VW Passat - oceľové piliny v motore

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kociik
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 16.08.2017 21:50
Zdieľať na Facebook

VW Passat - oceľové piliny v motore

Príspevok od používateľa kociik »

Dobrý deň,
odišlo mi už druhýkrát za dva mesiace turbo na VW passat 1,9 Tdi 74kw. V servise mi povedali, že odišlo preto lebo sú v motore oceľové piliny. Radia vymeniť motor pretože to z neho nevedia dostať.
Chcem sa spýtať, neviete niekto či by sa tie piliny odtiaľ dali dostať alebo už naozaj zostáva len výmena motora?
Za každú radu budem veľmi vďačný.
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

S tými kovovými pilinami sme mali problém na Fiat Ducato motor iveco,auto šlo cca 3 mesiace a zase to isté. ... zdochlo niekde na ceste ,zasvietila kontrolka motora ,odťahovka do origo servisu a asi 4 x menili regulator tlaku paliva....Potom verdikt musíme vymeniť aj čerpadlo, šlo na repas plus nový regulátor ....zabíjali ho piliny kovové z čerpadla. .. čiže ak tam sú niekde v motore tak je to zrejme na prd...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Je to úplný nezmysel a neverím ani tým pilinám.Piliny jednak musia z niečoho pochádzať,nepadajú z nebies.A to by som teda bol sakra zvedavý kde by sa ocelové piliny zobrali u tohoto motora.6e by sa po 450-500 tis km našli vo vani stopy kompozície z ložísk kľuky tak ok,ale nie ocelové piliny.Pri 500 tis km sú valce také pekné že vidieť komplet honovanie,z kluky tiež určite nechýba,tá je stále v nezistiteľnom opotrebení aj pri pol milione km..
Už ani nehovorím že ak by som aj pripustil taký nezmysel že to behalo bez oleja apod,tak zhodiť olejovú vaňu,olejové čerpadlo,pozrieť stav šálok kľuky a ak treba vyčistiť všetko dočista dočista ako Ariel,je jednoduchá záležitosť,tak nech nebaláchajú a tie sprostosti nech hovoria pri pive.Ani nehovorím že olejová vaňa je za 10 minút dole aj ak sa budem štúrať v nose.Vymeniť treba osadenstvo toho servisu,mechanikov.Turbo ti odišlo pre ich debilitu,pretože zanedbali základné veci a ten motor je pre nich ako pre negramotného kniha.U tohoto motora treba pri väčšom servise motora pozrieť na stav olejových záslepok na tých dvoch hriadeliach čo nesú vahadlá vstrekovačov.záslepky vytlačí hoci aj tri zo štyroch čo tam sú,potom dôjde k zníženiu tlaku oleja.Čerpadlo je tam výkonné a bez oleja motor ani tak nejde,ale znížený tlak odpíše práve turbínu.Takže ak kľakne turbo prvý raz a niekto sa sem nepozrie,nech opravuje práčky
Pilina v turbe pochádzajúca z motora je proste blud.Jednak je sací kôš olejového čerpadla značne vyžšie než je dno vane,ale ak by sa aj stalo že miniatúrna častica sa dostala cez čerpadlo,tak putuje do plnoprietokového fitra ktorý odchytáva pár mikronov malinké častice.proste kravina
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

4x menili regulator tlaku paliva :) naco asi tak, zeby priprava na piaty pokus ?

Katastrofa hroza a des tieto servisy. Ostatne uz bolo povedane. Okrem ineho, v tom servise Iveco totalne nedodrzali predpisy vyrobcu ktore sa vztahuju na tieto pripady a samozrejme ziadny rozum s 99.99999% pravdepodobnostou nepouzili ani ti fesaci ktori prvykrat menili 74kW turbiatko.

Pretoze tvrdit TERAZ ze su tam piliny, a nepovedat to zakaznikovi pri prvej vymene turba, tak to uz je na ine povazenie AJ KEBY TAM HNED BOLI. By ma zaujimalo co pride teraz, druha vymena turbiatka, piliny co ? Zostanu ? Utru sa ? Co sa spravi okrem vymeny turbiatka pardon turbodýchadla ?

Lebo toto uz nie su turbodúchadlá, ale turbodýchadlá. Pri tychto slovenskych odporníkoch pardon odborníkoch dýchajú závod o život a... zjavne nemaju sancu. Ani tri mesiace.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných