Ford Focus II(TDCi) Ako reaguje auto ked odchadzaju vstreky?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Volvovnik
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 19.09.2009 20:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Volvovnik »

bengoro86 napísal:. mne sa zda ze ked idem vo 4ke do tych 70km alebo v 5tke do 90km citim ako keby trhalo autom ale len v urcitych otackach ked ma auto
Riešili sme to na anglických a belgických Volvo fórách, 2.0TDCi 100kw je ten istý motor čo má Volvo 2.0D: je to MAP sensor = vákuový senzor sania. Treba vybrať a vyčistiť, a ak to nepomôže tak skontrolovať tesnosť okruhu "Turbo -> Intercooler -> Sanie" Ale ak nemáš žiadne prasknuté hadice tak bude to tým senzorom.

Jeden torx šrobik povoliť, vybrať senzor rovno smerom hore, a nastriekať čističom senzorov alebo čističom brzdových kotúčov.

Obrázok

To je jedno či máš len jednu hadicu do sania alebo v tvare "Y", princíp je rovnaký.

Konaj potom referuj. ak to nepomôže, je ešte ďalšia možnosť "menej pravdepodobná" ale predsa len... :4012:
pekac1
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 15.06.2011 20:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pekac1 »

Mám ford focus 2. TDCI a vymenil som map senzor, skontroloval tesnost okruhu ako popisujes vsetko som precistil a motor pri otackach stale trhá, uz som z toho chory, ak vies poradit, porad. Dakujem
mato.soky
Príspevky: 1376
Dátum registrácie: 29.03.2013 14:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mato.soky »

Problém môže byť v tom že dierka môže byť tak malá že aj po niekoľkých kontrolách chybu nenájdeš
sojos
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 10.08.2010 18:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sojos »

Zdravím Forďákov,mám FOFO r.v.2005 100kW,spotreba s ľahkou nohou v meste do 6.3,mimo mesta 5.0-5.2,podotýkam s ľahkou nohou!!!,v lete som šiel Michalovce-Myjava dialnica 115,dedina 50,mimo 90 proste na spotrebu a tá mi vyšla 4.2!!!,samozrejme keď treba prikúriť do kotla tak je to iné ale s ľahkou nohou sa dá parádne jazdiť.K tým vstrekom-jeden mi blbol-auto za studena trhalo a dosť tarakalo.frajer v Slov.N.meste mi ho nastavil,všetky 4 vstreky ultrazvukom vyčistil a fungujem ďalej.Mimochodom,nemá niekto skúsenosť-stierače mi začali dosť pomaly stierať,niekeky sa zastavia v polovičke okna a nič.stále idú pomaly.
boba123
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.06.2015 16:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boba123 »

Ahojte, vidim, ze je to uz starsia tema...ale skusim.

Mam ten isty problem, auto- FoFo II 2.0 TDCi 100 kW pri konstantnej rychlosti trha a minule zacalo akosi "kopat" nejaka supa spod kapoty, ked sa to stalo, pri predbiehani, ked som mu prikurila, tak mi zasvietila kontrolka ESP a vyhlasilo chybu Engine Systen Failure- bola som v autorizovanom servise a vraveli po diagnostike, ze je to bud EGR ventil alebo vstrekovac na druhom valci. ale isty si nie su... a vcera sa mi stalo opat to, ze sa mi auto hodilo do nudzoveho remizu, ale ziadne "sprievodne javy" tam neboli, auto slo plynule a ani necukalo. znova bola urobena diagnostika a chybu im vyhodil opat ten vstrekovac. nechce sa mi tomu ale verit- aj ked nie som odporbik- ale auto mi neklepe a spotreba je vyssia..priemerna je 7,4 co je dost vela, ked jazdim dost vela mimo mesta.

dakujem
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Vstrekovac?A co konkretne?Elektricky okruh,vatsi prepad,vatsia korekcna davka,alebo co?Bud vstrekovac alebo egr.To je to iste ako by som povedal ze ohen alebo voda.Vykon je dobry?Mam obavy ze nie.
boba123
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 05.06.2015 16:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boba123 »

Nerobili podrobnu diagnostiku, len im opat vyhodilo chybu na vstrekovaci na 2hom valci. Velmi som sklamana z pristupu autorizovaneho servisu Ford. vraveli mi, ze mam dat skontrolovat vsetky vstrekovace. a co ked ani v jednom nebude chyba? mam vyhadzovat peniaze za nieco, co je mozno dobre? Neviem... vykon je ok, ale pravda je ze netlacim na pilu velmi, lebo ked mu pridam otacky, tak kopne autom. si dam najrv vycistit EGR a ak to nepomoze, tak dam skontrolovat vstrekovace
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zase len obvyklá bieda a deficit rozumu.Lebo keby páni servismeni nalogovali danú konštantnú rýchlosť,tak rozhoden dôjdu k novým poznatkom.Daj EGR vyčistiť a jeho prácu skontrolovať (diagnostika jeho prácu monitoruje cez hodnoty váhy) Pre EGR je ustálená konštantná rýchlosť povel na prácu (rekukcia emisií) a kedže sa jeho otváraním dostáva do valca (pokojne až 50%) inertný plyn,tak logicky aj každý nedostatok v práci je citelný v zmenách presne v rytme pokusov RJ zjednať vo veci poriadok.Kým nie istota že EGR ide podla nôt,tak by som vstreky nechal na pokoji.Ak by ale do úvahy prišli,treba ako naznačuje avelmak,pozrieť korekčné dávky ale aj prepadové dávky aby sa daný úkon zdôvodnil
18KASKO18
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 07.05.2009 20:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 18KASKO18 »

Zdravim chcel by som sa opytat ci mate niekto skusenost ako ja mam ff 1.8tdci ked som ho kupil na jedno natankovanie po vicko som urobil 1150km teraz mi zacal motor na 3stupni vinechavat na 4stupni ide na plny vykon a na ostatnych sa len taha a nema silu a spotreba na dialnici 800km plna nadrz an povicko dalsi problem je ked ideme pisti v aute auto nerozbehnem viac ako na 10pkm nevladze bol som v priginal servise ford anezistili.mi ziadnu chybu viete niekto co to moze byt
Ziginho10
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 24.08.2007 00:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ziginho10 »

Prosím Vás, kúpil som Ford S-Max 1,8TDCi 92kW, mám ho cca mesiac a začal som si všímať že za studena S-Max cuká... Keď mu trochu pridám tak akoby trhá, keď sa motor zahreje tak ide pekne, ale ráno nieje príjemné to trhanie + som si všimol že mierne zadymí pri naštartovaní ráno... Diagnostika nepíše žiadnu chybu. Premýšlal som nad palivovým filtrom, ale zas keby to je filtrom tak by cukal aj pri zahriatom motore či?
Meral mi mechanik hodnoty trysiek a hodnoty boli vraj dobré, ale meral ich pri zohriatom motore. Je možné žeby boli vstreky na výmenu ? Naozaj neviem čo to môže spôsobovať, EGR ventil je OK.
Ďakujem vopred.

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných