Audi TT 165 kw quattro 2000-2003

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Zatiaľ som si takmer všetky autá sám doviezol, takže nemám osobne praktickú skúsenosť s tým že mi to niekto neznámy auto dovezie.
Bol by som však veľmi opatrný s úvahami typu „to skontrolujú ludia ktorí sa do toho vyznajú, kde keby idem kupovat auto ja tak na ňom vela neskontrolujem kedže nie som mechanik“.
Myslím že tí ľudia sa vyznajú predovšetkým v tom, ako ti to auto predať za maximálne možnú cenu, samozrejme to však nevylučuje, že majú možnosti a aj vedia skontrolovať technický stav toho auta, čo ti ponúkajú. Skôr som však skeptický, čo sa toho týka.
Keby nebolo vhodné auto na Slovensku, alebo by som nechcel kupovať auto prihlásené na Slovensku, tak pri dovoze by som sa skôr zveril do rúk niekoho koho poznáš ako seriozneho človeka, čo sa zároveň venuje dovozu áut a teda sa dá predpokladať že aj pri ponuke auta pre teba nebude jeho jedinou prioritou dostať od teba peniaze.
Nechcem tu robiť reklamu, ale dobrý dojem na mňa urobil na tomto fóre markoimportauto, nájdi si ho na gugli, možno ti poradí aj pomôže.
audy
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa audy »

Zober so sebou automechanika,ktorý Ti ho prezrie a poradí a možná dohodne aj nejaku zlavu,ktorou ho možeš rovno vyplatiť. 3krát meraj a raz rež. Veľa šťastia pri výbere.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

joohnyi napísal:jazdim v poslednej dobe dost často na mercedes slk 230 145kw benzin ale je to v automate a zadny nahon neviem že či ttcka chodi ešte lepšie ale na medaku to zvladam pohode