Honda Civic 8G - 1.8 VTEC vs. 2.2 CTDi - ktory motor zvolit?
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
To uz je druha vec co s usetrenymi prachmi kto urobi.
Ja len chcem napisat, ze diesel nie je taka tragedia jak sa tu stale pise a ze benzin sa nikdy nepokasle.
Takze treba byt konkretny, teda tieto diesel-e su pruser a nie vsetky diesel-e su automaticky zle a vsetky benziny su skvele !
V rodine mame tourana s najhorsim dieselom 2,0 Tdi PD a zije s beznym servisom uz 240 tis. km.
Ja len chcem napisat, ze diesel nie je taka tragedia jak sa tu stale pise a ze benzin sa nikdy nepokasle.
Takze treba byt konkretny, teda tieto diesel-e su pruser a nie vsetky diesel-e su automaticky zle a vsetky benziny su skvele !
V rodine mame tourana s najhorsim dieselom 2,0 Tdi PD a zije s beznym servisom uz 240 tis. km.
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 02.01.2011 22:05 Zdieľať na Facebook
Rád by som oživil túto tému...
Som na prahu kúpi Civica 1,8 VTEC GT Sport - je z áčka, ale kilometre podla VIN sedia (2010 - 78 tis.)...
Na čo si mám dávať pri obhliadke auta najväčší pozor?
Bude ho používať na dochádzanie do práce na trase Stupava - BA (cca 20 km) a vozenie po Stupave - obchod, školka... Je VTEC správna voľba napr. oproti CDTi?
Som na prahu kúpi Civica 1,8 VTEC GT Sport - je z áčka, ale kilometre podla VIN sedia (2010 - 78 tis.)...
Na čo si mám dávať pri obhliadke auta najväčší pozor?
Bude ho používať na dochádzanie do práce na trase Stupava - BA (cca 20 km) a vozenie po Stupave - obchod, školka... Je VTEC správna voľba napr. oproti CDTi?
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Keďže je v A-čkach, tak si skús aj diesel aj benzín. Uvidíš, čo sa Ti viac páči.
Tu je problém alebo výhoda v tom, že ten diesel sa chová ako benzín t.j. ten nástup sily narastá s otáčkami. Iné diesel-e idú od nízkych otáčkach na plný kotol tu je to pozvoľné.
Teraz v zime majú diesel-e problémy. Benzíny nie. Rád auto točíš ? Benzín. Rád sa pozeráš na okamžitú spotrebu, tak diesel. Skrátka sám musíš vedieť, čo chceš. Aj diesel aj benzín sú u tohto auto OK.
Tu je problém alebo výhoda v tom, že ten diesel sa chová ako benzín t.j. ten nástup sily narastá s otáčkami. Iné diesel-e idú od nízkych otáčkach na plný kotol tu je to pozvoľné.
Teraz v zime majú diesel-e problémy. Benzíny nie. Rád auto točíš ? Benzín. Rád sa pozeráš na okamžitú spotrebu, tak diesel. Skrátka sám musíš vedieť, čo chceš. Aj diesel aj benzín sú u tohto auto OK.
-
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 04.02.2009 20:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Na Accorde 2.4 i-VTEC som mal najnižšiu priemernú 6,6l/100km benzínu. Tam je odpoveď. Aj 1.8 aj 2.0 sú úsporné, rozdieľ bude možno pol litra, maximálne liter medzi nimi. Ten dvojliter v jednom teste redaktori chválili v Accorde r.v. 2010 a jazdili bez nejakého úsilia o najnižšiu spotrebu, proste úplne bežne podľa premávky a mali výsledok 7,3l/100km. Keď nekúpiš s koróziou a nejaký zhumpľovaný kus, tak budeš šťastný veľmi dlho. Želám dobrú kúpu.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 04.02.2009 20:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Kedysi dávno som poškuloval po FR-V lebo 6 miest je lákavých, ale všeobecne sa človek dočítal že to sedenie je také biedne, jednoducho ked sú niekde 3 sedačky miesto dvoch tak ten komfort tam až taký byť nemôže
Spotreba: ked chcem nejaký výkon tak to musí mať určitú spotrebu, tá slabšia motorizácia beztak nebude žrať citelne menej, za to bude citelne slabšie ťahať, to nie je len pár koní menej, ale aj pár Nm chýba. Nie prvý krát to píšem - najslabšia ponúkaná motorizácia stojí akurát tak za velké oné
FR-V 1.7 125PS
FR-V 1.8 140PS
FR-V 2.0 150PS
Nie je to síce nejaká velká vzorka, ale ten rozdiel je fakt minimálny
Spotreba: ked chcem nejaký výkon tak to musí mať určitú spotrebu, tá slabšia motorizácia beztak nebude žrať citelne menej, za to bude citelne slabšie ťahať, to nie je len pár koní menej, ale aj pár Nm chýba. Nie prvý krát to píšem - najslabšia ponúkaná motorizácia stojí akurát tak za velké oné
FR-V 1.7 125PS
FR-V 1.8 140PS
FR-V 2.0 150PS
Nie je to síce nejaká velká vzorka, ale ten rozdiel je fakt minimálny
-
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 04.02.2009 20:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 18.06.2017 20:12 Zdieľať na Facebook
Rád by som oživil túto tému ... prečítal som túto tému asi 30 krát spolu s témou 1,8 Vtec +lpg a stále sa neviem rozhodnúť od kedy tu pribudli prvé prispevky ubehlo už pár rôčkov a preto sa Vás chcem spýtať do čoho by ste šli v roku 2017 z týchto dvoch motorov ?
Najazdím cca okolo 20 000 ročne rád jazdím na spotrebu ale takisto viem motor aj povytáčať.
Ako to je napríklad s náhradnými dielmi ? sú už v dnešnej dobe porovnantelné s VW koncernom ?
Ďakujem za hocjaké rady
Najazdím cca okolo 20 000 ročne rád jazdím na spotrebu ale takisto viem motor aj povytáčať.
Ako to je napríklad s náhradnými dielmi ? sú už v dnešnej dobe porovnantelné s VW koncernom ?
Ďakujem za hocjaké rady
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní