Skoda Octavia II - kontrolka servo

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

adrian69
Príspevky: 212
Dátum registrácie: 01.08.2006 19:03
Zdieľať na Facebook

Skoda Octavia II - kontrolka servo

Príspevok od používateľa adrian69 »

Ahojte! Mam torcha divnu otazku nakolko niesom mechanik a forum je tu na diskusiu. Su v riadeni octavii II kabliky ktoré sa hýbaju pri otácaní volantu, ak ano moze stat ze nieco sa dere a potom mi RJ hlasi chybu v riadení? Snimac natacania sa vymenil+kalibracia, kontrolka sa znova rozsvietila ked som volant vytocil na doraz.
Snimac je v poriadku problem musim hladat inde.
Alebo moze byt ze volant je zle na mieste a trocha viac sa tocí do jednej strany a potom RJ hlasi chybu.
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

snimac po vymene ste aj nakalibrovali? Diagnostika pise aku chybu? Bez tohto sa dalej od PC velmi nepohneme
SanoRS
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 08.03.2011 18:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SanoRS »

zdravim chcem sa opytat ako ste doriesli tento problem ?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To je houbeles platné ako kto vyriešil chybu,tá tvoja môže mať sto iných príčin.Ale ak si menil riadenie,tak treba aby sedel volant z reálnou strednou pozíciou,tj toľko isto točenie doľava ako doprava od stredu a v strede volantu kolesá naozaj rovne,potom to treba oznámiť aj RJ aby aj ona vedela..tj nakalibrovať uhol
maschorto
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 29.05.2017 13:14
Bydlisko: Banská Bystrica
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maschorto »

ak to bolo rozobrate je velka pravdepodobnost aj, ze sa to zle zalozilo naspat, ci?
SanoRS
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 08.03.2011 18:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SanoRS »