Kia Ceed - zvysenie vykonu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 29.01.2017 19:46 Zdieľať na Facebook
Kia Ceed - zvysenie vykonu
zdravim. je najeka moznost zvysit vykon na aute kia ceed, rocnik 2007, benzin, 77kw ?
dakujem
dakujem
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Mimochodom je to 1.4 CVVT 73 kW ,
tu ti dávam link , kde to vedia PROFESIONALNE spraviť
takpovediac na počkanie a neošklbú Ťa ani nič nedo.d.r.bú
naozaj oplatí sa tam objednať a vycestovať tam.
http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... cvvt-73-kw
Ale existuje tzv. soft tunnig ktorý zahŕňa vymenu niektorých komponentov motora za výkonnejšie
predovšetkým zapaľovacích sviečok , odporúčané su Iridium
/platinová elektroda/ silnejšia iskra
a ďalej výmena vložky vzduchu za priechodnejšiu napr. K&N
Skus urobiť tieto dve výmeny a uvidíš , či sa niečo zmení.
Taktiež pokiaľ chceš od motora maxx vykon, musíš V PRVOM rade MAZAŤ kvalitným olejom , vymena každých 8-10 000 km
davať výkonnejšie vysokooktanové palivo , alebo rovno LPG
a samozrejme žmýkať z motora všetok výkon čo dá, to znamená TOČIŤ, TOČIŤ , TOČIŤ
II.stupeň na 4500 r.p.m III.stupeń na 5500 r.p.m a IV. stupeň taktiež aspoń na 4000 r.p.m jazdiť
z adaptačnej pamäte RJ sa vymažu nepotrebné vzory spaĺovania načítané jazdou po meste
a uvidíš ako ten motor pojde !!
tu ti dávam link , kde to vedia PROFESIONALNE spraviť
takpovediac na počkanie a neošklbú Ťa ani nič nedo.d.r.bú
naozaj oplatí sa tam objednať a vycestovať tam.
http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... cvvt-73-kw
Ale existuje tzv. soft tunnig ktorý zahŕňa vymenu niektorých komponentov motora za výkonnejšie
predovšetkým zapaľovacích sviečok , odporúčané su Iridium
/platinová elektroda/ silnejšia iskra
a ďalej výmena vložky vzduchu za priechodnejšiu napr. K&N
Skus urobiť tieto dve výmeny a uvidíš , či sa niečo zmení.
Taktiež pokiaľ chceš od motora maxx vykon, musíš V PRVOM rade MAZAŤ kvalitným olejom , vymena každých 8-10 000 km
davať výkonnejšie vysokooktanové palivo , alebo rovno LPG
a samozrejme žmýkať z motora všetok výkon čo dá, to znamená TOČIŤ, TOČIŤ , TOČIŤ
II.stupeň na 4500 r.p.m III.stupeń na 5500 r.p.m a IV. stupeň taktiež aspoń na 4000 r.p.m jazdiť
z adaptačnej pamäte RJ sa vymažu nepotrebné vzory spaĺovania načítané jazdou po meste
a uvidíš ako ten motor pojde !!
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
laco1871: prosím ťa neblbni...
Vieš kolko mu pomôžu platinové / iridiové sviečky + značková vložka filtra?
Jedno velké h***o... Nejaké 2-3 PS nemáš šancu ani pocítiť
Takých grafov "čiptunerskej" firmy kde je akože nárast výkonu ti nakreslí stredoškolak kolko len chceš. Výkon 73kW "až" 80kW! To znamená kolko "až" 80kW? Možno len 77kW...
Na rovinu - ak sa výkon nedvihne zhruba o 10-15kW tak to skoro nie je cítiť.
Vieš kolko mu pomôžu platinové / iridiové sviečky + značková vložka filtra?
Jedno velké h***o... Nejaké 2-3 PS nemáš šancu ani pocítiť
Takých grafov "čiptunerskej" firmy kde je akože nárast výkonu ti nakreslí stredoškolak kolko len chceš. Výkon 73kW "až" 80kW! To znamená kolko "až" 80kW? Možno len 77kW...
Na rovinu - ak sa výkon nedvihne zhruba o 10-15kW tak to skoro nie je cítiť.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
ivko ,su tu temy o chipovaní Sandera....
Ja som len zhrnul určité fakty , pri tuningu,ide o to aby ten motor išiel pocitovo lepšie hlavne z nízkych otáčok
a tiež aby sa dal točiť až po obmedzovač, kde ma svoju výkonovú špičku od 5000 r.p.m do maxima
Samozrejme,že malokto je schopný pocitiť nárast nejakých 7-10 kW
ALE , prosím Vás NEPOROVNAVAJME VŠETKO s TDi .....
Nikdy nebolo cielom chipovania hladkeho benzinoveho motora dvihnuť mu výkon o 30% alebo o 1/2 ako je to možne na oturbenom diesli
TOTO NIE JE MOŽNÉ
Ale dosiahnuť to aby benzinový motor pracoval hladšie a efektívnejšie MOŽNÉ JE
Z KIE Ceed nikdy nebude SAFETY CAR použiteĺný na pretekoch,
Takže milý ivko, prosím Ťa pekne
nerob zo mňa hlupáka !!!
A nevkladaj mi do ust slova a myšlienky , ktoré mi nikdy ani nezišli na um !
ďakujem.
Ja som len zhrnul určité fakty , pri tuningu,ide o to aby ten motor išiel pocitovo lepšie hlavne z nízkych otáčok
a tiež aby sa dal točiť až po obmedzovač, kde ma svoju výkonovú špičku od 5000 r.p.m do maxima
Samozrejme,že malokto je schopný pocitiť nárast nejakých 7-10 kW
ALE , prosím Vás NEPOROVNAVAJME VŠETKO s TDi .....
Nikdy nebolo cielom chipovania hladkeho benzinoveho motora dvihnuť mu výkon o 30% alebo o 1/2 ako je to možne na oturbenom diesli
TOTO NIE JE MOŽNÉ
Ale dosiahnuť to aby benzinový motor pracoval hladšie a efektívnejšie MOŽNÉ JE
Z KIE Ceed nikdy nebude SAFETY CAR použiteĺný na pretekoch,
Takže milý ivko, prosím Ťa pekne
nerob zo mňa hlupáka !!!
A nevkladaj mi do ust slova a myšlienky , ktoré mi nikdy ani nezišli na um !
ďakujem.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
laco1871: A kto to porovnáva s TDI??? Alebo nejakým iným oturbeným dieslom?
Ty si nič nepovedal - nenapísal?
Sviečky nič neriešia, hlavne aby boli v stave akom byť majú a nie nejaké vyiskrené s pretiahnutým intervalom. Vložka filtra v ideálnom prípade prida 2PS a možno aj vôbec nič, len sa zmení zvuk.
V Renaulte som mal vložku BMC, stálo to cez 50€ (ja som ju nekupoval) a na rovinu poviem že okrem otravného hluku to neprinieslo nič a to bol 2.0i 102kW.
Kto chce výkon má si kúpiť auto s adekvátnym výkonom. Ja viem prečo mám 2.5i a nie nejakú 1.6i kde by som nahánal kone blbostami. Ako tu bolo povedané, dvihnúť výkon atmosferického motora stojí nehorázne peniaze. Ked už nejak začať tak najrozumnejšia cesta je iné vačky, úprava sania + výfuku (ladené zvody) + chip, ale to sa zrazu bavíme o tisíckach €€€, ale teda sa dá takto získať trebárs 20-25kW
Ty si nič nepovedal - nenapísal?
Ked na 73kW dvihneš výkon o 5kW tak to skoro ani necítiš, raz sa ti zdá že to ide lepšie a inokedy nevidíš rozdiel. Viac ako 5kW ti zabije smer vetra, je sakra rozdiel či ideš po vetre, alebo proti vetrulaco1871 napísal:Ale existuje tzv. soft tunnig ktorý zahŕňa vymenu niektorých komponentov motora za výkonnejšie - predovšetkým zapaľovacích sviečok , odporúčané su Iridium
/platinová elektroda/ silnejšia iskra
a ďalej výmena vložky vzduchu za priechodnejšiu napr. K&N
Skus urobiť tieto dve výmeny a uvidíš , či sa niečo zmení.
Sviečky nič neriešia, hlavne aby boli v stave akom byť majú a nie nejaké vyiskrené s pretiahnutým intervalom. Vložka filtra v ideálnom prípade prida 2PS a možno aj vôbec nič, len sa zmení zvuk.
V Renaulte som mal vložku BMC, stálo to cez 50€ (ja som ju nekupoval) a na rovinu poviem že okrem otravného hluku to neprinieslo nič a to bol 2.0i 102kW.
Kto chce výkon má si kúpiť auto s adekvátnym výkonom. Ja viem prečo mám 2.5i a nie nejakú 1.6i kde by som nahánal kone blbostami. Ako tu bolo povedané, dvihnúť výkon atmosferického motora stojí nehorázne peniaze. Ked už nejak začať tak najrozumnejšia cesta je iné vačky, úprava sania + výfuku (ladené zvody) + chip, ale to sa zrazu bavíme o tisíckach €€€, ale teda sa dá takto získať trebárs 20-25kW
Naposledy upravil/-a ivko1 v 10.07.2017 20:49, upravené celkom 4 krát.
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
pri 50kw citit aj zapnutu klimatizaciu do kopca, verim ze +5kw by pomohlo... takych +10% je fajn...
Zakladny postup je asi vzdy rovnaky:
brzdy, podvozok, kvalitne pneu, turbo/supercharger, vylepsit chladenie, vstreky, cerpadlo, kovane diely motora, ostra vacka, lahky zotrvacnik, skratene radenie, zvody a komplet vyfuk, vzduchovy filter
Tisice eur... pokial planujes jazdit sportovo,co najviac odlahci auto, prava zabava je v zakrutach, nie na priamke. Pokial to bude len presuvadlo, kasli na vykon, spolahlivo ta presunie z A do B aj so 70kw.
Samozrejme mozes vymenit vzduch filter (vykon nezvysi, ale zlepsi reakcie motora) vyfuk, vstreky a CHIPnut ale podla mna sa neoplati. Alebo odbornik na motory, nech odlahci pohyblive casti motora... ale to tiez nebude najlacnejsie...
Ked ti mozem poradit, radsej ako nasypat 3000e do Ceed, kup si MX-5 a uzivaj si cestu v tom spravnom aute.
Zakladny postup je asi vzdy rovnaky:
brzdy, podvozok, kvalitne pneu, turbo/supercharger, vylepsit chladenie, vstreky, cerpadlo, kovane diely motora, ostra vacka, lahky zotrvacnik, skratene radenie, zvody a komplet vyfuk, vzduchovy filter
Tisice eur... pokial planujes jazdit sportovo,co najviac odlahci auto, prava zabava je v zakrutach, nie na priamke. Pokial to bude len presuvadlo, kasli na vykon, spolahlivo ta presunie z A do B aj so 70kw.
Samozrejme mozes vymenit vzduch filter (vykon nezvysi, ale zlepsi reakcie motora) vyfuk, vstreky a CHIPnut ale podla mna sa neoplati. Alebo odbornik na motory, nech odlahci pohyblive casti motora... ale to tiez nebude najlacnejsie...
Ked ti mozem poradit, radsej ako nasypat 3000e do Ceed, kup si MX-5 a uzivaj si cestu v tom spravnom aute.
-
- Príspevky: 303
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ladiť 1.4i nemá absolútne zmysel, lebo stále tomu chýba krútiaci moment a bárs by to človek nejak upravoval tak výkon stúpne ale krútiaci moment sa moc nedvihne, len sa všetko posunie do vyšších otáčok. Zospodu to bude také isté tupé, akurát keby to človek nahánal tak by citil že to ide, ale to je vhodne tak na jazdu po okruhu a nie na normálnu cestu
Dám taký jednoduchý príklad na dvoch motoroch z Hondy Civic
1.6VTI - 118kW/7600rpm, 153Nm/7000rpm
1.6i - 81kW/5600rpm, 152Nm/4300rpm
truck123: ponúkajú ale či aj reálne dodajú... 120kW z 2.0i je už sakra výkon, jasné sú aj vyýkonnejšie, ale to je trebárs 2.0i v Type--R/S2000 vyladený na 147kW, alebo trebárs v Subaru BRZ/Toyota GT86 147kW a to sú fakt vrcholovo naladené motory a nejak sa mi nechce veriť že by na vyladenom 2.0i na 120kW vedeli dvihnúť na 133kW
Dám taký jednoduchý príklad na dvoch motoroch z Hondy Civic
1.6VTI - 118kW/7600rpm, 153Nm/7000rpm
1.6i - 81kW/5600rpm, 152Nm/4300rpm
truck123: ponúkajú ale či aj reálne dodajú... 120kW z 2.0i je už sakra výkon, jasné sú aj vyýkonnejšie, ale to je trebárs 2.0i v Type--R/S2000 vyladený na 147kW, alebo trebárs v Subaru BRZ/Toyota GT86 147kW a to sú fakt vrcholovo naladené motory a nejak sa mi nechce veriť že by na vyladenom 2.0i na 120kW vedeli dvihnúť na 133kW
Naposledy upravil/-a ivko1 v 10.07.2017 21:32, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 303
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 76
- Dátum registrácie: 23.05.2012 12:46
- Bydlisko: KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
hej je to najjednoduchšie ale len v hlave ktorej sa sníva aj cez deň. Nakoniec prečo tam nenahodí rovno 2.0 alebo 2.0 crdi ta ne? A možno na iných trhoch ponúkali aj niečo silnejšie. Veci ako spojka, prevodovka, RJ, emisie, STK - to netreba vôbec riešiť. Zanes auto garážnikovi s iným motorom v kufri nech vymení...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní