nariedenie Chladiacej kvapaliny

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

biker610i
maskot fóra
Príspevky: 3536
Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
Bydlisko: plechovy hotel
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa biker610i »

tiez treba davat pozor aby chladiaca zmes nebola prilis husta. do mojho druheho auta fiat uno ked som menil chladiacu kvapalinu tak som tam dal 90% nemrznucej zmesi a par deci destilovanej vody a teraz v lete to akosi sa motor dost zohrieval. Zrejme ta zmes bola nariedena na nejakych -70C (cize dost husta) kedze ani merak neukazoval do kolko je minus. Tak som cez nadrzku chladica vytahoval tu zmes a potom dolieval destilovanu vodu . Teraz by mala byt chladiaca zmes nariedena na -25 C a uz aj motor sa lepsie chladi. Takze na toto tiez pozor lol
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

neni pravda, cista chladiaca menej odolava mrazu ako riedena, to je chemicky paradox :41c2: , co horsie, tak odvod tepla je uplne nanic, kedze tepelna kapacita atd, mozes uvarit motor aj s plnym systemom...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 75 neregistrovaných