VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998

Príspevok od používateľa Fredino »

Čaute chalani potrebujem radu pri rannom startovani mi ide ťažko nakopnut chytá ako keby na tri valce po chvíľy už ide normálne ale vypustí biely dym,keď je auto zohriate chytá bez problémov,vymenené zhavice,a snímač teploty ten bol meneny 3x na koľko po odpojení auto zhavi síce dlhšie ale chytí normálne,štartovacia dávka je na max díky za postrehy,za chyby sa ospravedlňujem :-\

PS: auto má nabehane 275000km
stefanecpeter
Príspevky: 74
Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stefanecpeter »

Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Najprv preveriť žhaviče.V diagnostike nastaviť na korečné dávky,diagnostiku nahodiť na 013 kanál dopredu a štartovať už s bežiacou diagnostikou.V momente bude jasné ak niektorý zo vstrekov hapruje
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

stefanecpeter napísal:Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.

No ale prečo pri odpojení snímača teploty auto chytí bez problemov a nevyleti dym z výfuku? Inak voda mi vôbec nemizne...Prepáč že mám sproste otázky... :-\
Naposledy upravil/-a Fredino v 12.10.2017 08:45, upravené celkom 1 krát.
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Vyskusam všetko čo ste mi napísali ďakujem za rady chlapi :2f93:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Odpojenie snímača spôsobí že bude žhavenie trvať dlhú dobu,naopak vyradí sa dožhavovanie,zmení sa systém núteného chladenia,menia sa niektoré iné procesy menežmentu ako práca EGR atd
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Možno som to pokaslal že som to nenapísal ale egr mám zaslepeny :-\
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

EGR nemá na proces samotného štartu žiadny vplyv či je alebo nie je zaslepené alebo dobré alebo zlé
Je známe niečo o žhavičoch ?
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Ahoj zajtra idem na zhavice dam vedieť čo a ako len sa chcem spýtať keď sme odpojili ten snímač teploty a skúšali odpojit káble od zhavicov do každého išiel prúd,ale akonáhle sme zapojili snímač prúd tam už nesiel,či to sme len riadiacu jednotku z prepacenim oj3bali? :-\
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

nešpekuluj,pozri žhaviče,dole koncovky z nich a kúskom kábla z + bat opatrne odškrtať,zaiskrí je ok
hexenm
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 16.06.2009 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hexenm »

Pravdepodobne máš veľké prechodove odpory v mostíku/rampe/ zhavenia. Ak to chceš mať na 100% treba to prerobiť na očká..
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

mhlavaty napísal:nešpekuluj,pozri žhaviče,dole koncovky z nich a kúskom kábla z + bat opatrne odškrtať,zaiskrí je ok
Ahoj iskria všetky+ vymenené relé 103
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak sa ide ďalej.Aby diesel išiel potrebuje iba tri veci...kompresiu,nažhavenie a palivo.Jedna vec je známa.
Kompresia sa takmer vylučuje,motor by išiel blbo vždy.Ak sa má zabrániť blbým výdajom je rozumnejšie diagnostikou overiť ktorý vstrek začuráva v počiatkoch,tj korekcie hneď od momentu štartu.
Aby prípadne bola správnosť potvrdená,tak sa prehodia dva vstreky vzájomne,a aj problém sa musí presťahovať na iný valec.Ale je aj úplne jednoduché a lacné riešenie,kúpiť za šušeň z nosa jeden vstrek z Allegra u 100% predajcu.
Ale tu už nastupuje diagnostika,a radšej pred ako po (nákupoch)
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69, tommaso a 28 neregistrovaných