Prešmykuje mi spojka?

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

svkhaze
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 13.09.2017 19:31
Zdieľať na Facebook

Prešmykuje mi spojka?

Príspevok od používateľa svkhaze »

Zdravím vás,
hneď na začiatok by som chcel podotknúť že som v motoristike totálny laik, hlavne pre to sa chcem obrátiť na vás.
Môj problém by som popísal asi takto : Auto kt. mám (Golf IV 1.6 74kw) začalo cca tak pred rokom robiť nepravidelne toto - pri vyššej rýchlosti, hlavne vtedy keď stlačím veľmi rýchlo plyn pri predbiehaní, otáčky mi vybehnú na sekundu aj na 5000 a auto sa v tej sekunde správa ako keby mám vytlačenú spojku, resp. neutrál., po tom sa otáčky vrátia a ťahá ďalej ako má. Tento problém som dosť dlho ignoroval, pretože to urobilo tak raz-dva krát za týždeň, ale teraz to už robí v jednom kuse, od včera nemôžem ani prudko pridať lebo otáčky hneď 4-5000 a za mnou oblak smradlavého bieleho dymu (ako keby mi niečo horelo).
Pýtal som sa kamaráta kt. mi povedal že to bude pravdepodobne spojka, že nech už na tom ani nejazdím dokým ju nedám vymeniť.
Tak sa vás chcem spýtať, aký máte na to názor? Čo to môže byť?
Ďakujem za odpoveď.
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Na pedáli necítš že už zaberá moc vysoko?
svkhaze
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 13.09.2017 19:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa svkhaze »

Áno, spojka zaberá úplne na konci, takže aj to je príznak že už ide do hrobu?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

vymen to a nefilozofuj
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
svkhaze
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 13.09.2017 19:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa svkhaze »