BMW X5 , 2012

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

BMW X5 , 2012

Príspevok od používateľa mdrottner »

Zdravím vsetkych na fore. Chcem sa spytat, chcem kupit X5 3,0 diesel 184 kw. Je to rocnik 2012 , najazdene ma 330000 km. Nedavno menene turbo za nove, je po velkom servise. Viem co stoji nove vozidlo, len sa chcem uistit kolko takyto motor vydrzi,ak je pravidelne servisovany....Pan tvrdi, ze jazdil len dlhe trate, je po prvom majitelovi....Dakujem za kazdu radu. Lebo na nete je vela ponuk napr 2009 naj, 156000 km atd...
vsevetko
Príspevky: 967
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

To auto ročne robilo 60 000 km, tak s najväčšou pravdepodobnosťou jazdilo dlhšie trasy. Motor môže kľudne vydržať 500 000 ale aj 1 000 000 km, zaleží od starostlivosti a od správania sa k tomu motoru. Nezabudni že motor netvorí celé auto. Ja by som sa skôr obával automatu. Vzduchový podvozok taktiež vie potrápiť. Všetko je to len o solventnosti majiteľa. Auto už má za sebou bezproblémové obdobie, teraz bude treba aj niečo investovať, nie len tankovať naftu. Ak sa cítiš, že dokážeš uživiť prémiovú triedu tak smelo do toho.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Schopnosť väčšiny dieslov nemeckej produkcie či grupa či MB alebo BMW má schopnosť zbehnúť do miliona km za predpokladu že je majiteľ rozumný a vie si pozisťovať servisné potreby motora.Servisné potreby sú tie úkony a výmeny dielov,ktoré majú svoju dobu perfektnej funkčnosti a pri jej konci treba veci meniť napriek stále bezproblémovému používaniu.Preto je otázka čo v tomto prípade velký servis zahŕňal.Sú veci okolo ktorých niet diskusie,buď sa nimi riadite bez filozofovania a môžete byť raz skutočne vyškerený pri siedmej číslici odometra,alebo idete do prevádzky kde budú úkony už vyžiadané pre poruchy.
ak pozerám na ročník auta tak ma trocha myká,lebo cca rokom 2010 automotive prakticky všeobecne nabehol na zhoršenie,šetrenie,komplikovanie atd atd.takže sa treba skôr rozhodnúť či je hlavný dôraz na tom aby žena pri mne zostarla,vychovala deti a vedela variť,alebo parádne vrtela riťou kde to práve láka a zdrhne s prvým nabíjačom.
Do 2010 bol dôraz na životnosť niekde úplne inde,ale autám chýbalo tých milion kravín na čo dnes chytajú zákazníkov
Dlhé trate jazdiť musel,to z nábehu km je jasné že to mestské trmácia neboli.Že vymenil turbínu je v poriadku,svoje odpracovala.Čo ďalšie sa urobilo včas je tá správna otázka.Auto ktoré bolo drahé,má samotný servis stále drahší.Tj najmenej peňazí do neho vkladá ten prvý majiteľ,všetci ďalší musia mať väčší obnos v rezerve,a čím ďalej tým väčší.Ak sa to berie do úvahy,niet najmenší problém do podobnej kúpy skočiť.Vždy viac verím tomuto štvorročnému z 330 tis ako 2008-ke zo 150 tis. aj keď práve ten môže byť tá výnimka kde sa neklame.Drahé auto jedine priamo od prvého majiteľa.To je jediná garancia dostať úplne všetky údaje z histórie,čím a kedy auto prešlo.radšej pol roka čakať a hladať to svoje auto od jediného majiteľa,než byť ´dalším v nekonečnom rade podfúknutých a nasratých ktorých pálili peniaze v ruke
Presne to si myslím čo vsevetko...ak už mať obavu,tak nie z motora ale z prevodu.Problémy narobí rozhodne násobne väčšie.
audy
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa audy »

AUTO má služiť človeku a nie naopak.Ako tu píšu To auto je pre /velmi/ solvetných ludí.Kamoš kupil premiove SUV a potom lamentoval,že sada kolies orginál stojí 6000eur. :angr: :angr:
mdrottner
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06.03.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mdrottner »

Dakujem za vase nazory , zaujima ma to preto, lebo potrebujem hlavne auto s vykonnym motorom, kedze casto taham prives 1300 kg, ale dodavku kupovat nechcem, lebo nepotrebujem vyuzivat jej priestor. Potrebujem len auto, ktore potiahne bez problemov takyto prives, kedze sa jedna o automat tak v manualnom rezime..
ladodgers
Príspevky: 447
Dátum registrácie: 11.12.2008 11:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ladodgers »

Tu sa zial relevantne nazory nedozvies, vacsina ludi si tu len ventiluje svoje osobne nazory, az na par vynimiek.

Servis niekomu drahy je, inemu je v norme.
Treba ratat s tym ze cokolvek sa moze porucat, automat podla toho ako s nim bolo zachadzane, aj ti nie je "luto" vyhodit pripadnych 2000e za repas, nie je o com.

Druha vec, velka nevyhoda, je tvrdy podvozok, nevhodny na nielen nase cesty, nepises ci si ho uz skusal, ved to je utrpenie.

Ak ta zaujima len tahanie privesu http://www.auto.cz/nejlepsi-tahouni-oso ... trhu-72458

Ale 1300kg utiahne snad vsetko.
LS600h
XC90
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

X5 nie je idealne auto na tahanie tazkeho privesu-jednak je nestabilne s tym privesom a jednak prevodovka nie je stavana na tahanie+jej softwer-musel by si vacsinu trasy ked by si tahal prives mat navoleny manualny rezim .
dotynka
Príspevky: 1222
Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dotynka »

Ak uz x5ku, tak rozhodne kupuj pred faceliftom! R. 12, nie, jedine ze mas fakt tucnu buxu :28b7: - problemove motory a ine, co predfacelift nemal.
Kamos si doviezol z D. 2012ku orig. 127.000km, po mesiaci nenastartoval. Odchod cerpadlo, peniaze ma, tak si dal vymenit uz aj rozvody, vstreky, atd. Faktura 9.600€!!! Ano dobre vidis, 9.600. :41c2:
Teraz menil, tlmice, oleje, filtre a este neviem co, faktura 4.700€ (jeden elektronicky tlmic cca 800€)
Keby som nevidel tie fa. - neveril by som. Kazdy, kto trochu rozumie BMW, Ti poradi, nebrat! Radsej 2009.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

x5-ky mam rad, je to jedno z najspolahlivejsich a najbezpecnejsich aut, ale drahe na udrzbu... uz som tu pisal, ze som presiel s rezervou stk a nasledne 2tis.euro do opravy /a to nie v autorizaku/ - auto ma vybornu diagnostiku- tak ked budes kupovat, tak tam treba ist jednoznacne s niekym, kto to pozrie, inak by som sa toho najazdu nebal, ak sa majitel staral... napr. nedodrziaval long life, ale menil kazdych 15tis.,alebo raz rocne, ja to tak robim, a menim olej raz rocne, aj ked najazdim polovicu....a davam 5w40....aj AP vydrzi nesmierne vela-treba sa starat o olej a filtre... asi ani retaz nebudes este pocut... len po cca roku 2010 sa aj bmw nakazilo klamárskou chorobou VW a zacali tam davat zbytocny vykon a blbosti, co sa kazia, ja by som kupoval okolo 2009.Ten motor je najspolahlivejsi r6 dizel uz od roku asi 1999 a urcite tak do r.v. 2009 pri dobre starostlivosti vydrzi aj milion km...ak kupis, musis mat rocne na udrzbu asi 2tis.euro navyse, aj ked autu nic nebude a k tomu uz len pridavas, podla potreby... ja davam moje raz rocne na diagnostiku aj ked nic necitim....auto je tvrde aj so vzduchov. podvozkom, aj s elektronic. tlmicmy, ale sirsie gumy jamy v asfalte kompenzuju dobre...tie zvysene naklady budes mat pri kazdom podobnom aute, ci je to x6, gl, gle a pod...s tym asi ratas.... do terenu je to uplne nevhodne auto, ale po pravde, kto si uz kupuje x5 do terenu???... ja mam moje citlive len na naftu-vstreky a predne kotuce - parkrat v suchom mraze prudko zabrzdis a menis kotuce....spotreba je mimo mesto minimalne 8,5-9 - to robia moje deti a ja v takom prímestskom rezime napr. BA-Senec-Pezinok a pod 11,5 litra...dialnica okolo 9-9,5 ale max.120km/h, rychla jazda mi je s takou skrinou neprijemna /asi moj vek/...no a najdolezitejsie je, ze nesmies nikdy naburat, lebo oprava je dost casto nerentabilna....ale co ma x5 chybu - nie je dobre na tahanie nicoho tazsieho - prevodovka sa hada so stupnami a znici sa a velmi citit kopance do stran od vozika... ja ti radim, kup z posledných Carnival a budes mat pohodlie, miesto a velmi dobre auto na tahanie napr. clna...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

este - lubos tam nieco pridal a nieco ubral - spotrebu v meste neexistuje pod 10, olej a filter do AP 250-350 euro - podla majstrov, a tiez trysky na rocnik 2012 urcite nad 1000 euro a tie sa uz nedaju repasovat, tak menis za nove...retaz a vankuse nie su az tak drahe, ale draha je robota....inak je to len o opici a banánoch, nakolko sa x5 da dnes kupit aj za 5-6 tis.Euro, ale potom je urcite servis nakladnejsi,ako kupa auta....drzim ti palce.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

VW je len typickym a kardinalnym prikladom podvodnickej firmy,kde ryba smrdi typicky od hlavy a kde uz z obrovskych ziskov a firemneho rozmachu nevedeli a nevedia,co robit od dobroty a myslel som tym, ze aj v bmw ich ofukol smrad z tento firmy a zacali asi od roku 2010-2011 roznymi akoze vylepseniami kazit tu svoju spolahlivu techniku, s ktorou sa mohli dovtedy porovnavat len s mercedesom....inak okrem porovnania klamania potencialnych zakaznikov,nie je absolutne mozne zrovnavat techniku vw a bmw,iba ak len, ze auta oboch vyrobcov maju povacsine 4 kolesa...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Porovnávanie si tak celkom nemôže dovoliť ani špičkový technik,pretože každá z troch vrcholových nemeckých fi má veci v ktorých je top,príp dokonca bola priekopníkom.každá z tých fi má niečo,z čoho by padla sánka,keby ovšem to niekto videl a niečo do toho rozumel.každá jedna má špičkové veci ktoré nechávajú otvorené ústa,na ktoré by človek mimo pozeral ako teliatko na nové vráta.Ale každá z nich má aj svoju vitrínu hanby ktorou sa nechváli,ale technika nie je právo aby sme ju mohli krútiť "podľa názoru",tam platí iba jediná pravda
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

vsetko co hovorite chlapci je pravda, len firma, ktora bola zárukou kvality nemeckej vyroby a drzala nad technolog.postupmi ochrannu ruku aj v skode, seate a pod. sa vedome nemusela takto pred svetom zachovat...vsade aj v mercedese su novinky, ktore prinasa doba a vyzaduju ludia, ktori nepotrebuju trvacnost, ale skor pohodlnost a luxus a ti, co to montuju za to vacsinou nemozu a co to opravuju uz mozu len nadavat...mne sa aj paci, ze bmw aj v prevodovkach/zf/ zachovavali mierny odstup a konzervativizmus /aj to uz asi pada/...snad sa akej-takej kvality budu drzat aspon bmw, mercedes a ford a uvidíme, co prinesie doba....
lkopcansky
Príspevky: 199
Dátum registrácie: 25.02.2013 14:09
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lkopcansky »

dotynka napísal:Ak uz x5ku, tak rozhodne kupuj pred faceliftom! R. 12, nie, jedine ze mas fakt tucnu buxu :28b7: - problemove motory a ine, co predfacelift nemal.
Kamos si doviezol z D. 2012ku orig. 127.000km, po mesiaci nenastartoval. Odchod cerpadlo, peniaze ma, tak si dal vymenit uz aj rozvody, vstreky, atd. Faktura 9.600€!!! Ano dobre vidis, 9.600. :41c2:
Teraz menil, tlmice, oleje, filtre a este neviem co, faktura 4.700€ (jeden elektronicky tlmic cca 800€)
Keby som nevidel tie fa. - neveril by som. Kazdy, kto trochu rozumie BMW, Ti poradi, nebrat! Radsej 2009.
V rodine mame 3,0d FL 2011 od nova a ani jedna porucha....

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní