Kia Ceed - zvysenie vykonu

Diskusia ohľadne vozidiel značky KIA

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

marvolo
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marvolo »

naco tu miesas naftu?
kolko by vyzmykal z tej 1.4? prinajlepsom 100kw? ziadna zaruka, zivotnost zahadou a kolko by ho to stalo, tipnem do 5tisic? ktory mechanik sa pusti do ladenia korejskej 1.4?
tak mi nehovor ze vykonnejsi benzin (samozrejme so vsetkym potrebnym prislusenstvom) nie je lahsia cesta...

Pises akoby po ladeni nemusel riesit inu spojku, RJ atd...
A k STK motor mozes legalne vymenit pokial sa montoval do daneho modelu. Tolko k tomu snivaniu @hjundai
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

A k STK motor mozes legalne vymenit pokial sa montoval do daneho modelu.
Si si istý tým čo píšeš?
Kde si to videl napísané v akom predpise, zákone, kdekoľvek?
Viem, že vymeniť to ide, ale za rovnaký motor s rovnakým výkonom. Legálne.
Vieš dať zdroj, link, skadiaľ čerpáš svoje info?
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Važení, trochu ta diskusia ULETELA iným smerom, ako to plánoval zadavateľ témy.....

Zadavateľ témy sa dotazoval KDE by mu urobili softwarovú ÚPRAVU RJ, a príp dvihli výkon o nejakých 7-10 kW

Zadavateĺ témy nechcel nič počuť o kovaných ojniciach , o ladených vyfukových zvodoch, ani o odľahčených komponentoch motora

jednoducho sa spýtal, KDE vykonávajú softwarovú upravu RJ jeho motora za učelom zefektívnenia práce toho motora a príp. navýšenia výkonu o niekoĺko kW
To je CELÉ a tak to treba POCHOPIŤ

a NEMIEŠAT do temy nejaké halucinacie na základe svojich predstáv o dragsteroch a páliacich sa pneumatikach pri pridaní plynu "na podlahu"... :::
marvolo
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
Bydlisko: KE
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marvolo »

raven85 napísal: Si si istý tým čo píšeš?
Kde si to videl napísané v akom predpise, zákone, kdekoľvek?
Viem, že vymeniť to ide, ale za rovnaký motor s rovnakým výkonom. Legálne.
Vieš dať zdroj, link, skadiaľ čerpáš svoje info?
ospravedlnujem sa, jednoducho to ide iba za rovnaky typ, vraj rozne motory mozu mat rovnaky typovy kod v technicaku a lisia sa ciselkami za tym.
Pri rozdielnych motoroch jedine cez potvrdenie od importera a cele papierovacky okolo.
Vraj pri STK motory uz nekontroluju a vymeneny motor z tej istej rodiny motorov, zvykne mat prve znaky typu rovnake, to nebude okate. Ale mas pravdu nie je to jednoduche zlegalizovat. Ospravedlnujem sa este raz, na viac miestach som to kedyci cital ale teraz som uz nenasiel.
ROBOPASTUSZEK
Príspevky: 159
Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ROBOPASTUSZEK »

Ludia poviem vam jeden krasny priklad ladenia auta. Honda civic type r (model ep3) motor 2.0 147kw. Vseobecne tento motor je asi posledny motor od hondy na ktorom sa honda este krasne vyhrala pouzila vsetky svoje skusenosti a poznatky svojimi vlastnostami tento motor necha za sebou 2.0 turbo co davali do vw golf V na sprintoch. Tak tento motor od hondy presiel vymenou sania, vyfuku (ledene priamo na tento motor a auto ) svetova spolocnost dalej bola pouzita RJ hondata co je priamo jednotka odladena na totok auto kopou inzinierov , stalo to niekolko stoviek (pocitaj 3-4000) e , katalizator siel off a podarilo sa vydolovat neuveritelnich 18koni navyse! Pozor motor ktory je uz od vyrobcu prisposobeny stylom ostra vacka, lahke kpmponenty a dali sa na to veci od svetovych vyrobcov (injen/takeda sanie a vyfuk hks a riadiaca jednotka hondata ) veci ktore su vyvyjane desiatkami inzinieroch v skusobnach, na dynamometroch atd. Tak ak mi tu niekto povie ze v tej a tej firme robi chalan z ucnaku ktory dokaze za 2 hodiny bez vymeni cohokolvek na motore vydolovat 15-20koni a znizit spotrebu tak sa cudujem ze robi tu za par stoviek a nie v automobilke za par tisiciek mesacne a je genius :4090: :40bd: :4012: Proste pre mna su to ojeby a motor sa neodladuje na valcovej brzde ale v prevadzke a na dynamometri. Navyse valcova brzda ma odchilku do 10% co je hodnota ktoru slubuju ze narastie vykon. Pri atmosfere staci ze teplota prostredia klesne o 2-3 stupne anove kone su na svete
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Ono je to len o hlave... keď chcem výkon nekúpim si 1.4... keď chcem "jazdiť s radosťou" nekúpim si Fabiu.... na druhej strane sú motory ktoré sú zámerne výrobcom poddimenzované - lebo spotreba, lebo dane v danom štáte, lebo emisie.... a tam sa dá výkon v prípade dízlov softom elegantne upraviť.
Ale keby nebolo témy " o koľko zvýšim výkon šiškou na saní " o čom by sa písalo?

Návrat na "KIA fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní