VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998
Čaute chalani potrebujem radu pri rannom startovani mi ide ťažko nakopnut chytá ako keby na tri valce po chvíľy už ide normálne ale vypustí biely dym,keď je auto zohriate chytá bez problémov,vymenené zhavice,a snímač teploty ten bol meneny 3x na koľko po odpojení auto zhavi síce dlhšie ale chytí normálne,štartovacia dávka je na max díky za postrehy,za chyby sa ospravedlňujem
PS: auto má nabehane 275000km
PS: auto má nabehane 275000km
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 15.02.2010 19:16 Zdieľať na Facebook
Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
stefanecpeter napísal:Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.
No ale prečo pri odpojení snímača teploty auto chytí bez problemov a nevyleti dym z výfuku? Inak voda mi vôbec nemizne...Prepáč že mám sproste otázky...
Naposledy upravil/-a Fredino v 12.10.2017 08:45, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 16.06.2009 09:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak sa ide ďalej.Aby diesel išiel potrebuje iba tri veci...kompresiu,nažhavenie a palivo.Jedna vec je známa.
Kompresia sa takmer vylučuje,motor by išiel blbo vždy.Ak sa má zabrániť blbým výdajom je rozumnejšie diagnostikou overiť ktorý vstrek začuráva v počiatkoch,tj korekcie hneď od momentu štartu.
Aby prípadne bola správnosť potvrdená,tak sa prehodia dva vstreky vzájomne,a aj problém sa musí presťahovať na iný valec.Ale je aj úplne jednoduché a lacné riešenie,kúpiť za šušeň z nosa jeden vstrek z Allegra u 100% predajcu.
Ale tu už nastupuje diagnostika,a radšej pred ako po (nákupoch)
Kompresia sa takmer vylučuje,motor by išiel blbo vždy.Ak sa má zabrániť blbým výdajom je rozumnejšie diagnostikou overiť ktorý vstrek začuráva v počiatkoch,tj korekcie hneď od momentu štartu.
Aby prípadne bola správnosť potvrdená,tak sa prehodia dva vstreky vzájomne,a aj problém sa musí presťahovať na iný valec.Ale je aj úplne jednoduché a lacné riešenie,kúpiť za šušeň z nosa jeden vstrek z Allegra u 100% predajcu.
Ale tu už nastupuje diagnostika,a radšej pred ako po (nákupoch)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69, tommaso a 28 neregistrovaných