dunenie od turba

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

O hodnote váhy by sa dalo dlho ale márne diskutovať.Váha je v tubuse často iná,než tam byť má,prípadne je tam nepatriaci celý komplet- tubus aj váha.Minimum ľudí vie aké sú rozdiely vo výstupnom signále z rôznych variácií,pričom všetky tam "pasujú" Málokto urobí iné,než to že kupuje podľa toho čo tam bolo,a chybná vec tam pokračuje,bolo tam čo tam nepatrí a znova sa kúpy čo tam nepatrí.Šuflikantvo tu nemá obdobu,platí skoro absolútne.
Na výstup napätia (prietoku) majú vplyv ďalšie veci ktoré spôsobia že váha klame do plusu či mínusu.
A dunenie je čo ? zvukové spektrum,nemalo by sa vychádzať z konšpiračných teorií.Vlastníci japoncov a kórejcov (aj Renault je typický) si určite všimli zaujímavé komory rôznych čudesných tvarov ktoré sú tam zdanlivo zbytočné,presne ako zdanlivo zbytočné sú rôzne šunty železa pripevnené kade kadiaľ po karosérii,ale nájde sa aj na pedály alebo dokonca na lanku.
Kto sa špára v diagnostike neustále vie ako mení zvuk motora napr pracujúce EGR,zvuk pri otvorení a zatvorení sa radikálne mení.Často veci ktoré sú PRED filtrom vzduchu nie sú v poriadku,majú poškodené spoje atd atd výsledok je brutálny hlboký tón sania
milann
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 28.11.2014 08:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milann »

tak dunivost to je nic. Ono je to podmienene faktormi, ktore by cloveka len tak lahko ani nenapadli ale tak cim je motor starsi a cim ma viac nabehane, tak bohuzial byva motor aj hlucnejsi a ziadnu inu zavadu mat nemusi
palino445
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 11.05.2017 14:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa palino445 »

ale tak tu to asi nebude o tom, ze ma auto nieco nabehane
boskofero
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 23.05.2016 10:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa boskofero »

To by som tiež nepovedal. Môžu to byť stratené tlaky v turbe. Nebolo by zlé ak by sa dali zmerať, tam by som aspoň začal ja
vasil0000
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 27.02.2011 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vasil0000 »

no pocitam ze bude asi tesnenie pod hlavou pretoze sa mi straca voda a zacalo to duniet ked prisli prve mrazi cez zimu alebo este ma tak napadlo elektrika k vstrekom lebo ked som ich napsoledy napruzil tak chod motora sa uplne zmenil a nabehane to ma 200 tisic a to podla mna je este malo na tdi.

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných