Prvé auto do 4000 €
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 06.10.2014 09:51 Zdieľať na Facebook
Prvé auto do 4000 €
Chcel by som si nechať poradiť s výberom "nového" približovadla. Cenový strop 4k + trocha. Primárne budem jazdiť malé vzdialenosti do práce (25km denne) a cesty do 150km. Proste mesto a okolie. Nenabehám veľa takže naftu nechcem. Chcem hatchback, kludne aj 3dv. Nič extrémne na servis.
Po nejakom prieskume na čo mám a čo sa mi lúbi, mi vyšla Astra H. Vidím to na 1.6 alebo 1.8. Malo by zmysel ísť do 1.8 kvoli 20 koňom? Rád by som mal niečo športovejšie, príjemnejšie na šoférovanie ale trocha sa obávam spotreby. Na nete sú ľudia čo s tým jazdia za 10...
Prípadne by som sa nechal nahovoriť na iný model. Nejaký starší Golf, Focus, Punto alebo čo.
Dík za každú radu.
Po nejakom prieskume na čo mám a čo sa mi lúbi, mi vyšla Astra H. Vidím to na 1.6 alebo 1.8. Malo by zmysel ísť do 1.8 kvoli 20 koňom? Rád by som mal niečo športovejšie, príjemnejšie na šoférovanie ale trocha sa obávam spotreby. Na nete sú ľudia čo s tým jazdia za 10...
Prípadne by som sa nechal nahovoriť na iný model. Nejaký starší Golf, Focus, Punto alebo čo.
Dík za každú radu.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
Je tu v ponuke jeden renolt megan dvojliter turbo za stvorku. Mne sa velmi pacili tieto megany s dvojtou koncovkou vyfuku v strede. Seriovy vykon okolo 180 koni a je mozne prifuknut dost cez 200, co je za tieto peniaze velmi slusne. Pripadne taky megan s dvojlitrom bez turba, ale ten uz nema taky vyfuk.
Este by som pozrel volvo S60 s motorom T5, to uz ide.
Ked nieco mensie, tak pezot 206 s dvojlitrom, 100kW.
Este by som pozrel volvo S60 s motorom T5, to uz ide.
Ked nieco mensie, tak pezot 206 s dvojlitrom, 100kW.
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kto jazdí Opel alebo GM či Daewoo je mimo hlavny prud ,
trochu individualista a v každom pripade fajnšmeker
Opel Astra H, je dobré auto,pokiaľ funguje,
a ked sa tam začne niečo s.r.a.ť tak to už stoji za to..
Motor ma komplikovaný sací trakt tzv.twin-port ,su to 2 kanaly kadiaľ prudi vzduch do motora,ktoré sa prepínaju elektronicky ovládanou klapkou v závislosti na otáčkach motora a je tam ešte EGR ventil
to je najzložitejšia časť toho motora, inak bežný štandard vyroby rokov nultých, niekolko nevyhnutných čidiel a ostatné klasika ,rozvodový remeň a VVTi
čo sa týka 16 ventilovych motorov s poslednych rokov produkcie,staršie 8 V mali reťaz ...
teda pokiaľ je motor funkčný a plynule ťahá ,
bez trhania a cukania niet sa čoho báť
A propos , čím väčší objem tým lepšie takže JEDNOZNAČNE 1.8 ,lebo medzi 1.6-kami sa dali najsť aj velmi kazive kusy (recenzie na cars.cz)
Tu maš recenziu :
https://www.auto.cz/bazar-opel-astra-h- ... k=20&sort=
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Ope ... 18803.html
trochu individualista a v každom pripade fajnšmeker
Opel Astra H, je dobré auto,pokiaľ funguje,
a ked sa tam začne niečo s.r.a.ť tak to už stoji za to..
Motor ma komplikovaný sací trakt tzv.twin-port ,su to 2 kanaly kadiaľ prudi vzduch do motora,ktoré sa prepínaju elektronicky ovládanou klapkou v závislosti na otáčkach motora a je tam ešte EGR ventil
to je najzložitejšia časť toho motora, inak bežný štandard vyroby rokov nultých, niekolko nevyhnutných čidiel a ostatné klasika ,rozvodový remeň a VVTi
čo sa týka 16 ventilovych motorov s poslednych rokov produkcie,staršie 8 V mali reťaz ...
teda pokiaľ je motor funkčný a plynule ťahá ,
bez trhania a cukania niet sa čoho báť
A propos , čím väčší objem tým lepšie takže JEDNOZNAČNE 1.8 ,lebo medzi 1.6-kami sa dali najsť aj velmi kazive kusy (recenzie na cars.cz)
Tu maš recenziu :
https://www.auto.cz/bazar-opel-astra-h- ... k=20&sort=
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Ope ... 18803.html
Naposledy upravil/-a laco1871 v 02.09.2017 09:22, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Spotreba bude vždy plus minus od toho ako tomu nakladaš a šlapeš na krk pri rozbiehaní...Fyziku neojebeš . 1,8ka nebude žrať o 2 litre viac oproti zaprdenej 1,2ke len preto že to je 1,8ka ale preto že ak jej budeš nakladať z križovatky plný kotel, tak auto bude mať väčšie zrýchlenie lebo motor má väčší výkon a na ten potrebuje aj viac paliva. Ak budeš jazdiť na dôchodcu tak rozdiel v spotrebe bude minimálny a možno aj žiadny.
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Prvé auto do 4000 €
u astry H ma 1.8 103kw.vzdy vacsi objem ide lepsie.v meste ak budes pretekar 10 litrov hltne no ak budes jazdit ako ostatny do 8 sa zmestis.niektore 1.8 maju taky gombik sport ktory pritvrdi tlmice a jeden stoji v opli okolo 300 euro.tak pri kupe sa na to pytaj ci to uz niekto nahradil lacakom.nastuduj si to auto poriadne pred kupou.puppy napísal:Astra H. Vidím to na 1.6 alebo 1.8. Malo by zmysel ísť do 1.8 kvoli 20 koňom? Rád by som mal niečo športovejšie, príjemnejšie na šoférovanie ale trocha sa obávam spotreby. Na nete sú ľudia čo s tým jazdia za 10...
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 26.05.2013 16:22 Zdieľať na Facebook
Rok dozadu som riešil presne toto isté, prvé vlastné auto do 4000€. Mne bolo z princípu jedno či benzín alebo diesel. Ku koncu hľadania sa môj výber vlastne zúžil len na Astru H a Focus a bolo to už len o obvolávaní inzerátov a pozeraní konkrétnych áut a nájdení autíčka v slušnom stave s čo najjasnejšou históriou. No a skočilo to kúpou Astry H, 1,7 cdti 81kw, v kombíku (aj keď skôr som chcel hatchback) s rokom výroby 2009. Takže k motoru sa nejdem vyjadrovať kedže ty hľadáš benzín. Ale aspoň k autíčku niečo. Ja som zatiaľ maximálne spokojný, riadenie presné tuhé, radenie tak isto. Podvozok úplne poriadku, auto pekne drží stopu aj v zákrutách vyšším tempom, ale zas športiak to nie je :D ale na bežné jazdenie viac ako postačujúce. Pravdaže podvozok focusu je na vyššej úrovni. S autom zatiaľ po roku užívania žiadne problémy, jediné čo som musel riešiť bola nová baterka pred zimnou (a dobre som spravil zima bola tuhá :D ), a zadné platničky ktoré toho už mali dosť a pravdaže olej filtre samozrejmosť. Za mňa postačujúce prvé autíčko, len pri kúpe si daj pozor na stočené kilometre, kedže veľa týchto áut sa používalo ako firemné (aj keď to budú skôr diesle), snaž sa nájsť kus s čo najlepšou servisnou históriou a pri prvých ročníkoch 2004,2005 pozor na hrdzu na mieste kde sa stretáva čelné sklo so strechou a na A stĺpiku, videl som dva kusy ktoré to tam mali už dosť slušne vyhnité, ale inde hrdza žiadna. A ešte aby som nezabudol pozor nie všetky astry majú palubný počítač (prítomnosť tlačidla BC neznačí aj samotnú prítomnosť palubného počítača) pri kúpe si to vyskúšaj či ho konkrétne auto má. Modeli s automatickou klimatizáciou ho tuším majú všetky.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných