Audi A4 vs Suzuki Swift

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

robo2727
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 01.09.2017 01:21
Zdieľať na Facebook

Audi A4 vs Suzuki Swift

Príspevok od používateľa robo2727 »

Ahojte. Potreboval by som poradiť pri kúpe ojazdeného auta. Doteraz som ešte nemal vlastné auto, teda malo by to byť moje prvé. Momentálne mám na výber z dvoch áut:
Audi A4 2.0 TDI(105kW), 2007, najazdené 125 000 km - za 6000 EUR
Suzuki Swift 1.2 (69kW), 2016, najazdené 6 700 km - za 7000 EUR

Audi je mamine, ide si kupovať nove tak ho predáva a Suzuki je známeho, ktorý ho ma ako služobné auto vo firme. Moja otázka teda je, ktoré z nich sa mi viac oplatí kúpiť. Od Audi ma odrádza hlavne vek. Bojím sa, že sa niečo vážne/kriticky pokazí a za opravu miniem spústu peňazí. Nie som nejaký bohatý podnikateľ(som len programátor :) ), preto by som nechcel investovať do zlého auta, ktoré ma aj po kúpe bude oberať o veľa peňazí.

Ďakujem za názor akéhokoľvek druhu.
Mixy
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 15.02.2014 22:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mixy »

Ide o to kde to auto budeš využívať.
Ten swift je super cena, však je úplne nové. Ja som ho kupoval nový minulý rok v marci za 9500+1000 doplnky. Záruku máš naň ešte 1,5 roka.
No daňou za tú cenu je velmi velmi slabý lak na karosérii, momentálne mám na ňom 50t a ďobance dosť viditeľné a korodujú. A interiérové plasty sú velmi náchylné na škrabance. Toto je môj druhý swift, predtým som mal '08 a s obomi som max spokojný a to som si presiel viacerymi autami. Ale je to mestské auto, tak nečakaj od toho extra dynamiku, hlavne na zrychlovania na dialnici. Pri 130km/hod toči myslim cca 3700, čo je dosť. Teraz jazdim čisto hlavne mesto do real 6l.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »