Audi A6 , 3.2 fsi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 11.07.2015 17:38 Zdieľať na Facebook
Audi A6 , 3.2 fsi
Zdravím chalani potreboval by som radu mam Audi a6 3.2 fsi 2007 pred nedávnom mi začala svietiť kontrolka motora na diagnostike mi vypisuje rôzne chyby snímač vačky snímač kľuky netesnosť sacom potrubí vysoký tlak sacom potrubí ved ked je netesnosť tak nemôže byt vysoký tlak auto na voľnobehu začalo strácať otáčky trase z celím autom dokonca mi už raz aj zdochlo na semafore myslíte že sa mi mohlo pokaziť toľko veci naraz len tak odrazu? Pokiaľ sa chyby vymažú tak jeden dva dni pokoj a potom zas vopred Dakujem za rozumné rady
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vôbec nie je toľko vecí pokazených,zrejme je to jedna jediná.Ale má dopad na prácu viacerých vecí a kedže posunie merané hodnoty a RJ sa to nepáči nahádže kopec chýb ktoré sú iba zdanlivo chaotické.Ano na pohlad je naraz veľa aj naraz málo nezmysel,ale nie je.ivko velmi dobre odhaduje chybu,pretože rozpor synchronizácie signálov kluky a vačky je v chápaní RJ presne to čo píše,sedelo by to na posunutie hodnôt pre vyťahanú reťaz.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 11.07.2015 17:38 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24919
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neznamaná to vôbec nič.Rozvod treba vymeniť vrátane štyroch klzákov a ani to nezabezpečí pokojný spánok, stále je životne odkázaný na štyri olejom plnené elementy,dve variability vačkovíc a dva hydraulické šponováky reťaze.Rozmenené na drobné,ani nemusia byť zlé,len sú odkázané na tlak oleja ktorý ale môže mať nejaký problém niekde úplne inde ale kecať bude práve tu do riadenia niektorej z týchto vecí.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
no skusim okolo komina , ako znaly cyklista, nepoznajuci 3,2 fsi + trocha psychologie pridame...
jak bolo spomenute retaz...pozname z bycigla ! tam sa tiez kurvi a modernizuje ! treba je veeeela prevodu, ale jaka je moznost realna ? spravit tenku retazku, spravit tenke ozubene kolecka ! nove vsetko ide ako lusk, kto jazdil volakedy zbadal rozdiel ! kurna kde to ma zivotnost ?? volakedy a dnes ? to su ine svety !
dneska je retazka v hajzli jako nic, ale bohuzial kto to skusal, tak vie, ze vymena opotrebenej retazky je veelmi kratkodoba oprava, ta nova je nejaka menej kvalitna
v skutocnosti prd ! je stejne kvalitna, alebo teda moze byt, ona zato nemoze ze menej vydrzi ! moze zato ta prva natiahnuta, ktorej sa zubate kolecka prisposobili, omackali si svoje nove plosky, proste sa snazili prisposobit novej situacii
teraz k autu a psychologii, coz takto stastny majitel, ktory to doklepal do servisu s problemom ? je postaveny pred dilemu, dame komplet vsetko nove jak ma byt stoji to X / vela penazi /
alebo dame len novu retazku ! BINGO !!! problem zmizne, stoji to Y / ovela menej /
X-Y = zaujimava sumicka
pri predaji mocneho dreamwagenu trt sa bude dat zistit ci bolo zaplatene X alebo Y, cena lepsia nebude...
POZOR ! ne neni to skryta vada, iba "ciastocna" generalka po slovensky, ale ved o nic nejde, predsa hrdy majitel V6 audi 3,2 benzin, masiny vyssieho manazmentu, si to isto da spravit poriadne, to su prenho drobne...
jak bolo spomenute retaz...pozname z bycigla ! tam sa tiez kurvi a modernizuje ! treba je veeeela prevodu, ale jaka je moznost realna ? spravit tenku retazku, spravit tenke ozubene kolecka ! nove vsetko ide ako lusk, kto jazdil volakedy zbadal rozdiel ! kurna kde to ma zivotnost ?? volakedy a dnes ? to su ine svety !
dneska je retazka v hajzli jako nic, ale bohuzial kto to skusal, tak vie, ze vymena opotrebenej retazky je veelmi kratkodoba oprava, ta nova je nejaka menej kvalitna
v skutocnosti prd ! je stejne kvalitna, alebo teda moze byt, ona zato nemoze ze menej vydrzi ! moze zato ta prva natiahnuta, ktorej sa zubate kolecka prisposobili, omackali si svoje nove plosky, proste sa snazili prisposobit novej situacii
teraz k autu a psychologii, coz takto stastny majitel, ktory to doklepal do servisu s problemom ? je postaveny pred dilemu, dame komplet vsetko nove jak ma byt stoji to X / vela penazi /
alebo dame len novu retazku ! BINGO !!! problem zmizne, stoji to Y / ovela menej /
X-Y = zaujimava sumicka
pri predaji mocneho dreamwagenu trt sa bude dat zistit ci bolo zaplatene X alebo Y, cena lepsia nebude...
POZOR ! ne neni to skryta vada, iba "ciastocna" generalka po slovensky, ale ved o nic nejde, predsa hrdy majitel V6 audi 3,2 benzin, masiny vyssieho manazmentu, si to isto da spravit poriadne, to su prenho drobne...
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 11.07.2015 17:38 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných