Chyba vstrekov a oprava aditívom Delphi Diesel Plus 350ml.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
CR potrebuje hlavne čerpadielko,oddelením do osobitného okruhu by nám mašinka kolabovala.No a logicky palivo bude pôvodné čerpadielko v nádrži tlačiť dopredu,preto ho treba prepojiť do prepadu nech sa vráti odkiaľ prišlo.
V podstate je systém taký,že prívod a vracačka (pôvodné) sa odpoja a prepoja. Hadice prívodu do vysokotlakého čerpadla sa napoja na naše externé čerpadielko ktoré si čerpá aditívum z nádobky,pretláča cez filter (benzinový z Fabie z regulátorom tlaku na 3 bar) a po filtrácii teda vysokotlaké čerpadlo.Tretí vývod filtra odpustí tlak prevyšujúci 3 bary. Vracačka od motora volné priteká do našej nádobky odkiaľ ho naše čerpadielko po prefiltrovaní vráti do motora.Palivo ktoré tečie späť vidíme,teda vidíme či sa vráti čisté alebo tmavé.Keď sa blíži aditívum k záveru,dolejeme zo 2 dcl nafty a motor pozvolna prejde na svoje palivo.Poprepájame späť všetko a ďalej už aditivujeme iba do nádrže,čistota sa udrží kedže Vif jemne čistí,na udržanie stavu to stačí.To LM je dobré,dlho som ho používal kedže k Delphi diesel plus bol problém sa dostať,kšeftilo sa za dvojnásobné ceny ke´dže ho bol nedostatok.Teraz je Techron konečne dostupný,flakón stojí od 9-12 e.- podla toho kto a kde ho kupuje,či z rabatom ako dielňa a pod.Má objem menší než LM ale je to velmi kvalitný výrobok takže jeden stačí
V podstate je systém taký,že prívod a vracačka (pôvodné) sa odpoja a prepoja. Hadice prívodu do vysokotlakého čerpadla sa napoja na naše externé čerpadielko ktoré si čerpá aditívum z nádobky,pretláča cez filter (benzinový z Fabie z regulátorom tlaku na 3 bar) a po filtrácii teda vysokotlaké čerpadlo.Tretí vývod filtra odpustí tlak prevyšujúci 3 bary. Vracačka od motora volné priteká do našej nádobky odkiaľ ho naše čerpadielko po prefiltrovaní vráti do motora.Palivo ktoré tečie späť vidíme,teda vidíme či sa vráti čisté alebo tmavé.Keď sa blíži aditívum k záveru,dolejeme zo 2 dcl nafty a motor pozvolna prejde na svoje palivo.Poprepájame späť všetko a ďalej už aditivujeme iba do nádrže,čistota sa udrží kedže Vif jemne čistí,na udržanie stavu to stačí.To LM je dobré,dlho som ho používal kedže k Delphi diesel plus bol problém sa dostať,kšeftilo sa za dvojnásobné ceny ke´dže ho bol nedostatok.Teraz je Techron konečne dostupný,flakón stojí od 9-12 e.- podla toho kto a kde ho kupuje,či z rabatom ako dielňa a pod.Má objem menší než LM ale je to velmi kvalitný výrobok takže jeden stačí
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 26.01.2016 12:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To že ten môj pakšamét má vlastné čerpadielko zabezpečí aj u systému ktorý by bez čerpadielka išiel to že pre začiatok mu palivo dve tri sekundy "potlačím" a potom už štartuje na brnk a čerpadlo nepotrebuje.Ak ho ale potrebuje,čo sú napr HDi tak ho proste tlačí stále
Ak tvoj systém ide bez,tak musíš zabezpečiť akurát naplnenie.Treba dať sakra pozor u niektorých VP čerpadiel z elektronikou v hlave čerpadla,palivo chladí tú elektroniku.Takže ak robiť,tak neriskovať prieser,náprava nie je v halieroch
Ak tvoj systém ide bez,tak musíš zabezpečiť akurát naplnenie.Treba dať sakra pozor u niektorých VP čerpadiel z elektronikou v hlave čerpadla,palivo chladí tú elektroniku.Takže ak robiť,tak neriskovať prieser,náprava nie je v halieroch
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 26.01.2016 12:56 Zdieľať na Facebook
Dikes, ten filter z fabie me nenapadol, vyzera jednoducho ale ucinne. No tlakomer s prepustacim ventilom nemam, snad nebude problem.
Zajtra kupujem hadicky, palivovy filter ponorim do vody nech to ako tak chladi.
Takze odporucas radsej techron D ako liqui moly. Ma zmiatlo mensie mnozstvo techronu a popis davkovania v navode ze sa riedi s naftou, pro LM pisu ze rovno pred ceroadlo. ALe objednam techron
Zajtra kupujem hadicky, palivovy filter ponorim do vody nech to ako tak chladi.
Takze odporucas radsej techron D ako liqui moly. Ma zmiatlo mensie mnozstvo techronu a popis davkovania v navode ze sa riedi s naftou, pro LM pisu ze rovno pred ceroadlo. ALe objednam techron
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 28.08.2006 11:25 Zdieľať na Facebook
Techron
Vyskusal som Ten techron na Land cruiseri, ktory za studena strasne hrkotal. Navrhovany servisny ukon bola vymena trysiek za 1000 euro. Urobil som to podla tohto navodu a klepanie prestalo. Pomer som zvolil dve flasky na 10 litrov nafty, nasledne 30-40 km za dva dni na 4000 otackach. A je po probleme....
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 21.09.2014 11:40
- Bydlisko: NR kraj Zdieľať na Facebook
techron
p. @mhlavatymhlavaty napísal:
Zdravím Vás chcel by so si precistit trysky na 1.9tdi 81kw klasickej rotacke, vytvorenim vlastneho okruhu. Prosim Vás ma tri otázky:
1. Rozhodol som aa pre Techron D, mam pouzit cisty koncentrat alebo ho obohatim aj o naftu? Ak áno v akom pomere?
2. Hrozi zavzdusnenie cerpadla, kedze cast hadice od cerpadla po hladinu v nadobe bude prazdna?
3. Ako je to s teplotou paliva pri rotackach? Treba sa tiez drzat pod 70°C
ĎAKUJEM
EX: VW GOLF II 1.6TD
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
EX: AR 159 2.4 JTDM @250HP
EX: VW Bora 1.9 TDI ASV @140HP
Teraz: VW Jetta mk6 (2013) 2.0TDI CR CFFB DSG @189HP
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Techron je výborný a pracujem s ním tiež.
Zavzdušnenie v podstate hrozí,lebo čerpadlo rotačky síce má samonasávaciu schopnosť,ale práve tá časť vzduchu prerušuje stlpec paliva.Je možné že po chvíly si palivo (aditív) natiahne a pobeží.V podstate ja na to presnú odpoveď nemám,lebo na začiatku to tlačím čerpadielkom, tam počujem keď sa zmení zvuk lebo už začína tlakovať tak vypnem a štartujem.Vtedy chytá na brnk,a ďalej si ťahá samé z nádobky.Vracačka zase volne do nádobky priteká takže je to možné pozerať aké znečistenie sa vracia.Palivo z nádobky ide cez filter.Je možné použiť pol na pol aditív /nafta a po cca tisícke km to zopakovať a ďalej už iba udržovať VIF-kom.Chod z toho množstva je značný,stačí ho nechať 20 minut a prepnúť späť na naftu.-
Teplota u rotačky nie je problémová,taký je iba PD systém nakoľko vyvíja brutálny tlak priamo vo vstrekoch a tak vyvíja aj vysokú teplotu.
Zavzdušnenie v podstate hrozí,lebo čerpadlo rotačky síce má samonasávaciu schopnosť,ale práve tá časť vzduchu prerušuje stlpec paliva.Je možné že po chvíly si palivo (aditív) natiahne a pobeží.V podstate ja na to presnú odpoveď nemám,lebo na začiatku to tlačím čerpadielkom, tam počujem keď sa zmení zvuk lebo už začína tlakovať tak vypnem a štartujem.Vtedy chytá na brnk,a ďalej si ťahá samé z nádobky.Vracačka zase volne do nádobky priteká takže je to možné pozerať aké znečistenie sa vracia.Palivo z nádobky ide cez filter.Je možné použiť pol na pol aditív /nafta a po cca tisícke km to zopakovať a ďalej už iba udržovať VIF-kom.Chod z toho množstva je značný,stačí ho nechať 20 minut a prepnúť späť na naftu.-
Teplota u rotačky nie je problémová,taký je iba PD systém nakoľko vyvíja brutálny tlak priamo vo vstrekoch a tak vyvíja aj vysokú teplotu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných