VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba najprv skúsiť ako sa správa,nerozoberať hneď.Treba sa pozrieť na samotnú banku (ak treba zrkadielko) ,nech pomocník naštartuje (volnobeh) a sledovať pohyb.Tyčka (páčka) variability sa musí okamžite po štarte zatiahnuť naplno až na doraz.Po zhasnutí sa vráti do východzej polohy.Počas toho nemôže mať trhavé pohyby príp sa ani nepohne.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 22.05.2017 08:21 Zdieľať na Facebook
Zdravím chlapi nepozreli by ste sa mi na môj log? (prikladám aj screen grafu a tabuľky)
Hlavne sa mi nepozdáva pokles tlaku pre otáčky 1900 - 2300...je to normálne?
https://ulozto.sk/!SoPSUEcMxRHP/turbo-jpg
https://ulozto.sk/!sHNZLcI7vxSF/log-01- ... -turbo-csv
Automobil je VW Sharan 1,9TDi 85kW
Vďaka
Hlavne sa mi nepozdáva pokles tlaku pre otáčky 1900 - 2300...je to normálne?
https://ulozto.sk/!SoPSUEcMxRHP/turbo-jpg
https://ulozto.sk/!sHNZLcI7vxSF/log-01- ... -turbo-csv
Automobil je VW Sharan 1,9TDi 85kW
Vďaka
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Aj jedno zle aj druhé zle nalogované.Ja nepotrebujem vedieť nič z kanála 003,ten sa týka práce EGR a je mi nanič.To že je tam aj prietok váhy je pre účel logu k ničomu.Váha je komplexne na 010 aj požiadavka aj plnenie aj to čo robíš s plynom,ja sa to inak nedozviem lebo v aute nesedím.A potrebujem vedieť aj teplotu motora aj dávka paliva a otáčky,to všetko je na 001.Tak prečo logujete kraviny ?
Chlapi skúste trochu myslieť na to,že ten kto na log pozerá,vidí iba čísla.Nevie či ste v aute boli štyria či jeden,neviem či rovina,stúpanie,protivietor,pneu ako z traktora a ešte nenafúkané,neviem rychl. stupeň veď nečítate zadanie ani omylom,len logujete a potom šetríte každé písmenko vysvetlenia ako by ste tie písmená museli vyrábať,to je robota na milú Jarmilu.Mám obavu že si neuvedomujete že niekto nad tým trávi čas a vy mu to teda neulahčuje ani bohovi.
Komplet všetko je v úvodnom zadaní,len hergot čítať !!
Chlapi skúste trochu myslieť na to,že ten kto na log pozerá,vidí iba čísla.Nevie či ste v aute boli štyria či jeden,neviem či rovina,stúpanie,protivietor,pneu ako z traktora a ešte nenafúkané,neviem rychl. stupeň veď nečítate zadanie ani omylom,len logujete a potom šetríte každé písmenko vysvetlenia ako by ste tie písmená museli vyrábať,to je robota na milú Jarmilu.Mám obavu že si neuvedomujete že niekto nad tým trávi čas a vy mu to teda neulahčuje ani bohovi.
Komplet všetko je v úvodnom zadaní,len hergot čítať !!
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 22.05.2017 08:21 Zdieľať na Facebook
Verejne sa ospravedlňujem priznám sa nečítal som si prvý príspevok meranie som robil na základe návodov z iných stránok, kde všade píšu logovať aj kanal 3 EGR ventil na 4. rýchlostnom stupni
Takže vozidlo: VW Sharan 1,9 TDi, 85kW, 2007, kód motora BVK
Podmienky: 4.rýchlostný stupeň, 2 osoby v aute, pneumatiky 215/55 R16, vietor len slabo pofukoval, merané na diaľnici... 1.meranie dá sa povedať že rovina 2.meranie stúpanie
https://uloz.to/!2ztYc5Rf0tNE/log-01-00 ... rovina-csv
https://uloz.to/!CsCxfTTjTpnq/log-01-00 ... n-stup-csv
Snáď som uviedol všetko podstatné a budem vzorom pre všetkých ostatných
Takže vozidlo: VW Sharan 1,9 TDi, 85kW, 2007, kód motora BVK
Podmienky: 4.rýchlostný stupeň, 2 osoby v aute, pneumatiky 215/55 R16, vietor len slabo pofukoval, merané na diaľnici... 1.meranie dá sa povedať že rovina 2.meranie stúpanie
https://uloz.to/!2ztYc5Rf0tNE/log-01-00 ... rovina-csv
https://uloz.to/!CsCxfTTjTpnq/log-01-00 ... n-stup-csv
Snáď som uviedol všetko podstatné a budem vzorom pre všetkých ostatných
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je to urobené dobre.Vyzerá to tak že auto výborne zabere ale pri cca 2000 ot zvädne a veľa času stráca kým sa znova pozbiera.Vcelku je všetko OK sedí dávka paliva,prietok (váha) výborný až mám podozrenie že má vykuchaný výfuk,a turbína tlačí o dušu,ale asi má problém - buď jemne viazne variabilita alebo pravdepodobnejšie je že je banka nastavená nesprávne a reaguje už na slabý podtlak.Turbo sa takto pre reguluje,dosiahne vyžší tlak než potrebný a chvílu trvá kým to RJ zreguluje,obmedzí.Doporučujem povoliť dve matice banky a zistiť aká medzera sa urobí keď prestane tlačiť na páčku.Tj sila banky na páčku je nastavená ako slabá,tyčku treba predĺžiť aby tlačila viac,teda aby sa podtlak musel viac snažiť
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 11.03.2007 19:56 Zdieľať na Facebook
Prosím o pomoc, auto nemalo výkon a vypísalo chybu 17553, chyba váhy vzduchu, po výmene váhy vzduchu autom trasie, keď sa zohreje ide lepšie, ale aj tak padne do núdzaku a vypíše chybu 16845. Jedná sa o seat alhambru 1,9 auy 4x4 rok 2003. Logovanie prebehlo na obchvate Nitry do mierneho kopca, pri prvom logu hneď padlo do núdzového režimu. Za každú radu vopred Ďakujem
Prikladám log https://ulozto.sk/uploaded/195554556785 ... &_fid=j6rp
Prikladám log https://ulozto.sk/uploaded/195554556785 ... &_fid=j6rp
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: 11.03.2007 19:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 18.04.2014 21:42 Zdieľať na Facebook
Zdravím, chcem Vás poprosiť o kontrolu LOGu, motor 2.0 tdi cbbb po výmene a nastavení podtlak.banky. Mám pocit že predtým tahalo auto lepšie od nízkych otáčok, možno je to len pocit. https://ulozto.sk/!Vz9GJHJ1KnIz/log-pas ... taveni-csv Ďakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 15.04.2007 14:21 Zdieľať na Facebook
Ahojte,
Prosim mozete sa pozret na tento log?
Pri pridani plynu auto trha akokeby jemne pridavalo a uberalo ale stratu vykonu nepocitujem.
Jedna sa o VW Sharan 2.0tdi BVH.
Podmienky logovania - rovina a dvaja ludia v aute.
https://ulozto.sk/!EUPMxB7nYas5/log-01-001-010-011-csv
https://ulozto.sk/!nyWfrDbg5HY8/20170618-113735-jpg
Dakujem
Prosim mozete sa pozret na tento log?
Pri pridani plynu auto trha akokeby jemne pridavalo a uberalo ale stratu vykonu nepocitujem.
Jedna sa o VW Sharan 2.0tdi BVH.
Podmienky logovania - rovina a dvaja ludia v aute.
https://ulozto.sk/!EUPMxB7nYas5/log-01-001-010-011-csv
https://ulozto.sk/!nyWfrDbg5HY8/20170618-113735-jpg
Dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Log začína príliš nízkymi otáčkami,preto sa chudera turbína nevie spamätať lebo motor ešte nemá dostatok výf.splodín.Ale od cca 1500 (odtiaľ sa aj loguje) je to slušné,mierne presiahne plniaci tlak čo je v poriadku ale od cca 2100 ot krásne plní požiadavku.Váha vzduchu ok
Požiadavky a plnenie je v poriadku,ak aj napriek tomu nie je spokojnosť,je nutné hľadať problém mimo váhy a turbíny,tj kontrolovať rozvody,stav sania vrátane časti kde už pozeráš sacie ventily (zrkadlom alebo endoskopom)
Požiadavky a plnenie je v poriadku,ak aj napriek tomu nie je spokojnosť,je nutné hľadať problém mimo váhy a turbíny,tj kontrolovať rozvody,stav sania vrátane časti kde už pozeráš sacie ventily (zrkadlom alebo endoskopom)
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Robí to iba pár výnimiek,ale je možné (VCDS) robiť aj skúšky (meranie) zrychlenia.Je to dobré k tomu,že je možnosť porovnania či motor ozaj tratí zo svojej agility alebo je to pocit.
Už ozaj výnimočne si robia ľudia logy (aj archivujú) v čase keď je stroj nový,alebo aspoň v čase jeho super stavu.A tak ich čaká syndróm variacej žaby,pomaly si zvykajú a neregistrujú pomalé zmeny.Potom keď im to dá človek znova do poriadku,sú prekvapený že to je stále to ich auto.Aj log má časové značky čo je málo využívaná veličina
Už ozaj výnimočne si robia ľudia logy (aj archivujú) v čase keď je stroj nový,alebo aspoň v čase jeho super stavu.A tak ich čaká syndróm variacej žaby,pomaly si zvykajú a neregistrujú pomalé zmeny.Potom keď im to dá človek znova do poriadku,sú prekvapený že to je stále to ich auto.Aj log má časové značky čo je málo využívaná veličina
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní