Peugeot 207 - chladiaca kvapalina

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ace24
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 30.07.2015 17:27
Zdieľať na Facebook

Peugeot 207 - chladiaca kvapalina

Príspevok od používateľa ace24 »

Dobrý deň prajem.

Chcel by som sa opýtať odborníkov akú chladiacu kvapalinu doliať do Peugeot 207. Problém je, že dnes v noci cestujeme do Talianska a ja som si teraz všimol že je takmer na minime. Neviem presne o aký typ sa jedná, vyzerá sýto oranžovo (čo som čítal, tak sa vraj podľa farby dolieva). Taktiež som sa stretol s názorom, že pokiaľ si nie som istý, tak by som mal radšej doliať destilovanú vodu.

Nerád by som urobil nejakú blbosť teraz keď ma čaká dokopy 2000km.

Vopred ďakujem za Váš čas a pomoc.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Nie je syto oranžová ,ale ružová a vola sa G 12D ale bez plusok, lebo je aj G12+++

predava sa aj nariedená aj koncentrat

http://www.startujeme.sk/product/chladi ... x-1l-2409/

Ale pokiaľ maš uniky v chladiacej sustave nie je zlé system doplniť aj normalnou vodou s vodovodu :d :D

Vodný kameň zatiahne netesnosti a prestanú uniky... :4012:
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Nalej tam úplne obyčajnú normálnu vodu, keby bola čistá, môže byť aj z potoka, absolútne nič sa nestane, veď je leto, keď ti uniká voda z chkladicej sústavy, tak do zimy aj tak s tým budeš zrejme voľačo robiť, takže teraz tam nalievať mrazovzdornú kvapalinu je vyhadzovanie peňazí.
To bazírovanie na destilovanej vode je smiešne.
Veď nechaj si liter takej obyčajnej vody odpariť, že koľko zostane po nej minerálov. Takmer nič. Takže vôbec sa v takomto prípade netreba zaoberať nejakými minerálmi vo vode.