DOPORUCENIE KAZDEMU MAJITELOVI DIESLOVEHO AUTA, AKEHOKOLVEK!
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 05.12.2008 10:21 Zdieľať na Facebook
Ak som to spravne pochopil, tak potom ta rada na zaciatku temy "stlacit plynovy pedal az na podlahu" je vlastne uplne zbytocna. Pretoze to rozhybanie variability do krajnych poloh sa deje vzdy automaticky pri starte a vypinani motora.mhlavaty napísal: Ak niekto chce vedieť či mu núdzový stav hrozí,úplne stačí aby sa pozrel na páku variability po štarte.variabilita sa presunie do pozície - max plnenie.Čiže vykoná plnú výchylku.Motor hneď môžete zhasnúť a variabilita sa presunie na východiskovú pozíciu...-min. plnenie.
Chapem to spravne ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano,úplne.Po štarte zaujme variabilita pozíciu max plnenia
To čo opisuje turbo funguje a vie pomôcť napr tesne pred EK.Rozpálená turbína spôsobí že ten maglajs ak to ešte nezabetonoval,sa pohybmi variability,čiže pohybom tých maličkých lopatiek čo smerujú prúdenie vzduchu trocha "prefrézuje" Lopatky si tú svoju práve zmeknutú dráhu upracú ako snežný pluh,a tak je silná pravdepodobnosť že sa aj tá EK vydarí.
Ako prevencia pred núdzovými je to zradné.naproti tomu ak variabilita fachčí pekne bez zadrhánia aj v studenom stave,tak tá za tepla nebude problémová na sto tisíc %
Ale majiteľ Tdi rotačky či PD urobí určite najlepší krok vtedy,ak si základné veci pomocou VCDS (20-30 e.-?) vie sám všetko pozrieť a teda pochopí aj mechanizmus.Kto sa dostane na tú úroveň,už to Tdi z ruky nepustí pretože nikde inde také riešenie niet
To čo opisuje turbo funguje a vie pomôcť napr tesne pred EK.Rozpálená turbína spôsobí že ten maglajs ak to ešte nezabetonoval,sa pohybmi variability,čiže pohybom tých maličkých lopatiek čo smerujú prúdenie vzduchu trocha "prefrézuje" Lopatky si tú svoju práve zmeknutú dráhu upracú ako snežný pluh,a tak je silná pravdepodobnosť že sa aj tá EK vydarí.
Ako prevencia pred núdzovými je to zradné.naproti tomu ak variabilita fachčí pekne bez zadrhánia aj v studenom stave,tak tá za tepla nebude problémová na sto tisíc %
Ale majiteľ Tdi rotačky či PD urobí určite najlepší krok vtedy,ak si základné veci pomocou VCDS (20-30 e.-?) vie sám všetko pozrieť a teda pochopí aj mechanizmus.Kto sa dostane na tú úroveň,už to Tdi z ruky nepustí pretože nikde inde také riešenie niet
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 02.09.2017 09:56
- Bydlisko: Zilina Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0949003170 a 55 neregistrovaných