Turbo padne na 4. do núdzové režimu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Turbo padne na 4. do núdzové režimu

Príspevok od používateľa marekvin »

Mám octaviu 1,1,9tdi, 81kw,rv 2000,AHF. Potrebujem poradiť stým,že keď idem s autom po stani tak len na 4.stupni pri 3000 otáčkach mi turbo padne do núdzaku,potom za jazdy vypnem motor a znova nastarujem tak už môžem vytacat koľko chcem a už do nudzaku nepadne.na diagnostike vypísalo,,plniaci tlak prekročeny-sporadicky ".Turbo je pol roka po repase,hadičky komplet vymenené,tiahlo na turbe ide ľahko.prosím poraďte čo stým môže byť, že to robí len na 4.stupni? Ďakujem
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ved ti pise plniaci tlak prekroceny.na 4 stupni mas pri urcitej rychlosti a polohe tvojej nohy najvaciu zataz pre motor to znamena ze dava tomu vsetko co vie aby sa rozbehlo tak ako chces ty.a tam to povoli.nedavno hlavaty pisal ako na to.
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

A nevieš kde presne o tom píše, lebo o tom mojom probléme neviem nikde nájsť a ani ako to vyriešiť
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

skus vymeniť N75,ak to nepomože,reklamuj turbo,zostáva zaseknutá variabilita turba.
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Ventil N75 som si požičal na vyskúšanie
od brata a robilo to isté, tak som mu ho vrátil.volal som aj chlapíkovi čo mi repasoval turbo a on mi vravel aby som auto prebehol na dlhšiu cestu V otáčkach vyšších ako 3000 A malo by to byť v poriadku. Spravil som to čo chcel aj celkovo od vtedy chodím vo vyšších otáčkach A nepomohlo to
Naposledy upravil/-a marekvin v 25.06.2017 16:34, upravené celkom 1 krát.
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Keď to bude vychádzať že sa zasekava variabilita turba tak to je mojim jazdenim alebo to zle zrepasovali? Pýtam sa kvôli tomu že mi dal na repas 2-ročnú záruku a neverím že za polrok by sa malo turbo tak zaniest aby sa variabilita zasekavala jazdenim
gippo
Príspevky: 227
Dátum registrácie: 06.02.2010 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gippo »

ak chodíš pod otáčky može turbo zaniesť,ale to nič nemení na tom,že je ešte v záruke,nedaj sa odbiť.
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Takže aby som to zhrnul že podľa týchto mojich príznakov je to na 100% pridreta variabilita turba keďže ventil N75 by mal byť v poriadku ? Nerád by som po reklamácii turba zistil že závada sa neodstráni.ďakujem
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Ak do nudzaku nepadne po restartovani a nacitani dorazov tak to variabilita nebude.skor zle nastavene tiahlo ci banka .Zatuhnuta variabilita by opakovane zhorsovala pohyb tiahla.daj dole tiahlo z turba a banky a predstav si kolko chodi turbo a kolko banka.Asi v banke je priskoro maximum pre turbo
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Ja si tiež myslím že to čo napísal pacok dáva zmysel. Preto som sa uistoval či nemôže byť chybné niečo iné. Veď to robí vždy iba po stani a len raz, po opätovnom naštartovaní už nie, môžem vytacat koľko chcem. A teraz keď dám dole tiahlo A pozriem koľko chodí banka a koľko turbo,tak ako to mám mať nastavené aby to bolo v Poriadku?
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Vymen banku s bratom a ak je dobra potom uz len skontrolovat podtlak.a ak sa to da nastavit tak musis skratit dlzku tiahla o par mm
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Len teraz mi nejde do hlavy to, že keby som mal zlú banku tak by to nerobilo vždy že padne do núdzaku? A aj keby bolo dlhšie tiahlo tak by sa to nezasekavalo tiež stále?
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

To mas pravdu,ale pravdepodobnejsie jak variabilita turba.Ked mas moznost vymeny preco nie.
marekvin
Príspevky: 28
Dátum registrácie: 09.08.2008 20:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marekvin »

Tiež si myslím že to variabilita turba nebude, veď som od výmeny turba chodil V otáčkach okolo 2000 a neverím že by sa turbo za 3 mesiace zanieslo. Už som z toho zúfalý, že čo môže spôsobiť, že auto po dlhšom stani mi len raz na 4.stupni turbo asi natlači viac ako ma,riadiaca jednotka to vyhodnotí ako chybu a padne to do núdzaku
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 24 neregistrovaných