Nalepky a znaky SR - podobne policajnym

diskusia, dotazy, sťažnosti, informácie , všetko čo súvisí s políciou a dopravnými inšpektorátmi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

No hruba sila to mas pravdu ale tie novsie amg-cka oturbene idu lepsie ako ten kompresor -to sa musi nechat-hoci zivotnost u nich je mensia . Uz ked som skusal 500-co je objemovo 4,7 s dvoma turbami a 450konikmi tak isla ako starsie amg-cko ,ze vyvoj sa nezastavi :3035:
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

ja nechapem naco oturbuju tie nove amg a M modely.kde zmizol ten obsah.turbo motor sa rychlo zadycha a nechce tahat.ked treba 5x za sebou spomalit a znova ho roztocit a hlavne teraz v horucavach nejde nejde a nejde.akoby horuci vzduch bol redsi.atmosfera ide stale ci je -10 ci +40 stale ked clovek pridusi pedal motor ide neunavne.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Seven to ti kto povedal,ze tie 2turba sa rychlo zadychaju a nejdu ? Hm ? Si skusal? Jedneho casu som poskuloval po starsej X6M a bol som par kusov poriadne prevetrat a aj teblo bolo a caste nakladacky a motor stale tahal ako besny a to iste bolo aj cayenne v turbe . Inak zvuk je jednoznacne lepsi ked to ma vacsi objem to bez debaty -tiez ked som u madara skusal stare ML-ko s 7,4motorom v brabuse tak ten zvuk 12valca s brabus vyfukmi mi viac vyhovoval ako novsie uhladenejsie 5,5 s dvoma turbami ale zase novsie maju mensiu hmotnost +lepsiu rychlejsiu prevodovku,ze vyvoj sa neda zastavit ale keby spojili v novsich autach este stare poctive velkoobjemove motory s novymi prevodovkami tak by to bola ideala kombinacia ale zijeme v EU a tu sa to uz asi ,,nesmie,, lol
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

dobre sme odbocili od temy ...

cayenne v turbe - to funguje cca 100.000km, cize len pre naozaj bohatych :-) totiz po 100.000km prdne v podobnom case motor aj prevodovka co uz nie je lacna zalezitost ...

mercedes este zatial pozera aj na zivotnost s tym, ze samozrejme Japonec to nebol, nie je a asi ani nebude ak hlavne neratam atmo diesle z rokov 70-90 ktore sice klepali, smrdeli ale isli aspon milion km co je dnes sen ked pozeram na VW pri 200.000 km ...
je to biznis, oni to robia naschval, zamerne urobia nieco slabe aby to prdlo a pridaju dalsie diely ktore sa opotrebuvaju (dvojhmota) a ide kseft aj po predaji auta ... ked kupite Toyotu, za 20 rokov a 500.000km vymenite len spotrebne materialy - spojku, brzdy za par EUR a to vratane hybridnych aut ... hlavne ak mate retazove rozvody
ale berie to pracu a peniaze ludom, cize ak chcete podporit konzum z vlastneho, kupujte si dalej EU auta a je jedno akej znacky

ale dodam, ze neviem ako jazdia turbo Nemci, nakolko som mal len Kompresorove C-ko kde som ten kompresor nezbadal a mensie atmosfericke benzinove Medvede 2.0i mi pripadaju akoby realny vykon zabudli niekde vo vyrobe ci inde. Subjektivne teda hodnotim, ze ich 100kW motor 2.0i mi pride ako Japonskych 66kW z roku 1975 (Mazda 626 2.0 karbec).
este vtipnejsie mi pride motorka BMW R 1100 S (98koni) z roku 2001 ked ju porovnam s motorkou okolo 1.000 ccm z japonskej produkcie o podobnom vykone z roku napr. 1980. To ako keby v Europe zastal cas. Co mali japonci v roku 1975, to europa nema este ani dnes ...
to ako s hybridom - Prius I ma prave 20 rokov a Europa zacina objavovat Hybridy s tym, ze len tie Japonske a dokonca sa Francuz vyjadril ze to vyskusali a ze to nema zmysel ... Podla toho ako reaguje spotrebny trh sa mi zda, ze hovoril za skoro vsetkych Europanov, pricom ostatok "moderneho" sveta sa vozi a uprednostnuje Hybridy.
mozno o 20 rokov pride moda aj k nam :-)
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

autokomplet -tiez som si myslel,ze cayenne s turbom maju kratku zivotnost ale to platilo asi na prvu generaciu s 4,5motorom lebo novsie ked sme boli skusat tak paradoxne boli aj kusky co som sa ich bal ako cert kriza lebo mali cez 200 000km a cuduj sa svete motor povodny este -,,len bezna,,udrzba -draha ako slak ale ten 4,8 s turbami hoci mal nagulane cez 200 000km isiel ako besny a podobnych kuskov v rakusku bolo viac ,ze skor by som poukazal na drahsi servis toho podvozku ako motora a prevodovky lol
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

japonske auta su obratnejsie na zakruty,nemci zasa dialnice a amerika na drag.ale s mazdou na amg toto nie.potrebujes nieco ine.s mazdou mozes superit tak na passaty superby fordy.technika mercedes amg alebo bmw M aspon kedysi bola velmi odlisna ved tie auta mali vsetko ine pod kapotou a na podvozku.tam nepasuje nic z beznych modelov.kazdy amg motor ma svoj vlastny vyrobny stitok.ale tie nove uz netusim uz to nesledujem.co to je gla 45 amg a pod kapotou 2.0liter turbo 360ps.ved to je hnoj.ako tahat taha ale uz to nebudi respekt.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

seven nedavaj stale ten 2liter v amg -cku v malom aute ako priklad-mercedes stale este robi V8 5,5 aj 12valec v amg-cku a sice v poslednej dobe bude rozsireny ten novsi 4liter amg-cko ale nie je to az take tragicke zase :d :D
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

radsej nech tam napisu gla 200 GDi + amg packet.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

podla mna EU vyrobcovia nezvladli ani vyrobu atmo benzinu (lenive, zeru olej, vacky, termostaty, tesnenia ...) a takym ja nedokazem verit, ze urobia kvalitny turbo ci biturbo motor - sorry...
mozeme sa bavit o kvalite 911 a to hlavne tej atmo s tym, ze Japonci z toho objemu by dostali takmer viac koni bez turba ako ma turbo verzia 911 ...
a to ze sa japonci branili turbam nieco znaci - im podla mna vadilo, ze po 200-300.000 km treba turbo vymenit, cize oni podla mna riesili hlavne SPOLAHLIVOST a bezudrzbovost a nie biznis a biznis, zodrat zakaznika - proste ina kultura, ine myslenie ...
a to keby zakaznici doplatili par EUR naviac za kvalitu, tak by japonci vyrobili nesmrtelne auta. Totiz vyroba Hybridneho a kvalitnejsich samotnych suciastok nieco stoji, naviac nezarabaju na predaji kazovych suciastok ...
mechanik ktory prisiel z Mazdy do Opla nechapal co vsetko sa na tych Oploch kazi a konstatoval, ze v Mazde este nikdy nedaval hlavu dole, kdezto v Opli to mali nacvicene ako prezuvanie pneumatik ...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Lenze aj japoncik co sa dodava pre europu uz nie je to co byval co sa tyka kvality,ze ,,nova,,doba lol :d :D
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

V Dánsku keď vidím nálepku na karosérií - znak polície, tak vždy je to auto policajta. Divné. Svet sa úplne zbláznil...
Rolfos
Príspevky: 550
Dátum registrácie: 27.11.2006 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Rolfos »

seven549 napísal:ja nechapem naco oturbuju tie nove amg a M modely.kde zmizol ten obsah.turbo motor sa rychlo zadycha a nechce tahat
Robia to kvĂ´li najvacsiemu trhu, ktory je Cina. Tam sa za auta s objemom nad 4 litre plati luxusna dan, cca. 200%.
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

Rolfos
emisne limity a limity financne su pravou pricinou ...
ak chces urobit velky objem motora, potrebujes nielen viac materialu a drahsiu vyrobu (cas prace) ale aj vacsi katalyzator (viac platiny ktora je drahsia ako zlato)

takze tak nejak

preco Nissan GTR nema V8 Biturbo ?
lebo okrem vyssie spomenuteho davno vedia ze aj hmotnost je parameter pre sportove auto a cim vyssia hmotnost, tym horsie jazdne parametre, velke brzdy, nasledky nehody .....................................
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

normalni ludia si nedaju na spatak ani vonavy stromcek aby im neprekazal vo vyhlade (a napr. neprehliadli chodca)
nieto tie znaky
malo by to byt zakazane a brane ako napodobnovanie znakov, nieco ako falsovanie
nie je technicky ani iny dovod si vesat a vystavovat znaky podobne vozidlam akychkolvek zloziek
ak je dovod tieto zlozky nejako specialne oznacovat - napr. policajne civilne auta je podla mna potrebne oznacit
ale naco si ma policajt oznacit svoje sukromne vozidlo ???
na Slovensku jedine preto, aby ho napr. mestka policia nepokutovala a nenasadila PAPUCU ?
policaj nemusi platit poplatky - je PAN a my poddani, je VIAC ako iny clovek ?
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
romysisa
Príspevky: 424
Dátum registrácie: 08.06.2008 12:48
Bydlisko: TT
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa romysisa »

oco13 napísal:
leonNL napísal:Seven, závod konči vždy ten za mňou, nevzdávam to po pár metroch, toto bola výnimka kvôli tým majákom, som myslel že fízli...
Pred časom som musel vytiahnuť svoju staručkú Feldu na rakúske dialnice. Ja mám taký blbý zvyk ,že čím horšie počasie tým viac si trúfam a tak som v naozaj hustom daždi mastil 120. Čo ma fakt prekvapilo bolo že celkom všetci vodiči športových a silných aut sa stiahli pod 100vku a nikto sa nedal vyprovokovať. Ono spomalil by som aj ja lol len potom by som sa už do kopčekov nerozbehol :40bd: :40bd:
nerozbiju si auto ,za mozno cca 100 litrov , kvoli felde ze ide 120 .... :41c2:

Návrat na "Polícia Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných