom oprávnený.Ak je pre niektorú oblasť priam typické šuflikantstvo,tak okolo turb to plne platí.Dnešné turbíny majú desivú výdrž a len výnimočne ich problémy začnú pred 400 tis km.Mnohé ťahajú značne za týmto limitom.To by si mali ľudia konečne uvedomiť,že riešenie pri 150 tis km znamená,že je niečo čo urýchluje smrť.A že príčina môže byť kus ďaleko nemajú odkiaľ vedieť.Je asi jeden z tisíca,kto sa obťažuje pri výmene turbíny merať aj tlak oleja.Olejový servis šetrílkov to je škoda aj spomínať,za všetko sa platí.Niekdy z časovým odstupom,ale stroj neoklamete nikdy,na rozdiel od človeka.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných