Audi A6 4,2FSI , 257kw 2009 po facelift
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 14.04.2014 11:44 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ako kedy.Pretlak je počas prevádzky,systém sa tlakuje do výšku tlaku ktorý riadi ventil vo víčku.Po vychladnutí sa deje ale opačný dej,chladnutím začne druhý ventil púšťať do systému atmosféru.Kedže aj tento ventil otvára až pri určitej velkosti podtlaku,až do jeho otvorenia môže do systému vnikať vzduch cez iné miesto kde tomu nič nebránishaggy0074 napísal:Aj keď mi nejde do hlavy ako tade môže ťahať vzduch ked v systéme je pretlak????
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 14.04.2014 11:44 Zdieľať na Facebook
A teraz máličko odbocim od témy. Poskulujem po RS6 ale neviem či ísť uz do toho V8 4.0 tfsi alebo do staršej RS 6 5.0 tfsi. Keď som videl na tej V8 motor tak sa mi nepáčilo kde sú turbiny. Máte skúsenosti s tym ci ich zapeka? Alebo radšej ísť do V10 co je vcelku spoľahlivý motor ak dostáva to čo má. Ale neviem kde su turba na tom V10. To auto som ešte nevidel. Alebo radšej zabudnúť na RS?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných