Audi A6 2.5l multitronic

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Napísať odpoveď
renko12357
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 29.08.2017 17:51
Zdieľať na Facebook

Audi A6 2.5l multitronic

Príspevok od používateľa renko12357 »

Chcem sa opýtať čo hovoríte na tieto vozidlá aké sú časté vady vozidla tohto tipu a načo si dať pozor a či sa oplatí kúpiť toto vozidlo aj po 260 000 km ďakujem za radu
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Rovno vravím že neoplatí, to sú dnes vyslúžené autá čo ta...
renko12357
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 29.08.2017 17:51
Zdieľať na Facebook

Audi A6 2.5l multitronic

Príspevok od používateľa renko12357 »

Vdaka
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ponechaj ho pôvodnému majiteľovi pre radosť,nenechaj sa zlákať cenami ktoré už podlezú aj trojkového Golfa.cenu zadupluješ ..než by rekl švec
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

tam mozes narazit na voz, kde sa oprava zmeni na vymenu motora, lebo vsetko sa da opravit, je to len otazka financii...
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Nieje to nahodou zas to audi co sme minule odhalili ze je stocene a majitel otom nevedel?Co tu pytal radu lebo raz mu to dobre tahalo a raz netahalo? Strieborny allroad NZ znacky.
daniello44
Príspevky: 54
Dátum registrácie: 11.10.2016 09:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa daniello44 »

hlavný problém bude motor - tie 2,5 nie sú moc vydarené
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je to o nevydarenosti.Motor správne opatrovaný nabehne pokojne milion v plnej kondícii.Ale aby sa tak stalo musí dostať načas to čo potrebuje a to je nie je lacné pretože matematika toho motora je napr pre hydrauliku rozvodov kupovať 24x 24x 24x niečo a aj z prácou na zložitejšom agregáte to sú celkom pálky ktoré presiahnu kúpnu cenu auta dnes.99 ľudí zo 100 nechápe že raz za 250 tis km treba velký servis motora za min 2000 e.- a ide sa ďalej a zopakuje pri 500 tis km a zase 750 tis km Ak to dodrží majiteľ dožije sa milionu.Tu je problém,nie v nevydarenosti
Multitronic je už iba kliniec do rakvy ak niekto vie iba tlačiť plynový pedál,tomu sa jednoducho treba vyhnúť aj keby bolo auto zadarmo.Preto ak si niekto také auto (ale z mech prevodom) chce kúpiť,nech si pripravý na servis cca 3-3,5 tis e. za čo sa dá celé auto komplet do poriadku a potom sa môže vyškierať od spokojnosti cca garantovaných 250 tis km.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

To auto je dôchodca a na jeho prevádzku nestačí dôchodok bežného občana

Najlepšie keby tu Milan strelil sumu za takú bežnú údržbu ako repas hláv (výmena zodratých vačiek a všetko čo s tým súvisí) + nové rozvody a trebárs aj čo stojí repas AT, alebo aj čo koštuje údržba prednej nápravy

To treba ľuďom normálne povedať, lebo inak sa chrobáka v hlave ťažko zbavuje
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zhruba som to už načrtol,ale vždy je to závislé na tom,či sa ten servis (napr hláv) robí plánovane alebo vynútene pri problémoch.
Ak sa plánuje,sú vačky (4ks) v pohode a rieši sa hydraulika.Nutne sa tieto úkony spájajú,to je základ úspory na servise,práce sú nadväzujúce a tak sa robí všetko naraz a je pokoj.Na velmi dlho.
Vtedy platia tie ceny čo som dával.Provodom mimo manuálu sa treba vyhýbať,to je len pre prvého majiteľa.Ĺudia za svet nechcú pochopiť že štrajk automatu väčšinu dielní dorazí a nevedia rozlíšiť kedy to je motorom a kedy prevodom,to stojí takmer vždy desné peniaze za zle diagnostikované opravy.pozdlžne situovaný motor má svoje mínusy pri servise,a tak si niektoré úkony vyžiadajú ďaleko viac práce (až násobky) oproti priečnej klasike.Automat niektoré práce nesmierne komplikuje,a to sú práce čo s ním v podstate nesúvisia,a tak vzhľadom na množstvo práce sa volí jednoduché riešenie...také sa neberie.Nik nie je masochista ani blázon aby sa trepal do čoho nemusí,čo je samý prieser odkedy vôjde do dielne.samotný motor je pohoda,kým je za ním mechanický prevod
janciJOHNY
Príspevky: 140
Dátum registrácie: 31.03.2010 21:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janciJOHNY »

Milan, naozaj klobúk dole pred tvojou trpezlivosťou vysvetľovať tu každý týždeň to isté.
Pre zadávateĺa - ak máš k tomu autu odložený balík peňazí, ktorý spomína Milan a mechanika ktorý ti to auto vie NAOZAJ odservisovať, choď do toho. Ak nemáš čo i len jedno z horeuvedeného, kašli na to.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ludia si často nevedia urobiť v týchto veciach jasno a to je skratka na ceste urobiť kravinu.Ak ju aj tak urobia,už to nie je z nevedomosti
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných