Mitshubishi L 200 2.5 DI-D
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 25.09.2007 19:19
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Mitshubishi L 200 2.5 DI-D
Zdravím,
Zvažujem kúpu Mitsu L200 2,5DI-D 100kw v Autmate r.v:2006 má niekto skúsenosti z týmto vozidlom? Poteší kladná či záporná informácia o motore nápravách či iné poznatky.
Vopred ďakujem.
Zvažujem kúpu Mitsu L200 2,5DI-D 100kw v Autmate r.v:2006 má niekto skúsenosti z týmto vozidlom? Poteší kladná či záporná informácia o motore nápravách či iné poznatky.
Vopred ďakujem.
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Auto ako také, je neskutočný držiak.
Čo som ho jazdil, tak motor na jedničku, nápravy boli listové perá.
Auto malo cez 200000km, jazdené 24 denne a auto šlo bez zaváhania v krajine, kde teplota málokedy klesla pod 30° a 45° v tieni bol štandard. Čo som mal "šťastie", tak prdlo listové pero na pravej strane, počas prejazdu nerovnosťou.
Avšak auto jazdilo v kuse s 500kg vzadu, takže bolo to spôsobené skôr únavou materiálu, ako nekvalitou.
Nad 200000km bola vybehaná kulisa, ale radiť si zaradil stále, bez zaváhania. Avšak 200kkm na aute, ktoré som jazdil zodpovedá 600000km bežnej prevádzky, takže ak nekupuješ auto z blízkeho východu, ale zo SK, tak v pohode - a aj tak kupuješ automat .
Ak potrebuješ pracanta, tak je to skvelá voľba - buď toto, alebo Hilux.
Čo som ho jazdil, tak motor na jedničku, nápravy boli listové perá.
Auto malo cez 200000km, jazdené 24 denne a auto šlo bez zaváhania v krajine, kde teplota málokedy klesla pod 30° a 45° v tieni bol štandard. Čo som mal "šťastie", tak prdlo listové pero na pravej strane, počas prejazdu nerovnosťou.
Avšak auto jazdilo v kuse s 500kg vzadu, takže bolo to spôsobené skôr únavou materiálu, ako nekvalitou.
Nad 200000km bola vybehaná kulisa, ale radiť si zaradil stále, bez zaváhania. Avšak 200kkm na aute, ktoré som jazdil zodpovedá 600000km bežnej prevádzky, takže ak nekupuješ auto z blízkeho východu, ale zo SK, tak v pohode - a aj tak kupuješ automat .
Ak potrebuješ pracanta, tak je to skvelá voľba - buď toto, alebo Hilux.
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 25.09.2007 19:19
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Ja mám Rangera a max. spokojnosť, ale určite aj L200 je dobrá voľba,
keď som kupoval pickup tak som pozeral aj Nissany či Mitsubishi
väčšinou boli na tom horšie z koróziou tak som zvolil Forda, veľká výhoda tých starších L 200(neviem ako je to pri tebe vybranom modeli)bolo že veľa dielov pasovalo z Pajera.
keď som kupoval pickup tak som pozeral aj Nissany či Mitsubishi
väčšinou boli na tom horšie z koróziou tak som zvolil Forda, veľká výhoda tých starších L 200(neviem ako je to pri tebe vybranom modeli)bolo že veľa dielov pasovalo z Pajera.
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
tie s lepsou vybavou maju superselect. pozeral by som tie. nezatazeny zadok je na asfalte uskakany, ale to je normalne.
o poruchovosti commonrail dizla asi ani netreba moc toho hovorit. ako pri kazdom palivova sustava, egr, dpf... bezne veci. zalezi od majitela, servisu, tankovaneho paliva, kilometrov. a asi ako pri kazdej znacke, komu sa nekazi nenadava, komu sa kazi nadava. ale mne sa tiez paci tato L200ka.
inak v autorizaku sa dal doobjednat powerbox od RALLIARTu origo na tento motor. ale treba na to na nete precitat skusenosti od uzivatelov
o poruchovosti commonrail dizla asi ani netreba moc toho hovorit. ako pri kazdom palivova sustava, egr, dpf... bezne veci. zalezi od majitela, servisu, tankovaneho paliva, kilometrov. a asi ako pri kazdej znacke, komu sa nekazi nenadava, komu sa kazi nadava. ale mne sa tiez paci tato L200ka.
inak v autorizaku sa dal doobjednat powerbox od RALLIARTu origo na tento motor. ale treba na to na nete precitat skusenosti od uzivatelov
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 25.09.2007 19:19
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný