Audi A6 2.5l multitronic
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 29.08.2017 17:51 Zdieľať na Facebook
Audi A6 2.5l multitronic
Chcem sa opýtať čo hovoríte na tieto vozidlá aké sú časté vady vozidla tohto tipu a načo si dať pozor a či sa oplatí kúpiť toto vozidlo aj po 260 000 km ďakujem za radu
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 29.08.2017 17:51 Zdieľať na Facebook
Audi A6 2.5l multitronic
Vdaka
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 416
- Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 11.10.2016 09:53 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je to o nevydarenosti.Motor správne opatrovaný nabehne pokojne milion v plnej kondícii.Ale aby sa tak stalo musí dostať načas to čo potrebuje a to je nie je lacné pretože matematika toho motora je napr pre hydrauliku rozvodov kupovať 24x 24x 24x niečo a aj z prácou na zložitejšom agregáte to sú celkom pálky ktoré presiahnu kúpnu cenu auta dnes.99 ľudí zo 100 nechápe že raz za 250 tis km treba velký servis motora za min 2000 e.- a ide sa ďalej a zopakuje pri 500 tis km a zase 750 tis km Ak to dodrží majiteľ dožije sa milionu.Tu je problém,nie v nevydarenosti
Multitronic je už iba kliniec do rakvy ak niekto vie iba tlačiť plynový pedál,tomu sa jednoducho treba vyhnúť aj keby bolo auto zadarmo.Preto ak si niekto také auto (ale z mech prevodom) chce kúpiť,nech si pripravý na servis cca 3-3,5 tis e. za čo sa dá celé auto komplet do poriadku a potom sa môže vyškierať od spokojnosti cca garantovaných 250 tis km.
Multitronic je už iba kliniec do rakvy ak niekto vie iba tlačiť plynový pedál,tomu sa jednoducho treba vyhnúť aj keby bolo auto zadarmo.Preto ak si niekto také auto (ale z mech prevodom) chce kúpiť,nech si pripravý na servis cca 3-3,5 tis e. za čo sa dá celé auto komplet do poriadku a potom sa môže vyškierať od spokojnosti cca garantovaných 250 tis km.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
To auto je dôchodca a na jeho prevádzku nestačí dôchodok bežného občana
Najlepšie keby tu Milan strelil sumu za takú bežnú údržbu ako repas hláv (výmena zodratých vačiek a všetko čo s tým súvisí) + nové rozvody a trebárs aj čo stojí repas AT, alebo aj čo koštuje údržba prednej nápravy
To treba ľuďom normálne povedať, lebo inak sa chrobáka v hlave ťažko zbavuje
Najlepšie keby tu Milan strelil sumu za takú bežnú údržbu ako repas hláv (výmena zodratých vačiek a všetko čo s tým súvisí) + nové rozvody a trebárs aj čo stojí repas AT, alebo aj čo koštuje údržba prednej nápravy
To treba ľuďom normálne povedať, lebo inak sa chrobáka v hlave ťažko zbavuje
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zhruba som to už načrtol,ale vždy je to závislé na tom,či sa ten servis (napr hláv) robí plánovane alebo vynútene pri problémoch.
Ak sa plánuje,sú vačky (4ks) v pohode a rieši sa hydraulika.Nutne sa tieto úkony spájajú,to je základ úspory na servise,práce sú nadväzujúce a tak sa robí všetko naraz a je pokoj.Na velmi dlho.
Vtedy platia tie ceny čo som dával.Provodom mimo manuálu sa treba vyhýbať,to je len pre prvého majiteľa.Ĺudia za svet nechcú pochopiť že štrajk automatu väčšinu dielní dorazí a nevedia rozlíšiť kedy to je motorom a kedy prevodom,to stojí takmer vždy desné peniaze za zle diagnostikované opravy.pozdlžne situovaný motor má svoje mínusy pri servise,a tak si niektoré úkony vyžiadajú ďaleko viac práce (až násobky) oproti priečnej klasike.Automat niektoré práce nesmierne komplikuje,a to sú práce čo s ním v podstate nesúvisia,a tak vzhľadom na množstvo práce sa volí jednoduché riešenie...také sa neberie.Nik nie je masochista ani blázon aby sa trepal do čoho nemusí,čo je samý prieser odkedy vôjde do dielne.samotný motor je pohoda,kým je za ním mechanický prevod
Ak sa plánuje,sú vačky (4ks) v pohode a rieši sa hydraulika.Nutne sa tieto úkony spájajú,to je základ úspory na servise,práce sú nadväzujúce a tak sa robí všetko naraz a je pokoj.Na velmi dlho.
Vtedy platia tie ceny čo som dával.Provodom mimo manuálu sa treba vyhýbať,to je len pre prvého majiteľa.Ĺudia za svet nechcú pochopiť že štrajk automatu väčšinu dielní dorazí a nevedia rozlíšiť kedy to je motorom a kedy prevodom,to stojí takmer vždy desné peniaze za zle diagnostikované opravy.pozdlžne situovaný motor má svoje mínusy pri servise,a tak si niektoré úkony vyžiadajú ďaleko viac práce (až násobky) oproti priečnej klasike.Automat niektoré práce nesmierne komplikuje,a to sú práce čo s ním v podstate nesúvisia,a tak vzhľadom na množstvo práce sa volí jednoduché riešenie...také sa neberie.Nik nie je masochista ani blázon aby sa trepal do čoho nemusí,čo je samý prieser odkedy vôjde do dielne.samotný motor je pohoda,kým je za ním mechanický prevod
-
- Príspevky: 140
- Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných