Cuká/trhá motorom pri nižších otáčkach
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 07.07.2017 18:01 Zdieľať na Facebook
Cuká/trhá motorom pri nižších otáčkach
Ahojte, mám Ford Mondeo combi 2007, 2,0 TDCI 103kw a prišiel som zo servisu menili mi snímač váhy vzduchu a doplňali klímu ale auto nie je v poriadku. Pri menších otáčkach auto cuká ako keby išlo zhasnúť nemá niekto skúsenosť s týmto problémom? Keď sa auto dostane nad 2000 otáčok tak je všetko ok.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 07.07.2017 18:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Toto snad nemyslis vazne. Spomenul si, ze sa menila vaha vzduchu, ktora ma velmi dolezite slovo pri davkovani paliva, ale uz si sa unuval napisat preco sa menila. Akym sposobom a s akym vysledkom bola diagnostikovana a vzniklo rozhodnutie o jej vymene? Ako sa auto spravalo predtym?
Zalozis temu a chces riesenie problemu, ktory zacnes opisovat az niekde za polovickou jeho vzniku.
Zalozis temu a chces riesenie problemu, ktory zacnes opisovat az niekde za polovickou jeho vzniku.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 07.07.2017 18:01 Zdieľať na Facebook
Tono, váha vzduchu sa menila preto lebo pri necelých 4000 otáčkach auto stratilo ťah, vypnul som motor a zapnul a išlo zase všetko OK, bol som na diagnostiku a zistili že je to váhou vzduchu tak sa menil snímač na váhe plus som si nehal doplnil klímu, odišiel som zo servisu a auto pri nižších otáčkách cuká/trhá. Predtým auto nevykazovalo žiadnu poruchu. Teraz to robí pri trojke na rýchlosti cca 40km, keď sa zdvihnú otáčky auto ide ako má, išiel som na päťke 170 a auto stále ťahalo....
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Ak veris tomu, ze prvy krat spolahlivo diagnostikovali chybnu vahu vzduchu, tak im to tam odnes s tym, nech ti diagnostikuju terajsi stav a co ho sposobuje. Ja tomu osobne neverim, lebo inak by si mal funckne auto. Zbehni za niekym kto sa diagnostike naozaj rozumie a spravi ti logovanie za jazdy tak ako sa to robit ma. Tipujem, ze prva diagnostika prebehla len v rozsahu citania chybovych kodov a vymena vahy vzduchu bol nespravny tah. Najjednoduchsiu vec co mozes spravit, kym si najdes cloveka co vie robit s diagnoatikou, je nahodit si povodnu vahu vzduchu. Okrem inecho reklamuj pracu v servise.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Reklamovat pracu???
Dal im auto s problemom, servis mal auto opravit a zakaznik zaplatit. Ak servis auto neopravil, tak zakaznik nemal preco platit. Ze mu dali, namontovali daky novy diel, ktory nebolo treba menit? Problem servisu, zakaznik ho nema preco platit, ani jeho vymenu, kedze ho nebolo potrebne menit.
Na Slovensku je problem, ze mnoho ludi si mysli, ze servis ich chce len okradnut, takze preto otazky tohto typu. Hladaju moznu pricinu problemu, potom kupia diel a donesu do servisu, ze namontovat.
Stale nedokazem pochopit, preco vo velkej miere neexistuje vztah zakaznik/servis, proste doviest tam auto, povedat ako sa chyba prejavuje a pockat si na vyjadrenie servisu ohladom dlzky opravy a ceny. Prebehne schvalenie, cakanie, platba a auto opravene. Ak problem neodstrania, alebo len ciastocne, tak zakaznik reklamuje opravu.
Ze cena za servis??? No a kupovanie, vymena dielov na slepo, len po dakej rade je lacnejsie???
Dal im auto s problemom, servis mal auto opravit a zakaznik zaplatit. Ak servis auto neopravil, tak zakaznik nemal preco platit. Ze mu dali, namontovali daky novy diel, ktory nebolo treba menit? Problem servisu, zakaznik ho nema preco platit, ani jeho vymenu, kedze ho nebolo potrebne menit.
Na Slovensku je problem, ze mnoho ludi si mysli, ze servis ich chce len okradnut, takze preto otazky tohto typu. Hladaju moznu pricinu problemu, potom kupia diel a donesu do servisu, ze namontovat.
Stale nedokazem pochopit, preco vo velkej miere neexistuje vztah zakaznik/servis, proste doviest tam auto, povedat ako sa chyba prejavuje a pockat si na vyjadrenie servisu ohladom dlzky opravy a ceny. Prebehne schvalenie, cakanie, platba a auto opravene. Ak problem neodstrania, alebo len ciastocne, tak zakaznik reklamuje opravu.
Ze cena za servis??? No a kupovanie, vymena dielov na slepo, len po dakej rade je lacnejsie???
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Netreba si hned myslieť ,že majiteľ auta je nejaký s.prostý
manták, čo chce zo všetkým vy.d.rbať a jediné náklady na prevádzku auta, ktoré je ochotný akceptovať su vydavky na palivo....
Jednoducho ,ked dáva auto do servisu,tak sa spolieha na to,že tam su ľudia,čo vedia ,čo robia...
A ďalšia vec, elektronika v dnešných autách je nevyspytateĺná z roznych príčin ,
jednak zo špatného zauzlenia jednotlivých skupín, tým myslím pospájanie jednotlivých súčasti auta do okruhov..
Ako inak by sa dalo vysvetliť,že jeden maník vymenil v aute RADIO a prestal mu fungovať centrál ???
Taký bol blbý, že nevedel ČO robí ???
Nemyslím si to.
Preto aj ta vaha vzduchu vobec nemusí sposobovať ten problém, koniec koncov práca váhy vzduchu sa dá krasne diagnostikovať, ako o tom píše Pan Hlavatý.
Ďalšia blbosť je , že klimatizacia je spojená s ofukom skiel,teda s vnutorným ventilátorom ,je to na jednej poistke, ja sa pýtam PREČO ?
Keď ventilator vnutornej cirkulácie vzduchu v kabíne, je jeden spotrebič, kým kompresor klímy je ďalší spotrebič.
Teda je tu potrebný skúsený autoelektrikar, ktorý pozná schémy , princíp práce motora vrátane funkcie všetkých snímačov , princip tvorenia zmesi ako ho riadi RJ,a dát posielaných do RJ,
a vzajomné suvislosti v elektroinštalacii,
inak sa nepohne z miesta.
manták, čo chce zo všetkým vy.d.rbať a jediné náklady na prevádzku auta, ktoré je ochotný akceptovať su vydavky na palivo....
Jednoducho ,ked dáva auto do servisu,tak sa spolieha na to,že tam su ľudia,čo vedia ,čo robia...
A ďalšia vec, elektronika v dnešných autách je nevyspytateĺná z roznych príčin ,
jednak zo špatného zauzlenia jednotlivých skupín, tým myslím pospájanie jednotlivých súčasti auta do okruhov..
Ako inak by sa dalo vysvetliť,že jeden maník vymenil v aute RADIO a prestal mu fungovať centrál ???
Taký bol blbý, že nevedel ČO robí ???
Nemyslím si to.
Preto aj ta vaha vzduchu vobec nemusí sposobovať ten problém, koniec koncov práca váhy vzduchu sa dá krasne diagnostikovať, ako o tom píše Pan Hlavatý.
Ďalšia blbosť je , že klimatizacia je spojená s ofukom skiel,teda s vnutorným ventilátorom ,je to na jednej poistke, ja sa pýtam PREČO ?
Keď ventilator vnutornej cirkulácie vzduchu v kabíne, je jeden spotrebič, kým kompresor klímy je ďalší spotrebič.
Teda je tu potrebný skúsený autoelektrikar, ktorý pozná schémy , princíp práce motora vrátane funkcie všetkých snímačov , princip tvorenia zmesi ako ho riadi RJ,a dát posielaných do RJ,
a vzajomné suvislosti v elektroinštalacii,
inak sa nepohne z miesta.
-
- Príspevky: 550
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
- Bydlisko: NItriansky kraj Zdieľať na Facebook
Odpoviem mozno trosku mimo. Kedze mam mondeo tddi 85kw. Ale. Na 3ke 40kmh je ozaj škubanie autom. To mne kruti okolo 1400 otacok. Nad 2000 otacok ze ide "ako gula" tak ano ide kedze tiska turbo co to da. Mne to pocitovo zacina okolo 1800 otacok. Dalej ze taha do 4000. A potom umiera. Ja mam od 4500 cervene. Tak neviem ale realne vyuzitie vidim tak do 3700 a potom to ozaj nema nejaky tah, ale je tam dalsi prevodovy stupen. Mozno som ja zle nauceny. Ale tento popis co sa deje mi nepride chyba ani tak auta ako clanku mendzi sedackou a volantom. P.S 5st MT, BWY, 2001
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Mastik asi som sa zle vyjadril. Nemal som na mysli len reklamacie pracu v servise ako taku, ale komplet co servis vykonal a auto neopravil. Ja som toho isteho nazoru co ty a z toho, co napisal zakladatel temy som presvedceny, ze servis diagnostikoval chybu vahy vzduchu a ze servis ju aj vymenil. V idealnom svete by to malo byt tak ako pises, ale vstupuje do toho to, ze auto je zlozity stroj a odstranenie chyby si vyzaduje mat dostupne prostriedky na sledovanie vsetkych jeho funkcii a mat samozrejme znalosti o zavislostiach. Som presvedceny, ze v servise si len precitali nejaku chybu a rozhodli vymenit vahu vzduchu. Nechcem im krivdit, ale ak je to tak, tak v takomto servise tazko pochodi s nejakou reklamaciou k zdarnemu koncu. Uz preukazali, ze na to jednoducho nemaju.mastik29 napísal:Reklamovat pracu??? ...
Brko daj vediet ako si pochodil, ak vymenis vahu za povodnu.
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 07.07.2017 18:01 Zdieľať na Facebook
Viem čo si môžem dovoliť na tom aute a myslím si že auto na trojke pri 40km by neskapíňalo, ak myslíš to.... Chodil som tak a aj chodím, viem že to auto sa správa inak a ak nemáš užitočnú radu ako aj ostatní tak načo sa namáhať písať sem príspevok??? Tu je forum o tom aby mi niekto poradil ale vidím že úroveň inteligencie na Slovensku je veľmi nízka keď ti niekto miesto rady dáva ponaučenia a vadia sa tu medzi sebou v diskusií .....kubco23 napísal:Odpoviem mozno trosku mimo. Kedze mam mondeo tddi 85kw. Ale. Na 3ke 40kmh je ozaj škubanie autom. To mne kruti okolo 1400 otacok. Nad 2000 otacok ze ide "ako gula" tak ano ide kedze tiska turbo co to da. Mne to pocitovo zacina okolo 1800 otacok. Dalej ze taha do 4000. A potom umiera. Ja mam od 4500 cervene. Tak neviem ale realne vyuzitie vidim tak do 3700 a potom to ozaj nema nejaky tah, ale je tam dalsi prevodovy stupen. Mozno som ja zle nauceny. Ale tento popis co sa deje mi nepride chyba ani tak auta ako clanku mendzi sedackou a volantom. P.S 5st MT, BWY, 2001
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných