Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.05.2014 15:02
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia I - buchnutie pri uvolneni plynu

Príspevok od používateľa nacouzivatelskemeno »

Zdravim pani..

mam problem s mojou O1 - po pusteni plynoveho pedalu mi od prednej napravy nieco buchne a zatrhne celym autom a to iste ak pedal stlacim a idem akceletovar.. pokial je uz motor v zabere a hrajem sa jemnejsie s rychlostou necitit nic... robi to len v tej situacii, nie pri rozjazde ale iba pri pusteni alebo akcerelacii ..

Vcera bolo auto v servise s brzdami /vymena kotucov a oblozeni, nakolko ide o firemne auto nemam na to cas sa s tym na dvore hrat lebo auto mi treba dennodenne/ a spomenul som mechanikovy len tak medzi recou nech to kukne.. a podla jeho slov je to konstalacia vsetkych gumenych casti ktore su vybite a jedina dobra gumova vec na aute je gumova podlozka v kufri (ano, vraj je vsetko KO .. ) tak ci tak by ma zaujimal Vas nazor na vec , ci ste sa s tym niekto stretol.. moj osobny pohlad na to je vybity silentblok motora (ta kovova kost pod motorom) ale uz ma nebavi hladat chybu pokus-omyl..

Vdaka za pomoc :3035:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Celkom kľudne môže mať pravdu.Dobrý mechanik vie úplne presne kam pozrieť.Všetky gumokovové bloky sú namáhané bu´ť krutom alebo tlakom,v prvom prípade sa začnú trhať čo pozorné oko zbadá,a v druhom tlak spôsobí akúsi deformáciu z únavy,stratu schopnosti absorbovať otrasy.Po cca 300-350 tis km je čas meniť v podstate všetko do radu.Originálny diel zväčša vydrží velmi dlho,po výmene to býva bieda,žiaľ ale chybou montáže.Nakoľko sa dnes pracuje na stlpových zdvihákoch,sú takmer všetky montáže robené zle.
nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.05.2014 15:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nacouzivatelskemeno »

Nehadam sa s nim a vobec.. som spokojny s pracou toho servisu .. ale predsa len , pohybujem sa v podobnej sfere biznisu a trosku viem ako to chodi a mozno je pravda v diely za 20 euro, preto by ma pred tym ako mu zverim auto este zaujimal nazor ludi ci sa s tym nestretli.. btw auto ma cerstvych 240 tisic
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

posúdiť veci správne ide iba v prítomnosti auta.Tak ako vie prekvapiť auto kde je cez 400 tis km a má veškerý podvozok originálny a stále schopný napr prejsť v pohode STK,a iné sú pri 200 tis hotová pohroma vylietaná odpredu dozadu.Prečo identické auto u rôznych majiteľov je tak rozdielne môžeme väčšinou vyčítať zo servisky.Najlepšie sú tie čo majiteľa ešte nemenili a jazdí ich jeden človek
sendy1711
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 08.02.2015 12:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sendy1711 »

Tvoj popis pekne sedí na moje auto :2f93:
Golf 4 1998 SDI 400k najazdené. No u mňa je to podľa mechanika vylietaná prevodovka , resp diferenciál.
Trhne pri akcelerácií alebo pri pustení plynu a vačšinou na 1 ke alebo 2 jke.
Len ma napadlo že či nemožeš mať podobný problém.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keď je auto zdvhnuté tak sa dá táto vôla v zuboch prevodovky pekne zistiť.Ona býva niekedy značná,ak člevek naraz točí obe kolesá tam a späť sa vôle spočítajú z vôlami na poloosiach a ono to nie sú pekné zvuky.Tam už aby ešte bola vôla na spodnom silembloku čo zachytáva reakcie a výsledok sú rany celkom slušné.Pri jazde ak by sa majiteľ pohral z plynom pridal ubral viac ráz po sebe,tak snád aj ten motor vyskočí z miesta
dekarbon
Príspevky: 318
Dátum registrácie: 26.02.2013 09:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dekarbon »

mhlavaty napísal:Celkom kľudne môže mať pravdu.Dobrý mechanik vie úplne presne kam pozrieť.Všetky gumokovové bloky sú namáhané bu´ť krutom alebo tlakom,v prvom prípade sa začnú trhať čo pozorné oko zbadá,a v druhom tlak spôsobí akúsi deformáciu z únavy,stratu schopnosti absorbovať otrasy.Po cca 300-350 tis km je čas meniť v podstate všetko do radu.Originálny diel zväčša vydrží velmi dlho,po výmene to býva bieda,žiaľ ale chybou montáže.Nakoľko sa dnes pracuje na stlpových zdvihákoch,sú takmer všetky montáže robené zle.
P.hlavaty môžem sa spýtať kedže na stpových zudvihákoch hovoríte že su montáže robené zle ako by to malo byť správne? vdaka:)
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0948860093 a 6 neregistrovaných