Honda CRV ictdi 2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky Honda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

cviro, v reale som mal opravu na stavbe dialnice.
Vrtacia plosina na spevnenie hornini pre dialnicu , prehriatie motora - elektronika sama stroj vypinala. Doslo k ulomeniu turbiny vodneho cerpadla vo vnutry motora- povodne dedukcia ,neskor potvrdene rozhovorom z firemnimi mechanikmi , ja som bol externe privolani.

oprava - portos z poziarnou hadicou stojaci na motore a vonkajsie ochladzovanie motora.

podarilo sa vytiahnut duty vrtak zo zeme ktory bol naplneni niekolkymi domiesavacmi betonu.

cena vrtaku 140 000 eur .

motor o niekolko mesiacov na generalku - nikdo ani kryve slovo nepovedal.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

otazka - je mozne pocas jazdy zmerat tlak na CR liste a v rovnakom case aj tlak pred vyskotlakym cerpadlom ?

CR motori neopravujem preto sa pitam.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na lište áno,pred čerpadlom sa merá v státí a pre potreby diagnostiku to plne vyhovuje.
ictdi
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.05.2017 11:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ictdi »

Čaute. Všetko to, o čom ste písali mi dáva logiku. Lenže nepoznám žiadného Imreho, ktorý by sa vedel tak pohrať s autíčkom. Na autíčku som spravil ďalších 100km, ale kľudným štýlom jazdy. S autom idem po 2600 otáčok a hádžem kvalt. Raz som mu stúpil na krk a nič sa nestalo (okrem toho raketového štartu). Dosť sa obávam toho, že sa mi to stane pri predbiehaní, že auto padne do núdzového režimu a ja ostanem v nie peknej situácií.
Rozhodol som sa čakať. Vyjazdím nádrž, natankujem ďalšiu a uvidím čo sa bude diať.
rvt-dsgn
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 15.07.2016 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rvt-dsgn »

No kámo... ja som mal pred 1,5 mesiacom podobný problém.
Cestou z BA do KE mi to zacalo trhat, hodilo ma to do nudzoveho rezimu asi v stvrtine cesty. Tak som pomalou, nenasilnou jazdou dosiel do KE. Dal som potom vycistit EGR ventil a vymenit palivovy filter (za znackovy) - podla rad na roznych forach, kedze na tieto veci si treba pri tomto motore davat pozor.
A nepomohlo...
Isel som s tym, v dobrej viere ze je vsetko ok, z KE do BA a na Sorozke sa to po... Hodilo ma to do nudzoveho rezimu a uz ani tuk, ani pol metra som s tym nepresiel. Nasledovala odtahovka do KE (draha), este v ten den zabezpecenie ineho auta aby som sa dopravil do BA... (bola Nedela)...
No, teraz je to uz jedno. Len ti tu vypisujem ako by si mohol dopadnut. Problemom bolo cidlo klukoveho hriadela (asi 50e) na zaklade ktoreho riadiaca jednotka nespravne davkovala palivo do vstrekovacov. Proste opotrebovane.
Takze tak.
Ale... mohlo by to byt cokolvek ine.
YOU NEVER KNOW :-)
rvt-dsgn
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 15.07.2016 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rvt-dsgn »

Ale pozerám že problém má už pá dní, takže... ako sa to vyvinulo?
rvt-dsgn
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 15.07.2016 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rvt-dsgn »

Neviem, nevidel som ho.
Ok, nechytaj ma za slovicka. Proste odislo.
ictdi
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.05.2017 11:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ictdi »

Zdravím všetkých.
Prešlo pol roka odkedy som založil tému. Niekto sem písal, aby som sa potom vyjadril, že čo nakoniec autu bolo, tak teda píšem, lebo opravil som ho až teraz a presne ako Imre Bači.
Pred pol rokom auto začalo jazdiť ako samoopravené. Aj keď odstupom času sa to opakovalo, ale vypnutie a zapnutie motora nudzový režim vyplo a s autom som jazdil normálne ďalej.
No s odstupom času a km sa mi to nedávno stalo znova, tak som skúsil opravu ala Jeremy Clarkson, takže kladivom pobúchať po motore, po čidle, pohýbať s káblami a pod (to len z čistého zúfalstva). Takže otvoril som kapotu a pozeral na drnčiaci motor, keď som si všimol, že balónik na dopumpovanie nafty, ktorý je pred filtrom je stiahnutý. Keď som motor vypol, tak sa dal do pôvodného stavu. Hneď mi bolo jasné, že ten nízky tlak paliva bude spôsobený tým, že je obmedzený prietok nafty a nebude to čidlami a regulátormi a čo ja viem čím ešte.
Teda som otvoril nádrž a vybral plavák, aj s tou tubou, na dne ktorej bol sací kôš a ten bol neskutočne zanesený. Bola na ňom taká vrstva pripominajúca až hlinu, v ktorej by sa sadiť dalo a nakoniec z toho stiekol ešte akýsi "sopeľ".
Celé som to vyčistil a aj s el. čerpadlom povysával. Sací kôš som prepláchol v benzíne a štetcom ho vytrel.
Auto ma zrazu až prekvapivo veľa výkonu a jazdí ako znovuzrodené.
Takže pozdravujem všetkých a ďakujem za reakcie. :2f93:

Návrat na "Honda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 0 neregistrovaných