Skoda Octavia II 1.9 TDI 77KW - vymenené žhaviče , zlý štart

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

omluvam sa za reakciu, ale tento pojebany automotive biznis ma donese z rozumom na cajlu :342a:, dneska uz sa zdrzim komentarov...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
longersvk
Príspevky: 22
Dátum registrácie: 23.10.2017 09:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa longersvk »

Okey chlapi po výmene baterky to chytá na prvú aj ráno aj poobede pri zohriatom motore/teplý štart. Dík za rady

Fix: výmena baterky
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Aké je v tom poučenie ? Moderné vysokotlaké motory majú ochranu pred štartom (ak nebola odstránená) v nízkych štartových otáčkách pretože že malá piestova rýchlosť a môže dôjsť k devastačnej spätnej rane ktorá zadá zárodok na neskoršie problémy ako podfuk hlavy do vody,ale aj vážnejšie.Výrobca to takto chráni,RJ neaktivuje koncové stupne pre vstrekovače a motor nedostane palivo.Je to troška zložitejšie,ale pre pochopenie podstaty stačí.

Čím sa riadi ..
[img]https://s1.postimg.org/2qvwq7qzzv/1_9_74_kw_mapy_orig3.png[/img]

pre teplý štart sa upravuje to prepadnuté lebo tam nedáva palivo
[img]https://s1.postimg.org/3qdeml2ie3/teply_start.png[/img]

to sa prepisuje v mape RJ aby dávalo...
[img]https://s1.postimg.org/1sks0kuxkb/teply_start_1.png[/img]

a toto je vlastne podstata prečo,všetko (úplne) má svoje "zákony" ktorými sa riadi a občas to dielenská národná rada poprepisuje.
stratenyvosvete
Príspevky: 33
Dátum registrácie: 16.12.2015 16:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stratenyvosvete »

mhlavaty napísal:Pod určité napätie začínajú RJ končiť svoju prácu,a tam kde býva velký odber je nízke napätie velmi nebezpečná záležitosť pretože paradoxne vie zabiť elektronickú vec vysokým prúdom.Nech to nejaký elektrikár vysvetlí ako k tomu dochádza

Je to jednoduché. Známy vzorec z fyziky:

P=U*I (W)

Keďže výkon je súčin napätia a prúdu, a budeme uvažovať, že pri štarte by bol stále rovnaký, tak pri menšom napätí je potrebný väčší prúd. Tento zvýšený prúd namáha prúdové obvody prvkov a taktiež zaťažuje samotnú elektroinštaláciu, keďže straty rastú so štvorcom prúd R*I*I

Tento magický vzorček, je odpoveďou na to, prečo sa na prenos el. energie používajú veľké napätia. Pri "relatívne" malých prúdoch (aj prierezoch vodičov) pri veľkom napätí, prenášame obrovské výkony.

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 40 neregistrovaných