Smutná správa pre hydrocitroenistov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: 11.06.2007 20:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
-
- Alfík
- Príspevky: 1997
- Dátum registrácie: 21.12.2009 21:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
Citroen rozdelili na Citroen s radou C ktora bude robit malé a lacné shity a novu značku DS.. ako prémiový citroen.. v duchu citroenu..
Odteraz to bude Peugeot, Citroen, DS = PSA
Podvozky napriek svojej makkosti boli podla mna vždy skvelé na rýchlu jazdu..len človek to musí poznať. Potom cíti že ten podvozok žerie zákruty..kolesá sú vytláčané oproti vozovke, takže odskakovanie v zákrute nehrozí.
Hydrauliku sa musí človek naučiť jazdiť.. ona má medze vyššie ako klasicky podvozok.. horšie ich cítiť. Ked sa vsak clovek nauci citit aj menšie náklony..tak to auto zákruty doslova žerie.
Rekord v stabilite (v losom teste) drží Citroen Xantia activa s 85km/h !! Toto nezvláda ani porsche 911, ferrari atd..
Starý citroen CX, XM zvládal losí test v 70km/h
C5 tourer (rozumej kombík ) zvláda rovnako losí test v 71km/h .
Odteraz to bude Peugeot, Citroen, DS = PSA
Podvozky napriek svojej makkosti boli podla mna vždy skvelé na rýchlu jazdu..len človek to musí poznať. Potom cíti že ten podvozok žerie zákruty..kolesá sú vytláčané oproti vozovke, takže odskakovanie v zákrute nehrozí.
Hydrauliku sa musí človek naučiť jazdiť.. ona má medze vyššie ako klasicky podvozok.. horšie ich cítiť. Ked sa vsak clovek nauci citit aj menšie náklony..tak to auto zákruty doslova žerie.
Rekord v stabilite (v losom teste) drží Citroen Xantia activa s 85km/h !! Toto nezvláda ani porsche 911, ferrari atd..
Starý citroen CX, XM zvládal losí test v 70km/h
C5 tourer (rozumej kombík ) zvláda rovnako losí test v 71km/h .
AutoSpecial.top
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Tycoonx píše: Podvozky napriek svojej makkosti boli podla mna vždy skvelé na rýchlu jazdu..len človek to musí poznať. Potom cíti že ten podvozok žerie zákruty..kolesá sú vytláčané oproti vozovke, takže odskakovanie v zákrute nehrozí.
Hydrauliku sa musí človek naučiť jazdiť.. ona má medze vyššie ako klasicky podvozok.. horšie ich cítiť. Ked sa vsak clovek nauci citit aj menšie náklony..tak to auto zákruty doslova žerie.
Presne tak. Ked som začal jazdit s hydraulikou, tak som premýšľal že prečo je prejazd zákrutami iný ako na pružiňákoch. No rozdiel je v tom,že človek s pružinami už je zvyknutý na náklon v zákrute a automaticky s ním ráta, samozrejme podľa typu voza, kdežto hydraulika zataženú stranu ihned dotláča bez ohľadu zataženia auta a tým pádom dochádza k náklonu len o slačenie pneumatiky kolesa na zataženej strane. To sa dá minimalizovat nižším profilom pneu, mne v servise núkali v akcii 19" za cenu 18" , no ostal som pri 17" , pretože nepotrebujem vediet o jamách, výtlkoch a chrastách na ceste a uprednostnil som komfort. No a samozrejme aj cena, nižší profil, vyššia cena.
To že v zákrutách má podvozok rezervy je tiež pravda, aj ked nie som dáky rezač ostrých zákrut, ale všimol som si, že na tiahlych širokých rýchlych zákrutách voz na pružinách (značky nekonkretizujem, ale podobné kategorie) skôr strácal stabilitu zadnej časti, no s hydrou som mal rezervu, dokonca by sa dalo aj zrýchlit, ale na to to auto nie je určené ani kupované a vyzerá to skôr komicky ak by sa s ním stvárali takéto kúsky. Teda pohodová jazda s pohodovou muzikou a stovky kilometrov ubúdajú, tým však nemám na mysli pomalé lemrošenie a brzdenie premávky.
Hydrauliku sa musí človek naučiť jazdiť.. ona má medze vyššie ako klasicky podvozok.. horšie ich cítiť. Ked sa vsak clovek nauci citit aj menšie náklony..tak to auto zákruty doslova žerie.
Presne tak. Ked som začal jazdit s hydraulikou, tak som premýšľal že prečo je prejazd zákrutami iný ako na pružiňákoch. No rozdiel je v tom,že človek s pružinami už je zvyknutý na náklon v zákrute a automaticky s ním ráta, samozrejme podľa typu voza, kdežto hydraulika zataženú stranu ihned dotláča bez ohľadu zataženia auta a tým pádom dochádza k náklonu len o slačenie pneumatiky kolesa na zataženej strane. To sa dá minimalizovat nižším profilom pneu, mne v servise núkali v akcii 19" za cenu 18" , no ostal som pri 17" , pretože nepotrebujem vediet o jamách, výtlkoch a chrastách na ceste a uprednostnil som komfort. No a samozrejme aj cena, nižší profil, vyššia cena.
To že v zákrutách má podvozok rezervy je tiež pravda, aj ked nie som dáky rezač ostrých zákrut, ale všimol som si, že na tiahlych širokých rýchlych zákrutách voz na pružinách (značky nekonkretizujem, ale podobné kategorie) skôr strácal stabilitu zadnej časti, no s hydrou som mal rezervu, dokonca by sa dalo aj zrýchlit, ale na to to auto nie je určené ani kupované a vyzerá to skôr komicky ak by sa s ním stvárali takéto kúsky. Teda pohodová jazda s pohodovou muzikou a stovky kilometrov ubúdajú, tým však nemám na mysli pomalé lemrošenie a brzdenie premávky.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Takže potvrdené, s hydropneumatickým podvozkom je skutočne amen
http://auto.idnes.cz/posledni-vyrobeny- ... _testy_fdv
http://auto.idnes.cz/posledni-vyrobeny- ... _testy_fdv
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
Mám obavy, že tá náhrada bude len taká náplasť, pretože to má byť pasívny systém, kým pôvodný pôsobil aktívne t.j. V zákrutách podopieral vozidlo, pri zaťažení udržiaval konštantnú výšku, podľa rýchlosti zase menil automaticky svetlú výšku voza. No a čo je najhlavnejšie, plavne vyžehlil nerovnosti. No a tá pamäťová pena v sedačkách to určite nezachráni. Dajme sa prekvapiť.
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... -pruzenie/
https://auto.pravda.sk/novinky/clanok/4 ... -pruzenie/
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných