Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.05.2014 15:02
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu

Príspevok od používateľa nacouzivatelskemeno »

Zdravim pani..

mam problem s mojou O1 - po pusteni plynoveho pedalu mi od prednej napravy nieco buchne a zatrhne celym autom a to iste ak pedal stlacim a idem akceletovar.. pokial je uz motor v zabere a hrajem sa jemnejsie s rychlostou necitit nic... robi to len v tej situacii, nie pri rozjazde ale iba pri pusteni alebo akcerelacii ..

Vcera bolo auto v servise s brzdami /vymena kotucov a oblozeni, nakolko ide o firemne auto nemam na to cas sa s tym na dvore hrat lebo auto mi treba dennodenne/ a spomenul som mechanikovy len tak medzi recou nech to kukne.. a podla jeho slov je to konstalacia vsetkych gumenych casti ktore su vybite a jedina dobra gumova vec na aute je gumova podlozka v kufri (ano, vraj je vsetko KO .. ) tak ci tak by ma zaujimal Vas nazor na vec , ci ste sa s tym niekto stretol.. moj osobny pohlad na to je vybity silentblok motora (ta kovova kost pod motorom) ale uz ma nebavi hladat chybu pokus-omyl..

Vdaka za pomoc :3035:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celkom kľudne môže mať pravdu.Dobrý mechanik vie úplne presne kam pozrieť.Všetky gumokovové bloky sú namáhané bu´ť krutom alebo tlakom,v prvom prípade sa začnú trhať čo pozorné oko zbadá,a v druhom tlak spôsobí akúsi deformáciu z únavy,stratu schopnosti absorbovať otrasy.Po cca 300-350 tis km je čas meniť v podstate všetko do radu.Originálny diel zväčša vydrží velmi dlho,po výmene to býva bieda,žiaľ ale chybou montáže.Nakoľko sa dnes pracuje na stlpových zdvihákoch,sú takmer všetky montáže robené zle.
nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13