Ako overiť historiu auta,ktore bolo kupene v zahraniči
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 16.06.2011 13:57 Zdieľať na Facebook
Ako overiť historiu auta,ktore bolo kupene v zahraniči
Čaute,poreteboval by som serioznu radu ako si mám overiť vozidlo ktore je inzerované ako dovoz(bez SK znaciek),ma servisnú knihu a po dohode prihlási na SK.kedže na SK nebola robená STK,KO teda nie sú žiadne záznamy potrebujem seriozne rady ako overiť vozidlo keď mám VIN číslo. prípadne ako overiť serioznoť servosnej historie?mozu byt nejake zahranoicne stránky ak existuju anglicky nerobí problém-prípadne si možno poradím aj s nemčinou.POzeral som aj tu na fore ale tu su odkazy všetko na stránky alp www.seka.sk www.ko.sk ale tie mi samozrejme vobec nepomozu kedže na SK nie je žiaden záznam a aj keby bol tak je len čerstvý.potrebujem to súrbejsie za každu vhodnú odpoved som vdačný...
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 16.06.2011 13:57 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 16.06.2011 13:57 Zdieľať na Facebook
aby som to upresnil jedná sa o VW golf VI a rád by som nieco seriozne zistil o tom aute hlavne km-graf km ked absolvovalo STK v nemecku-moze byt aj platená služba max do 15e ale naozaj nieco seriozne ak by ste vedeli poradiť-prípadne ma zaujíma či sa na vozy VW dá zistiť aj s diagnostiky počat km-ak ano kdo by to vedel nech dá vedieť
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1120
- Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
najlepsie ak mas znameho v autorizaku.nevedel som ale znamy kupil volvo z francuzka a vsetku historiu prezreli.u vw to musi byt jednoduche.a najazdene km su zaklad.stav neriesim pretoze co nema vela km neni dotlcene.moze byt auto ako cukrik ak to ma vela km stale to bude citit hlavne vytlku na ceste.buchot hrkanie a fucanie okolo okien.aldo30 napísal:samozrejme následne si preverím stav v nejakom servise-ale zatial ma zaujíma ako preveriť historiu vozidla
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44 Zdieľať na Facebook
seven, no podľa mňa nie je to také jednoznačné ....napr. ak porovnám našu 13 ročnú udržiavanú fabiu s mojou 31 ročnou MB 124-kou, no keby som bol laik, netrúfol by som si povedať, že 124-ka má pol mega za sebou a v interiéri nič nevŕzga, neklepe, podvozok na míle od fabie, ktorá má 220tis. (OK viem, je to iná liga).... veľmi záleží od toho aké cesty jazdil majiteľ, ako sa o auto staral.... nie všetko sú km a na prvý pohľad cukríkový stav
.... len pre zaujímavosť pridávam, že asi pred štyrmi rokmi som začal meniť veci na podvozku (silentbloky v zadnej náprave, gumy stabilizátorov, tlmiče a pod.), ktoré dovtedy boli pôvodné!!! zaujímala by ma výdrž pri nových autách
.... len pre zaujímavosť pridávam, že asi pred štyrmi rokmi som začal meniť veci na podvozku (silentbloky v zadnej náprave, gumy stabilizátorov, tlmiče a pod.), ktoré dovtedy boli pôvodné!!! zaujímala by ma výdrž pri nových autách
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
To si môžeš byť istý, že tie nové diely čo si namontoval, vydržia len zlomok z toho čo tie pôvodné.
S tým nič nenarobíme, ale takmer všeobecne platí, že diely prvomontáže sú lepšie, prípadne porovnateľné s lepším priemerom ponúkaných náhradných dielov.
Sám mám s tým nepríjemnú čerstvú skúsenosť.
Praskli mi po 220 tis.km zadné pružiny, tak som si povedal že pri tých kilometroch vymením aj tlmiče pruženia, boli už na nich aj odpadnuté tie horné kryty piestnych tyčiek.
Tie nové tlmiče neboli z tých najlacnejších, ale už pri prvej jazde som musel skonštatovať že tie pôvodné od výroby boli aj po tých rokoch lepšie.
S tým nič nenarobíme, ale takmer všeobecne platí, že diely prvomontáže sú lepšie, prípadne porovnateľné s lepším priemerom ponúkaných náhradných dielov.
Sám mám s tým nepríjemnú čerstvú skúsenosť.
Praskli mi po 220 tis.km zadné pružiny, tak som si povedal že pri tých kilometroch vymením aj tlmiče pruženia, boli už na nich aj odpadnuté tie horné kryty piestnych tyčiek.
Tie nové tlmiče neboli z tých najlacnejších, ale už pri prvej jazde som musel skonštatovať že tie pôvodné od výroby boli aj po tých rokoch lepšie.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
treba sledovat co tie tlmice su zac nie len ze nove.su plynove kvapalinove plynovokvapalinove a napr kvapalinove cize olejove s dvojitym tlmenim.to je stlacanie a vytlacanie piestnice.take kupujem ja a nesledujem znacku.zivotnost okolo 80000-100000km.+ je dobre im pomoct aj novymi pruzinami ja kupujem lesjofors.zevraj su to sweden vyroba neviem ale su dobre.mne to staci.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
kolko pol miliona?mondeo co mam 2.2 tdci nic okrem tlmicov pruzin a silnejsich stabilizatorov nebolo menene.304 000 km kolesa r18.capy riadenia a ramien znacky visteon made in slovakia.uvidime ci preziju dalsiu zimu no zimaky malo auto plechy r16 drazdit to nebudem.george2.5 napísal: ktoré dovtedy boli pôvodné!!! zaujímala by ma výdrž pri nových autách
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Debata v tomto zmysle je ale iba pohľad na krajinu z idúceho vlaku.Kilometre sú jednoznačne základ,o tom pochybovať je scestné.Vyčerpáva sa pôvodná vlastnosť,tuhosť atd,po X cykloch je opotrebenie úplne všetkého úmerné odkrúteným kilometrom.Samozrejme že tu kdesi je zásah majiteľa ktorý rieši príznaky hneď,prípadne dokonca rieši v predstihu nakoľko sú aj majiteľia ktorý nečakajú až si opotrebenie jedného dielu vyžiada výmeny viacerých komponentov,kedže ich začne tiež devastovať.Jedno auto malo super majiteľa ako prvého a lempla má dnes,iné naopak,a niektoré mali iba zlých majiteľov.Už z toho dôvodu je porovnávanie aut bez dokonalej znalosti histórie velmi povrchné a vonkoncom nemusí byť objektívne.Minimálne posledné desaťročie platí že najväčší poškodzovateľ auta je automechanik.Je to ako na poli traktorista,bez neho sa to nezaobíde,ale zároveň narobí aj najviac škôd.Práce sa vykonávajú iba v nutnom rozsahu aby to urobené akože bolo,ale vklad do budúcna často nulový,pretože skrátenie životnosti vymenej súčiastky sa stejne hodí na neoriginálny diel.Čo je zase velmi povrchné a neobjektívne tvrdenie,pretože zdanlivá maličká chyba montáže mu život skráti totálne.Meniť jednu vec za novú,a nechať tam dve pôvodné ktoré tú novú bleskovo dajú do poriadku,je proste skôr pravidlo ako výnimka.väčšinou sa zdôvodňuje tým,že majiteľ..... ibaže chyba komunikácie,pretože mechanik má upozorniť majiteľa že mu niečo len a len samostatne nevymení,pretože sú preto také a onaké dôvody.Ibaže sa neunúva.pritom možno jediné jedno percento ľudí je tak natvrdnutých,že si nedajú povedať ani ak sú im vysvetlené podrobnosti a dôvody prečo to tak byť jednoducho musí.Ak nie,prosím ísť si to dať urobiť inam.Strašné je,že so zákazníkom je komunikácia asi taká,ako z lekárom,za boha vám nič nepovedia a aj to málo v skratkách ani sa v tom nik nezorientoval.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 27 neregistrovaných