hyundai terracan

Diskusia ohľadne vozidiel značky Hyundai

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

607peugeot
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 26.09.2014 20:12
Zdieľať na Facebook

hyundai terracan

Príspevok od používateľa 607peugeot »

vie mi niekto poradit?kupil som terracan 110kw 2,9crdi r.v.2003 odstranil som vsetky poruchy no dve mi vypisuje na diagnostike stale.prejdem 100 maximalne 200 km a som v nahradnom programe.diagnostika pise vysoky tlak paliva tak som vymenil regulator tlaku paliva a aj snimac tlaku paliva a po vymazani poruhy po 130km opet ta ista chyba a druha chyba je ze pise aj slaby signal druheho valca na triske,tak sme vymenili trisky z druheho na treti valec nakodovali ich a zas po par kilometroch ta ista chyba.mame pozicanu schemu tohto auta a nevieme uz mesiac odstranit tieto zavady.uz mi vtaveli ze by to mohla byt aj chyba v plavaku nadrzi aj s cerpadlom co sa mi nezda nakolko pise stale vysoky tlak paliva a tomu slabemu signalu na druhom valci nerozumiem,cize trisky sme vylucili ze su zle a aj tak pise trieto zavady.stretol sa uz niekto s tymto?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Idete na vec velmi zvláštne.Pokiaľ píše vysoký tlak paliva,tak je nutné pozrieť koľko je teda ten reálne meraný tlak,a konfrontovať z požadovým tlakom.Regulátor tlaku vie vytvoriť tlak doslova akýkoľvek ale jedine v závislosti na tom,čo do neho elektricky prichádza.Ale,za predpokladu nedostatočnosti môže RJ vyvodiť potrebu tlak navyšovať až sa dostane za hranice ktoré sú vymedzené.
Nikde sa nepíše o rozpore medzi žiadaným a skutočným tlakom,ani či sa použili veci použité alebo nové.Píšeš o probléme ale ostávajú iba dohady čo je ako,a tak sa riešiť nedá nič.Na nádrž sa môžeš vyprdnúť ak je v hre prílišné plnenie.
Signál na druhom valci....to je čo za veličina ? no lebo srnky netušia čo za čudo.Aspoň zadaj veličinu v ktorej sa to uvádza,bez nej ani svätý nevie čo je vlastne v hre.Ak má ten systém aj reguláciu množstva aj reguláciu tlaku paliva,tak to vidím na návštevu solidného diagnostika na značku.Tiež si treba zistiť či regulácia podlieha základnému nastaveniu alebo nie,lebo začne kolobeh výmen dielov bez reálnej nádeje na úspech.Je množstvo motorizácií kde môžeš vymeniť všetko,a nikam to nevedie.Preto je kratšia a lacnejšia cesta - diagnostik značky
Napísať odpoveď

Návrat na "Hyundai fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných