VW Golf 1.4tsi 90kw - prvé 2 štarty zdochne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
VW Golf 1.4tsi 90kw - prvé 2 štarty zdochne
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať v čom može byť problém keď môj golf 1.4tsi 90kw (caxa) 2009 ráno po naštartovaní zdochýna? Doteraz bolo všetko ok ale ked sa ochladilo tak ráno naštartujem a otáčky výjdu cca na 650-700 a asi o 2-3 sekundy zdochne a autom dosť zatrasie. Doteraz keď bolo teplejšie mi otáčky vyskočili na 1200 pretože sa spúšťal tzv emisný test, že vraj to robí kvoli katalyzátoru, je to aj v manuále hlavne medzi cca 15 az niečo kolo 30 C°. Ráno musím štartovať aj 2-3x (teplota 10C°) aby sa to trošku ukludnilo,na 3x ešte troška pokolísajú otáčky ale už sa udrží. Mám menené rozvody olej,filtre,sviečky, čistená škrtiaca klapka. najazdené 128tis. (video) https://www.youtube.com/watch?v=gCKBJN2 ... e=youtu.be
-
- Príspevky: 195
- Dátum registrácie: 02.11.2009 16:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Benzin nie je tam 100 %, lebo je tam myslim 10 % biozložky
a to robí ten efekt,že motor sa nevie na tom udržať vchode zastudena,
ja to robím tak,že motor vtedy preturujem trochu, tak do 3000 ot max, lebo je studený
spalovaci priestor sa ohreje , RJ dostane ine signaly upraví bohatost zmesi
a motor už beží plynule
Biznis, je biznis, aj pre Slovnaft, či Hunnaft ako sa niekto tu vyjadril v inej diskusii
Ja take benzinky bojkotujem, kde predavaju niečo ,čo z chemickej stranky NIE JE BENZINOM
a to robí ten efekt,že motor sa nevie na tom udržať vchode zastudena,
ja to robím tak,že motor vtedy preturujem trochu, tak do 3000 ot max, lebo je studený
spalovaci priestor sa ohreje , RJ dostane ine signaly upraví bohatost zmesi
a motor už beží plynule
Biznis, je biznis, aj pre Slovnaft, či Hunnaft ako sa niekto tu vyjadril v inej diskusii
Ja take benzinky bojkotujem, kde predavaju niečo ,čo z chemickej stranky NIE JE BENZINOM
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
Tak ešte jedna otázka ktorá určite nezaujíma len mňa, neviete niekto ktoré benzíny obsahujú najväčší podiel biozložky? Napr.či ho obsahuje aj evo benzín 99+ od slovnaftu a pod? Vraj že omv 100oktánový nemá v sebe žiadnu biozložku.chcem za jej v zime vyhnúť tak poradte co tankovať a či po čase ak natankujem zas 95 či môj problém zmizne alebo sa vráti? Slovnaft tankujem preto lebo ho mám najbližšie ale aktuálne po skúsenosti s 95..... asi zmením značku, poprípade 99+a omv 100okt.sa mi už zdá finančne náročnejší, keďže jazdím dost....
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kvalita PHM už tu bola niekolkokrat rozoberaná...
mimochodom aj v tejto téme :
aku-cerpaciu-stanicu-uprednostnujete-t16014.html
Neda sa jednoznačne povedať ,že na tej benzinke tej značky
je vždy ta najlepšia kvalita
V jednom meste ANO, kym v inom meste tuto značku zďaleka obchadzajú ....
Slovensko je Slovensko....
Ak by som musel veľa jazdiť , teda na BENZINE , tak vobec neriešim QUALITU , ale len a len CENU.
Pretože ked by som vela jazdil SLUŽOBNE alebo za biznisom, tak by mi to bolo jedno ako ten motor ide, ako štartuje ap.
jednoducho SPOTREBAK.....auto musí na seba ZAROBIŤ
Kto CHCE veľa jazdiť sukromne a pre potešenie
tam by som radil jednoznačne LPG
nič čo by sa vyrovnalo LPG po ekonomickej stránke NEEXISTUJE
mimochodom aj v tejto téme :
aku-cerpaciu-stanicu-uprednostnujete-t16014.html
Neda sa jednoznačne povedať ,že na tej benzinke tej značky
je vždy ta najlepšia kvalita
V jednom meste ANO, kym v inom meste tuto značku zďaleka obchadzajú ....
Slovensko je Slovensko....
Ak by som musel veľa jazdiť , teda na BENZINE , tak vobec neriešim QUALITU , ale len a len CENU.
Pretože ked by som vela jazdil SLUŽOBNE alebo za biznisom, tak by mi to bolo jedno ako ten motor ide, ako štartuje ap.
jednoducho SPOTREBAK.....auto musí na seba ZAROBIŤ
Kto CHCE veľa jazdiť sukromne a pre potešenie
tam by som radil jednoznačne LPG
nič čo by sa vyrovnalo LPG po ekonomickej stránke NEEXISTUJE
-
- Príspevky: 1119
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 06.02.2012 12:24
- Bydlisko: Ilava Zdieľať na Facebook
Podobnú skúsenost, ako má Rocco.go mám aj ja.
Moja rada: nerieš benzín, ktorý má viac oktánov, ako 95, ale zmeň pumpu. Tankuj Shell, alebo OMV, aj keď to máš ďalej. To, čo ušetríš na spotrebe ti vykompenzuje to, čo prevezieš, keď pôjdeš tankovať o trochu ďalej.
Ak máš palubný počítač, tak budeš vidieť, že spotreba pôjde dolu.
Moja rada: nerieš benzín, ktorý má viac oktánov, ako 95, ale zmeň pumpu. Tankuj Shell, alebo OMV, aj keď to máš ďalej. To, čo ušetríš na spotrebe ti vykompenzuje to, čo prevezieš, keď pôjdeš tankovať o trochu ďalej.
Ak máš palubný počítač, tak budeš vidieť, že spotreba pôjde dolu.
VW Golf VII 1,6 TDI BMT 81kW
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Polo 1,4 16V 55kW LPG
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Polo 1,4 16V 55kW LPG
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
No takže vraciam sa k téme. Vyjazdil som nádrž 100okt benzínu, všetko vyzeralo ok auto startovalo išlo ako malo, tak som dal na vaše rady nata koval som už na dvoch benzínkach klasickú 95 a auto zase zdochýna. V jednej nádrži som použil čistič vstrekov stp už skúšam všetko. Ked natankujem cca polku nádrže 95 a polovicu 100 auto nezdochne ale divne ním po naštartovaní cuká a ked zapnem svetla alebo sa sám zapne ventilátor cítim ako by už chcel zdochnuť, úplne otáčky padnú a zas vyskočia a aj pri pohýnaní pridám a zaberá až po cca 2sekundach od stlačenia pedálu. Ešte nejaké rady prosím?
-
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22.01.2011 12:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tvorba zmesy u týchto motorov je vrstvená,tj nepoužíva iba jeden pomer ale viac od chudobného po bohatú a tým je tomuto fenoménu uspôsobené aj vyladenie sacieho traktu,nástrek paliva aj zapálenie a horenie.Vysoký kompresný pomer a velmi zložitý mechanizmus tvorby zmesy,práca na hrane detonácií aby sa dosiahol vysoký výkon motora a zároveň nízka spotreba a emisie robia motor citlivým na anomálie.Je dávno známe že aj zapalovanie (spalovanie) je závislé na zmesy.Je velmi pravdepodobné že práve určité nedokonalosti zapalovacej sústavy sa dostali do neschopnosti spolupracovať z danými vlastnostami palivovej sústavy.Zmena oktanového čísla môže zmeniť prácu motora úplne dramaticky,hlavne ak je motor ladený na hranu detonácií.Problematika je príliš široká na vysvetlovanie
ale stačí si pamätať že v záujme rýchleho ohrevu katalizátora je zavedený druhý vstrek z velkým uhlovým spozdením ktorý silne prehreje spaliny aby čím prv nastúpila regulácia a činnosť katu.
To je daň za "náskok vďaka technike"
ale stačí si pamätať že v záujme rýchleho ohrevu katalizátora je zavedený druhý vstrek z velkým uhlovým spozdením ktorý silne prehreje spaliny aby čím prv nastúpila regulácia a činnosť katu.
To je daň za "náskok vďaka technike"
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 02.11.2017 22:35 Zdieľať na Facebook
Zdravím, mam podobný problém. Auto mi naštartuje, a po chvili sa udusí. Na rozdiel od rocca, mne auto zdochne stale na neutrále a aj ked je nahriate. Počas jazdy je cítiť na 1 a 2 stupni jemne "cukanie" a čim viac je auto nahriaté, tým viac sa dusí a rychlejšie zhasne, viete mi poradit, kde je chyba?
uvádzam tiež vypis z palubneho pc:
000010 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé
P000A - 000 - - Kontrolka závad ZAP
000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 000 - - Sporadická
000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 000 - - Sporadická
000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
P0303 - 000 - - Sporadická
000772 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu
P0304 - 000 - - Sporadická
uvádzam tiež vypis z palubneho pc:
000010 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé
P000A - 000 - - Kontrolka závad ZAP
000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 000 - - Sporadická
000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 000 - - Sporadická
000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
P0303 - 000 - - Sporadická
000772 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu
P0304 - 000 - - Sporadická
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných