Nevšedný problém s turbom na Tdi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Opravím slovíčko má,správne je - malo by mať.Je to ako píšeš,už aj do ss si ti dal video ako pekne rozšírilo šírku signálu ak dostal simulovaný tlak do čidla tlaku.Proste všetko je ok,ale takéto turbo sem nepatrí,má opačnú reguláciu postavenú na pretlaku,a nie na variabilite z podtlakom.
A potom rieš autá kde príde nejaký chmulo a robí variácie že musí prevárať aj výstup z turba,pretože má iný počet skrutiek..Že vraj to auto dobre išlo,tak neviem
A potom rieš autá kde príde nejaký chmulo a robí variácie že musí prevárať aj výstup z turba,pretože má iný počet skrutiek..Že vraj to auto dobre išlo,tak neviem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Už iba bodka ...takto to má signál pri správnej regulácii vyzerať
https://youtu.be/7CEIhNUvDOo
https://youtu.be/7CEIhNUvDOo
-
- Príspevky: 114
- Dátum registrácie: 15.10.2009 14:31
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto nebol ten prípad,majitel nemal zo solventnosťou najmenší problém,toto bolo zlé rozhodnutie zrejme toho čo menil turbo že nerozlíšil podlakové z variabilitou a obtokové.Každé je ovládané inak a tak sa musela RJ "prestavať" na úplne iné ovládanie.Vychádzalo to ako rozumnejšie ako znáňanie obtokovej turbíny aj zo zberným potrubím plus príruba výfuku už bola prevarená na typ s variabilitou.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných