Honda CR-V 2.0Vtec automat 2010
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 05.04.2012 20:15 Zdieľať na Facebook
Honda CR-V 2.0Vtec automat 2010
Dobrý večer, poprosil by som Vás o radu. Jeden môj známy uvažuje o kúpe HONDY CRV 2.0 VTEC 2010, 4x4 v plnej výbave( krémová koža, xenóny, panoramatická strecha..) jednoducho fakt v plnej výbave. Cena je 13 990EUR, najazdených 100 000km. Myslíte si, že by sa oplatilo do toho ísť? Potrebuje spoľahlivé a bezpečné auto, a žije v blízkosti hôr, kde v zime je dosť veľa snehu, takže ta 4x4 mu príde vhod si myslím. V Euro NCAP Honda CRV dostala 4 hviezdy. SUV sa porovnávajú vo svojej triede alebo sa všetky autá porovnávajú spolu? osobne si myslím, že SUV sa porovnávajú s SUV, nižšia stredná trieda s nižšou...alebo sa mýlim? resp. ked príde búračka s dajme tomu stredná trieda a SUV tak myslím si, že SUV by malo byť na tom lepšie, nie? kedže vyšší posed a pod. ?? Dalšia otázka..Automat v CRV čo? je spoľahlivý? Zdá sa mi, že je to CVT...spotreba bude cca 9 litrov si myslím? Aspoň tie poznatky čo som sem napísal, som povedal jemu. Ale chce si to overiť.4x4 je spoľahlivé? Viem, že to nie je SUBARU ale nechodí do lesa ani nič. Cesty, ryby, lyžovačka..ĎAKUJEM. Pekný večer
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
Nazorny priklad ku tvojej otazke: SUV vs. nizsia stredna
https://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
https://www.youtube.com/watch?v=a-GTTdnpGNg
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41 Zdieľať na Facebook
Takže ako majiteľ, skoro to iste - 2,0 executive automat 2010, čo sa týka spoľahlivosti vo svojej triede asi nemá konkurenciu (rav4 je malá), áno automat je spomalený, ale ak jazdis kľudne tak je to v pohode, na športovú jazdu sa nekupuje suv, a nieje to cvt ale Klasicky automat s hydromeničom, ktorý aj niečo vydrží a nerozpadne sa po 200 000km, je to predokolka, pripája zadok, keď som to testoval v zime, nemal som problém nikam vyjsť, a to som skúšal fakt veľa... Ale ako píšeš nieje to subaru ani grand vitara apod., spotreba podla štýlu, ja mám cca 10-11, kopce, mesto, otec robí 9-9,5 ale určite to treba vyskúšať, lebo je to dosť slaby motor + ten automat ho dosť zabíja, ak chceš viac info tak sa pýtaj, alebo napíš SS
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.04.2013 12:44 Zdieľať na Facebook
Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
s manualom je to kusok lepsie ale aj tak ked sa das predbiehat kamion ako ja a v polovici zistis ze auto nema paru tak sa smiechu nezdrzis. Ale na normalne jazdenie je to v pohode. Ved chod a vyskusaj jesto ich dost v ponuke. Ja by som siel do nafty ak najazdis nejake tie kilometre rocne lebo tie naftove verzie su TOP
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
Crashtest sa robi narazom do pevnej bariery v definovanych podmienkach + hodnotia sa rozne asistenty, aj preventivne posobiace.
Cize, zjednodusene, rating narazu hovori o bezpecnosti pri naraze do pevnej bariery, resp. ma vypovednu hodnotu v ramci danej triedy, zjednodusene-hmotnostnej kategorii auta. Ta vyska posedu, myslim, nieje to najdolezitejsie.
Z toho videa, co tu kolega zavesil je jasne, ze sa stretli dve auta uplne inych hmotnosti, aj ked mozno rovnakych ratingov...
Cize, zjednodusene, rating narazu hovori o bezpecnosti pri naraze do pevnej bariery, resp. ma vypovednu hodnotu v ramci danej triedy, zjednodusene-hmotnostnej kategorii auta. Ta vyska posedu, myslim, nieje to najdolezitejsie.
Z toho videa, co tu kolega zavesil je jasne, ze sa stretli dve auta uplne inych hmotnosti, aj ked mozno rovnakych ratingov...
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.04.2013 12:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 779
- Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Je to jednoduché, 2.0i má síce 110kW ale aj hmotnosť skoro 1500kg a to jednoducho nebude tak živé ako klasický osobák čo má 1300kg a ani tak úsporné lebo aj krabica. Diesel stačí, má omnoho vyšší krútak, ale bez DPF a 2010 no myslím že asi nie.martinvozar11 napísal:Zdravím, mám tiež záujem o Crv, ale všade čítam aké je to auto v benzíne lenivé. Je to tak aj v prípade manuálnej prevodovky? Pohrávam sa aj s myšlienkou zobrať motor 2,2 i-CDTi v predfaceliftovej verzii. Dpf filter by okrem DE a AT verzií v tejto verzii nemal byť. Nenájde sa tu niekto kto sa viezol, respektíve šoféroval obe verzie a vedel by to zhodnotiť? Ja som sa pár krát viezol v tej 2,2ke naftovej ako spolujazdec a tam som žiadnu lenivosť nepostrehol. Ďakujem
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.04.2013 12:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 03.04.2013 12:44 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných